Komisja Rewizyjna
Komisja Rewizyjna Protokół nr 29 z posiedzenia Komisji Rewizyjnej, które odbyło się w dniu 6 października 2004 roku. O godzinie 14.00 posiedzenie Komisji otworzyła i przywitała wszystkich zebranych Przewodnicząca Małgorzata Babiuch – Hall. Po stwierdzeniu quorum (lista obecności stanowi załącznik nr 1 do protokołu) przedstawiła porządek obrad: 1.Otwarcie posiedzenia. 2.Rozpatrzenie wniosków w sprawie zmian do porządku obrad. 3.Przedstawienie protokołu pokontrolnego dotyczącego sposobu wykorzystania i kosztów utrzymania etatów w szkołach. 4.Przyjęcie protokołów Nr 25, 26, 27. 5.Analiza spraw będących przedmiotem posiedzenia zorganizowanego wspólnie z Komisją Zdrowia, Bezpieczeństwa Publicznego i Ochrony Środowiska. 6.Sprawy różne. Pkt 2. Rozpatrzenie wniosków w sprawie zmian do porządku obrad. Nie zgłoszono żadnych wniosków. Pkt 3. Przyjęcie protokołu pokontrolnego dotyczącego sposobu wykorzystania i kosztów utrzymania etatów w szkołach. Treść protokołu stanowi załącznik nr 2 do protokołu. Przewodnicząca Komisji Małgorzata Babiuch – Hall odczytała treść protokołu. Przewodnicząca przypomniała również zadania jakie komisja winna zrealizować do końca roku 2004. Wśród zadań komisji wymieniła: kontrolę z wykorzystania dotacji, kontrola wywozu nieczystości z obiektów komunalnych na terenie miasta Marki w zakresie prowadzonych postępowań w trybie zamówienia publicznego, kontrola etatów w szkołach. Przewodnicząca Komisji Małgorzata Babiuch – Hall poprosiła o przedstawienie uwag. Członkowie Komisji Rewizyjnej omówili, kwestię związaną z kosztami utrzymania instalacji grzewczych w szkołach, utrzymania etatów pracowników odpowiedzialnych za czystość w budynkach szkolnych. Poruszono także, kwestię związaną z organizacją posiłków w placówkach oświatowych. Radny Bogusław Dąbkowski zgłosił poprawkę do protokołu polegającą na uwzględnieniu w treści, zapisu dotyczącego konieczności przeanalizowania zakresu zadań realizowanych w ramach etatów oraz umów. Komisja Rewizyjna pozytywnie zaopiniowała zgłoszoną poprawkę przez Radnego Bogusława Dąbkowskiego. Przwodnicząca Komisji Rewizyjnej Małgorzata Babiuch – Hall przystąpiła do głosowania nad przyjęciem protokołu, dotyczącego sposobu wykorzystania i utrzymania etatów w szkole podstawowej Nr 1. Głosowanie: Protokół został przyjęty jednogłośnie. Pkt 4. Przyjęcie protokołów Nr 25, 26, 27. Przewodnicząca Komisji Małgorzata Babiuch – Hall przystąpiła do głosowania nad przyjęciem protokołu Nr 25 z posiedzenia Komisji Rewizyjnej, które odbyło się w dniu 8 września 2004 roku. Głosowanie: Protokół Nr 25 został przyjęty jednogłośnie. Przewodnicząca Komisji Małgorzata Babiuch – Hall przystąpiła do głosowania nad przyjęciem protokołu Nr 26 z posiedzenia Komisji Rewizyjnej, które odbyło się w dniu 13 września 2004 roku. Głosowanie: Protokół Nr 26 został przyjęty jednogłośnie. Przewodnicząca Komisji Małgorzata Babiuch – Hall przystąpiła do głosowania nad przyjęciem protokołu Nr 27 z posiedzenia Komisji Rewizyjnej, które odbyło się w dniu 14 września 2004 roku. Głosowanie: Protokół Nr 27 został przyjęty jednogłośnie. Pkt 5. Analiza spraw będących przedmiotem posiedzenia zorganizowanego wspólnie z Komisją Zdrowia, Bezpieczeństwa Publicznego i Ochrony Środowiska. Przewodnicząca Komisji Małgorzata Babiuch – Hall zgosiła wniosek o skierowanie wniosku do Rady Miasta Marki o zdjęcię z planu pracy Komisji Rewizyjnej 2004 roku dwóch zadań. Przewodnicząca Komsji Małgorzata Babiuch – Hall przystąpiła do głosowania nad przyjęciem zgłoszonego wniosku. Głosowanie: Wniosek został przyjęty jednogłośnie. Członkowie Komisji omówili podział zadań związanych z porządkiem posiedzenia z udziałem Komisji Zdrowia, Bezpieczeństwa Publicznego i Ochrony Środowiska, które zostało zaplanowane w dniu 13 października 2004 roku. Pkt 6. Sprawy różne. Komisja Rewizyjna postanowiła zgłosić Burmistrzowi wniosek o ustawienie toalet publicznych w pobliżu cmentarza w okresie święta zmarłych oraz przedłożyć propozycję rozwiązania problemów zaległych zobowiązań podatkowych. Propozycja dotyczyć będzie umorzenia zadłużeń podatkowych wobec gminy osobom, które wykonają na rzecz gminy prace porządkowe ulic i terenów publicznych. Pkt 7. Zamknięcie posiedzenia. O godzinie 17.20 Przewodnicząca Małgorzata Babiuch – Hall zamknęła posiedzenie Komisji Rewizyjnej. Protokołowała Agnieszka Lipka |