W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Marki

Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95
05-270 Marki

tel. (+48 22) 781 10 03
fax: (+48 22) 781 13 78

e-mail: urzad.miasta@marki.pl
Adres do e-Doręczeń: AE:PL-52755-48295-FDUEA-19  -  aktywny od 01 października 2024 roku

www: marki.pl

NIP: 125-00-18-556, REGON: 000526009
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
/53j0jr6ujo/skrytka
/53j0jr6ujo/SkrytkaESP

Spotkania z mieszkańcami  oraz spotkanie  w sprawie skarg i wniosków z Burmistrzem Miasta Marki Jackiem Orychem oraz z jego Zastępcami odbywają się w każdy poniedziałek miesiąca w godzinach od 12.00 do 16.30 w Urzędzie Miasta Marki po uprzednim telefonicznym lub mailowym umówieniu takiego spotkania. W celu umówienia spotkania, prosimy o kontakt telefoniczny z Sekretariatem Burmistrza tel. 22 781 10 03.

Komisja Rewizyjna - sprawozdanie

Komisja Rewizyjna - sprawozdanie

Sprawozdanie z działalności Komisji Rewizyjnej w pierwszej połowie kadencji
(XI 2002-XII 2004)

Zadania realizowane przez Komisję - charakterystyka merytoryczna:

1. Opiniowanie sprawozdań Burmistrza z wykonania budżetu (półrocznych i rocznych)
2. Przygotowywanie wniosków dotyczących absolutorium
3. Opiniowanie projektów uchwał i przygotowywanie poprawek
4. Wykonywanie czynności kontrolnych i przygotowywanie sprawozdań dla Rady Miasta i projektów wniosków pokontrolnych:
- Zakres i koszty prac wykonanych w roku 2002 związanych z odprowadzeniem i podczyszczeniem wód opadowych zlewni ul. Szkolnej do istniejącej kanalizacji w ul. Piłsudskiego
- Wyniki ekonomiczne Mareckiego Ośrodka Zdrowia - spółki komunalnej (stan zobowiązań wobec miasta, źródła finansowania zakupów, kwestia dzierżawy budynku komunalnego)
- Sposób gospodarowania etatami administracyjnymi i technicznymi w mareckich szkołach i przedszkolach (9 zadań kontrolnych)
- Koszty zastępstw w szkołach (6 zadań kontrolnych)
5. Sprawdzenie wykonania wniosków pokontrolnych dotyczących zakazu używania naczyń aluminiowych w kuchniach i stołówkach szkolnych i przedszkolnych
6. Wyjaśnienie wysokości kosztów realizacji niektórych zadań inwestycyjnych (m.in. projektu przebudowy ul. Małachowskiego)
7. Podjęcie inicjatyw w następujących sprawach:
- Zmiana trybu i harmonogramu prac nad budżetem
- Urządzenie skwerów i zieleńców w pobliżu większych osiedli: "Parki i skwery nie dalej niż 15 min. od miejsca zamieszkania" (w trakcie realizacji)
- Budowa małych boisk do koszykówki na każdym osiedlu
- Zagospodarowanie do celów rekreacyjnych terenów byłego wysypiska
- Zewidencjonowanie i niedopuszczenie do sprzedaży terenów, które mogłyby stanowić pasy ochronne zieleni, wprowadzenie koniecznych zmian w planach zagospodarowania przestrzennego (w trakcie realizacji)
- Organizacja całorocznej akcji sprzątania miasta
- Wyposażenie kościołów w apteczki i nosze
- Pozyskanie od parafii Św. Izydora parkingu przy UM
- Zdobycie informacji nt. planów budowy dróg ekspresowych w rejonie miasta i rozpoczęcie intensywnego lobbingu budowy węzłów Marki oraz Żołnierska
- Usprawnienie komunikacji publicznej w Markach
- Wprowadzenie konkursów ofert na realizację zadań z zakresu medycyny szkolnej w szkołach mareckich.
8. Podnoszenie kompetencji kontrolnych członków Komisji - szkolenia wewnętrzne oraz udział w szkoleniach organizowanych przez specjalistów.

Zestawienie ilościowe

1. Liczba posiedzeń do 13 grudnia 2004: 35
2. Liczba zrealizowanych zadań kontrolnych: 17
3. Liczba dokumentów sporządzanych przez Komisję Rewizyjną:
. Opinie o sprawozdaniach Burmistrza z wykonaniu budżetu w roku 2002 i 2003 oraz w I połowie roku 2003 i 2004 : 4
. Protokoły z kontroli - 17
. Sprawozdania z kontroli dla Rady Miasta: 5
. Opinie u projektach uchwał i projekty poprawek: 8
. Wnioski do Burmistrza oraz Rady Miasta (w tym wnioski absolutoryjne): 15
. Inne (np. wyjaśnienia, upoważnienia do przeprowadzenia kontroli, zawiadomienia o kontroli, wnioski o udostępnienie informacji lub dokumentacji, instrukcje itp.): ponad 30
4. Udział w szkoleniach: członkowie komisji wzięli udział w dwóch szkoleniach jednodniowych (w jednym - 3 osoby, w drugim - 2 osoby)

Przewodnicząca Komisji Rewizyjnej
Małgorzata Babiuch-Hall

Marki, 13 grudnia 2004

Powiadom znajomego