W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Marki

Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95
05-270 Marki

tel. (+48 22) 781 10 03
fax: (+48 22) 781 13 78

e-mail: urzad.miasta@marki.pl
Adres do e-Doręczeń: AE:PL-52755-48295-FDUEA-19  -  aktywny od 01 października 2024 roku

www: marki.pl

NIP: 125-00-18-556, REGON: 000526009
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
/53j0jr6ujo/skrytka
/53j0jr6ujo/SkrytkaESP

Spotkania z mieszkańcami  oraz spotkanie  w sprawie skarg i wniosków z Burmistrzem Miasta Marki Jackiem Orychem oraz z jego Zastępcami odbywają się w każdy poniedziałek miesiąca w godzinach od 12.00 do 16.30 w Urzędzie Miasta Marki po uprzednim telefonicznym lub mailowym umówieniu takiego spotkania. W celu umówienia spotkania, prosimy o kontakt telefoniczny z Sekretariatem Burmistrza tel. 22 781 10 03.

Komisja Rewizyjna Rady Miasta Marki

Komisja Rewizyjna Rady Miasta Marki

Protokół Nr 54
z posiedzenia Komisji Rewizyjnej,
które odbyło się w dniu 12 października oraz 18 października 2005 roku

O godzinie 15.30 posiedzenie Komisji otworzyła i przywitała wszystkich zebranych Przewodnicząca Małgorzata Babiuch – Hall (lista obecności na posiedzeniu w dniu 12 października 2005 roku stanowi załącznik nr 1 do protokołu; lista obecności na posiedzeniu w dniu 18 października 2005 roku stanowi załącznik nr 2 do protokołu).

Porządek obrad:
1. Otwarcie posiedzenia.
2. Przyjęcie wniosków w sprawie zmian do porządku obrad.
3. Przyjęcie treści opinii w sprawie skargi Pana Stefana Żurawskiego.
4. Przyjęcie treści opinii w sprawie skargi Pana Jana Stypy.
5. Wydanie opinii o informacji Burmistrza Miasta Marki o wykonaniu budżetu za pierwsze półrocze 2005 roku.
6. Przyjęcie treści opinii w sprawie skargi Państwa Elżbiety i Pawła Kułakowskich.
7. Sprawy różne.
8. Zamknięcie posiedzenia.

Pkt. 2 Przyjęcie wniosków w sprawie zmian do porządku obrad.

Nie zgłoszono żadnych wniosków.

Pkt. 3 Przyjęcie treści opinii w sprawie skargi Pana Stefana Żurawskiego.

Przewodnicząca Małgorzata Babiuch – Hall odczytała treść ww. opinii (opinia stanowi załącznik nr 3 do protokołu).

Wobec dostrzeżonych nieścisłości, dotyczących numeru decyzji z dnia 6 stycznia 2005 roku, zmieniającej wysokość zasiłku stałego, przyznanego Panu Stefanowi Żurawskiemu (komplet dokumentacji, dotyczącej skargi stanowi załącznik nr 3 do protokołu nr 52 z posiedzenia Komisji Rewizyjnej, które odbyło się w dniu 13 lipca 2005 roku) Komisja postanowiła zaprosić na posiedzenie Komisji Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej Lidię Płachetko.

Kierownik OPS Lidia Płachetko wyjaśniła, że w treści pisma z dnia 6 stycznia 2005 roku podany został błędny numer zmienianej decyzji (numer decyzji dotyczącej czasowego przyznania zasiłku), choć w piśmie tym odwołano się do właściwego dokumentu. Na wniosek Przewodniczącej Komisji Małgorzaty Babiuch – Hall dostarczyła Komisji dokumenty uzupełniające: kopię decyzji o przyznaniu zasiłku rodzinnego pani Jolancie Bogdan oraz kopię ostatecznej decyzji w sprawie wysokości zasiłku dla pana Stefana Żurawskiego wraz z jego podaniami związanymi z tą sprawą.

Po wysłuchaniu wyjaśnień, złożonych przez Kierownika OPS, Przewodnicząca Małgorzata Babiuch – Hall ustaliła ostateczne brzmienie opinii Komisji Rewizyjnej w sprawie ww. skargi. Jednocześnie z uwagi na konieczność dokonania korekty błędów literowych i dokonania uzupełnień, Komisja postanowiła, że posiedzenie będzie kontynuowane za kilka dni, i wówczas odbędzie się głosowanie nad przyjęciem tekstu opinii w sprawie skargi Pana Stefana Żurawskiego.

Pkt. 4 Przyjęcie treści opinii w sprawie skargi Pana Jana Stypy.

Komisja wysłuchała przedstawionej przez Przewodniczącą Małgorzatę Babiuch – Hall opinii (załącznik nr 4 do protokołu) i postanowiła, odłożyć głosowanie w tej sprawie do czasu dokonania korekty błędów literowych.

Pkt. 5 Wydanie opinii o informacji Burmistrza Miasta Marki o wykonaniu budżetu za pierwsze półrocze 2005 roku.

Informacja Burmistrza Miasta o przebiegu wykonania budżetu gminy za I półrocze 2005 roku stanowi załącznik nr 5 do protokołu.

Przewodnicząca Małgorzata Babiuch – Hall otworzyła dyskusję nad tym punktem porządku obrad.

Burmistrz Janusz Werczyński omówił poszczególne rozdziały sprawozdania, w tym kwestie dotyczące: budowy wodociągów, sprzedaży nieruchomości gminnych, budowy kanalizacji sanitarnej, rozbudowy Szkoły Podstawowej Nr 3 oraz budowy sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej Nr 4, modernizacji ulicy Fabrycznej, budowy pętli autobusowej i in.

