W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Marki

Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95
05-270 Marki

tel. (+48 22) 781 10 03
fax: (+48 22) 781 13 78

e-mail: urzad.miasta@marki.pl
Adres do e-Doręczeń: AE:PL-52755-48295-FDUEA-19  -  aktywny od 01 października 2024 roku

www: marki.pl

NIP: 125-00-18-556, REGON: 000526009
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
/53j0jr6ujo/skrytka
/53j0jr6ujo/SkrytkaESP

Spotkania z mieszkańcami  oraz spotkanie  w sprawie skarg i wniosków z Burmistrzem Miasta Marki Jackiem Orychem oraz z jego Zastępcami odbywają się w każdy poniedziałek miesiąca w godzinach od 12.00 do 16.30 w Urzędzie Miasta Marki po uprzednim telefonicznym lub mailowym umówieniu takiego spotkania. W celu umówienia spotkania, prosimy o kontakt telefoniczny z Sekretariatem Burmistrza tel. 22 781 10 03.

Protokół Nr 18

Protokół Nr 18

Protokół Nr 18
z posiedzenia Komisji Zdrowia, Opieki Społecznej,
Bezpieczeństwa Publicznego i Ochrony Środowiska,
które odbyło się w dniu 30 listopada 2004 roku

O godzinie 12.00 posiedzenie Komisji otworzył i przywitał wszystkich zebranych Przewodniczący Komisji Paweł Chojnowski (lista obecności stanowi załącznik nr 1 do protokołu).

Porządek obrad:
1. Otwarcie posiedzenia.
2. Przyjęcie wniosków w sprawie zmian w porządku obrad.
3. Wydanie opinii o projekcie budżetu Miasta Marki na 2005 rok.
4. Sprawy różne.
5. Zamknięcie posiedzenia.

Pkt. 2 Przyjęcie wniosków w sprawie zmian w porządku obrad.

Nie zgłoszono żadnych wniosków.

Pkt. 3 Wydanie opinii o projekcie budżetu miasta Marki na 2005 rok.

Projekt budżetu Miasta Marki na 2005 rok stanowi załącznik nr 2 do protokołu.

W dyskusji nad projektem budżetu udział wzięli: Paweł Chojnowski, Tadeusz Lużyński, Tadeusz Sienkiewicz i Teresa Sobolewska.

Burmistrz Janusz Werczyński i Skarbnik Sławomir Koc udzielali odpowiedzi na pytania stawiane przez członków Komisji.

Przewodniczący Komisji Paweł Chojnowski zgłosił wniosek, aby w dziale 801 rozdziale 80195 § 4300 Zakup usług pozostałych, przeznaczyć kwotę w wysokości 42 000,00 zł., przewidzianą na zakup usług medycznych w szkołach, na inny cel, ponieważ dyrekcja szkoły ma możliwość wyegzekwowania świadczenia usług medycznych na terenie szkoły od świadczeniodawcy Narodowego Funduszu Zdrowia. Następnie Przewodniczący Komisji Paweł Chojnowski zarządził głosowanie nad tym wnioskiem:

Głosowanie
za przyjęciem wniosku – 2
przeciw – 0
wstrzymało się – 1
Radna Teresa Sobolewska nie brała udziału w głosowaniu.

Komisja przyjęła w/w wniosek do projektu budżetu miasta Marki na 2005 rok.

Ponieważ nie zgłoszono więcej uwag, Przewodniczący Komisji zarządził głosowanie nad wydaniem opinii o projekcie budżetu miasta Marki na 2005 rok.

Głosowanie
za wydaniem pozytywnej opinii – 3
przeciw – 0
wstrzymało się – 0
Radna Teresa Sobolewska nie brała udziału w głosowaniu.

Komisja Zdrowia, Opieki Społecznej, Bezpieczeństwa Publicznego i Ochrony Środowiska, pozytywnie zaopiniowała projekt budżetu Miasta Marki na 2005 rok. – opinia Komisji stanowi załącznik nr 3 do protokołu.

Pkt. 4 Sprawy różne

Radny Tadeusz Lużyński zwrócił się do Burmistrza Janusza Werczyńskiego o interwencję w sprawie przywrócenia stanu nawierzchni skrzyżowania ulic Zabawnej i Starzyńskiego.

Burmistrz Janusz Werczyński wyjaśnił, że ubytki w nawierzchni w/w ulic zostaną uzupełnione po zakończeniu prac przy budowie wodociągu w ul. Starzyńskiego.

Radna Teresa Sobolewska poruszyła kwestię wadliwego wyprofilowania progów zwalniających w ul. Pomnikowej.

Radny Tadeusz Lużyński zwrócił uwagę na nieprawidłowości przy remoncie nawierzchni ul. Partyzantów.

Pkt. 5 Zamknięcie posiedzenia.

O godzinie 13.30 Przewodniczący zamknął posiedzenie Komisji Zdrowia, Opieki Społecznej, Bezpieczeństwa Publicznego i Ochrony Środowiska.

Protokołowała: Elżbieta Jurczyk

Powiadom znajomego