W dyskusji udział wzięli: Przewodnicząca Małgorzata Babiuch – Hall, radna Elżbieta Świniarska, radny Bogdan Trzemecki, radny Bogusław Dąbkowski.

Burmistrz Janusz Werczyński oraz Skarbnik Sławomir Koc udzielili wyczerpujących informacji na temat poruszonych w trakcie dyskusji kwestii.

Przewodnicząca Małgorzata Babiuch – Hall zobowiązała się do przygotowania treści opinii Komisji Rewizyjnej w sprawie informacji Burmistrza Miasta Marki o wykonaniu budżetu za I półrocze 2005 roku.

O godzinie 1630 Przewodnicząca Małgorzata Babiuch – Hall ogłosiła przerwę w obradach Komisji Rewizyjnej do dnia 18 października 2005 roku do godziny 1200.

W dniu 18 października 2005 roku o godzinie 1200 Komisja Rewizyjna wznowiła posiedzenie (lista obecności stanowi załącznik nr 2 do protokołu).

Ad. Pkt. 4 Przyjęcie treści opinii w sprawie skargi Pana Jana Stypy.

Przewodnicząca Małgorzata Babiuch – Hall zarządziła głosowanie nad przyjęciem treści opinii w sprawie skargi Pana Jana Stypy (załącznik nr 4 do protokołu).

Komisja Rewizyjna jednogłośnie przyjęła treść ww. opinii.

Ad. Pkt 3 Przyjęcie treści opinii w sprawie skargi Pana Stefana Żurawskiego.

Przewodnicząca Małgorzata Babiuch – Hall zarządziła głosowanie nad przyjęciem treści opinii Komisji Rewizyjnej w sprawie skargi Pana Stefana Żurawskiego (załącznik nr 3 do protokołu).

Komisja Rewizyjna jednogłośnie przyjęła treść ww. opinii.

Pkt. 6 Przyjęcie treści opinii w sprawie skargi Państwa Elżbiety i Pawła Kułakowskich.

Przewodnicząca Małgorzata Babiuch – Hall odczytała opinię w sprawie ww. skargi (załącznik nr 6 do protokołu) i zarządziła głosowanie.

Komisja Rewizyjna jednogłośnie przyjęła treść opinii w sprawie skargi Państwa Elżbiety i Pawła Kułakowskich.

Burmistrz Janusz Werczyński zwrócił się do Komisji z propozycją dokonania zmiany w treści ww. opinii, polegającej na uściśleniu terminu udzielenia przez Urząd Miasta Marki odpowiedzi na wniosek Państwa Elżbiety i Pawła Kułakowskich. W treści opinii zapisano „... zawiadomienie (...) zostało wysłane po upływie 30 dni od daty wpłynięcia wniosku zainteresowanych.”, natomiast Burmistrz zaproponował podanie dokładnej liczby dni, które upłynęły od chwili złożenia wniosku do udzielenia odpowiedzi.

Przewodnicząca Małgorzata Babiuch – Hall przyznała słuszność zgłoszonej przez Burmistrza propozycji i złożyła wniosek, aby Komisja przyjęła autoporawkę do treści opinii w sprawie skargi Państwa Elżbiety i Pawła Kułakowskich, polegającej na zastąpieniu słów „... po upływie 30 dni..” zapisem „... po upływie prawie 5 miesięcy ...”

W przeprowadzonym głosowaniu Komisja Rewizyjna jednogłośnie przyjęła ww. autoporawkę.

Następnie Przewodnicząca Małgorzata Babiuch – Hall zarządziła głosowanie nad przyjęciem treści opinii w sprawie skargi Państwa Elżbiety i Pawła Kułakowskich wraz uwzględnioną autopoprawką.

Komisja Rewizyjna jednogłośnie przyjęła ww. opinię (opinia wraz z uwzględnioną autopoprawką stanowi załącznik nr 7 do protokołu).

Ad. Pkt. 5 Wydanie opinii o informacji Burmistrza Miasta Marki o wykonaniu budżetu za pierwsze półrocze 2005 roku.

Przewodnicząca Małgorzata Babiuch – Hall odczytała i poddała pod głosowanie treść ww. opinii (załącznik nr 8 do protokołu).

Komisja Rewizyjna jednogłośnie zaakceptowała opinię o informacji Burmistrza Miasta Marki o wykonaniu budżetu za I półrocze 2005 roku.

Pkt. 7 Sprawy różne.

Przewodnicząca Małgorzata Babiuch – Hall odczytała i poddała pod głosowanie Protokół nr 53 z posiedzenia Komisji Rewizyjnej, które odbyło się w dniu 26 września 2005 roku.

Komisja Rewizyjna jednogłośnie przyjęła treść ww. protokołu.

Pkt. 8 Zamknięcie posiedzenia.

O godzinie 13.00 Przewodnicząca Małgorzata Babiuch – Hall zakończyła posiedzenie Komisji Rewizyjnej.

Protokołowała:
Elżbieta Jurczyk
Przewodnicząca Komisji Rewizyjnej
dr Małgorzata Babiuch - Hall


załącznik nr 3 - opinia w sprawie skargi Pana Stefana Żurawskiego.
załącznik nr 4 - opinia w sprawie skargi Pana Jana Stypy.
załącznik nr 6 - opinii w sprawie skargi Państwa Elżbiety i Pawła Kułakowskich.

Powiadom znajomego