W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Marki

Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95
05-270 Marki

tel. (+48 22) 781 10 03
fax: (+48 22) 781 13 78

e-mail: urzad.miasta@marki.pl
Adres do e-Doręczeń: AE:PL-52755-48295-FDUEA-19  -  aktywny od 01 października 2024 roku

www: marki.pl

NIP: 125-00-18-556, REGON: 000526009
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
/53j0jr6ujo/skrytka
/53j0jr6ujo/SkrytkaESP

Spotkania z mieszkańcami  oraz spotkanie  w sprawie skarg i wniosków z Burmistrzem Miasta Marki Jackiem Orychem oraz z jego Zastępcami odbywają się w każdy poniedziałek miesiąca w godzinach od 12.00 do 16.30 w Urzędzie Miasta Marki po uprzednim telefonicznym lub mailowym umówieniu takiego spotkania. W celu umówienia spotkania, prosimy o kontakt telefoniczny z Sekretariatem Burmistrza tel. 22 781 10 03.

Rada Miasta Marki - XXXII sesja

Rada Miasta Marki - XXXII sesja

Na podstawie art. 20 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 roku Nr 142, poz. 1591) zwołuję XXXII sesję Rady Miasta Marki na dzień 14 września 2005 roku o godzinie 13.00 z następującym porządkiem obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Przedstawienie porządku obrad.
3. Rozpatrzenie wniosków w sprawie zmian do porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołu z XXXI sesji z dnia 29 czerwca 2005 roku.
5. Informacja z działalności Burmistrza Miasta Marki (Druk nr 255).
6. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie nadania imienia Zespołowi Szkół nr 1 w Markach (Druk nr 256).
7. Wydanie opinii o projekcie uchwały zmieniającej uchwałę nr XXV/185/2005 Rady Miasta Marki z dnia 9 lutego 2005 roku w sprawie budżetu Miasta Marki na 2005 rok (Druk nr 254).
Wykaz dokumentów dotyczących projektowanej uchwały udostępnionych do wglądu w Urzędzie:
- pismo z krajowego Biura Wyborczego nr DWW-580/12/05,
- pismo z Referatu Zarządu Dróg nr ZD.5540/10/2005,
- pismo z Przedszkola Miejskiego nr 2,
- pismo z Referatu Ochrony Środowiska Gospodarki Wodnej i Rolnictwa nr ROŚ 0717/120/2005,
- pisma z gminnych jednostek oświatowych w sprawie zwiększenia środków na zakup licencji programu PABS 4,0
- pismo z Referatu Inwestycji nr R.I. 0717/31/05,
- pismo z Referatu Zarządu Mieniem Komunalnym z dnia 5 i 29 sierpnia 2005 roku,
- informacja z Referatu Oświaty w sprawie dochodów jednostek oświatowych.
8. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie uchylenia uchwały Nr XXVIII/205/2005 Rady Miasta Marki z dnia 27 kwietnia 2005 roku (Druk nr 249).
Wykaz dokumentów dotyczących projektowanej uchwały udostępnionych do wglądu w Urzędzie:
- kserokopia uchwały Nr XXVIII/205/2005 Rady Miasta Marki z dnia 27.04.2005r.
9. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na użyczenie części nieruchomości komunalnej (Druk nr 248).
Wykaz dokumentów dotyczących projektowanej uchwały udostępnionych do wglądu w Urzędzie:
- wzór umowy użyczenia – załącznik nr 1,
- załącznik graficzny określający granice użyczanego terenu,
- szkic – projekt zagospodarowania terenu.
10. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie nieodpłatnego nabycia do gminnego zasobu udziału w prawie własności zabudowanej nieruchomości gruntowej położonej w Markach przy ul. Piłsudskiego 142 (Druk 250).
11. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zbycie w trybie bezprzetargowym niezabudowanej nieruchomości gruntowej, stanowiącej mienie komunalne, na rzecz właściciela nieruchomości przyległej (Druk nr 243).
Wykaz dokumentów dotyczących projektowanej uchwały udostępnionych do wglądu w Urzędzie: - kserokopia wyciągu z operatu ustalającego cenę nieruchomości,
- informacja z rejestru gruntów dla nieruchomości komunalnej - dz. nr 130/9 obręb 5-12
- informacja z rejestru gruntów dla nieruchomości przyległej - dz. nr 130/36 obręb 5-12
- mapa – szkic terenu,
- kserokopia pisma właściciela dz. 130/26 o zbycie na jego rzecz dz. 130/9,
- kserokopia pisma tut. Urzędu znak RGN 7240/190/2005 z dnia 30.06.2005r.
12. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zbycie w trybie bezprzetargowym nieruchomości gruntowej, stanowiącej mienie komunalne, na rzecz właściciela nieruchomości przyległej (Druk nr 244).
Wykaz dokumentów dotyczących projektowanej uchwały udostępnionych do wglądu w Urzędzie: - kserokopia tytułu własności Gminy do dz. 140/2 z obrębu 1-03,
- kserokopia wyciągu z operatu ustalającego cenę nieruchomości,
- informacja z rejestru gruntów dla nieruchomości przyległej - dz. nr 139/8 i 139/9 z obr. 1-03,
- mapa – szkic terenu,
- kserokopia pisma z dnia 10.07.1997r. właścicieli dz. 139/9 i 139/8 o wykup działki nr 140/2 wraz z załącznikami, w tym decyzją zezwalającą na zagospodarowanie nieruchomości gminnej (dawna działka nr 140),
- kserokopia wystąpienia właścicieli dz. nr 139/9 i 139/8 z dnia 02.06.2003r.,
- kserokopia pisma tut. Urzędu znak RGN 7240/269/2003 z dnia 11.06.2003r.,
- kserokopia pisma z dnia 07.12.2004r. właścicieli dz. 139/9 i 139/8,
- kserokopia pisma tut. Urzędu znak RGN 7224/1/2005 z dnia 06.01.2005r.
13. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zbycie w trybie bezprzetargowym nieruchomości gruntowej, stanowiącej mienie komunalne, na rzecz właściciela nieruchomości przyległej (Druk nr 245).
Wykaz dokumentów dotyczących projektowanej uchwały udostępnionych do wglądu w Urzędzie:
- kserokopia tytułu własności Gminy do dz. 35/5 i 35/4 z obrębu 1-03,
- kserokopia wyciągu z operatu ustalającego cenę nieruchomości,
- informacja z rej. gruntów dla nieruchomości przyległej - dz. nr 33/5 i 34/1 obręb 5-05,
- mapa – szkic terenu,
- kserokopia pisma właściciela dz. 33/5 i 34/1 o zbycie nieruchomości gminnej,
- kserokopia pisma tut. Urzędu znak RGN 7240/408/2003 z dnia 07.10.2003r.,
- kserokopia pisma właścicieli dz. 33/5 i 34/1 z dnia 22.02.2005r. wraz z załącznikami,
- kserokopia pisma tut. Urzędu znak RGN 7224/3/2005 z dnia 01.03.2005r.
14. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na przyznanie prawa własności nieruchomości zamiennej w ramach odszkodowania przysługującego za nieruchomości przejęte pod drogi publiczne (Druk 246).
Wykaz dokumentów dotyczących projektowanej uchwały udostępnionych do wglądu w Urzędzie:
- kserokopia decyzji podziałowej Nr 0153/2702/2004,
- kserokopia protokołu z negocjacji z dnia 18.07.2005r.,
- kserokopia aktu notarialnego Rep. A Nr 2926/2005 – oświadczenie o zrzeczeniu się roszczenia,
- wycena działek nr 24/4 i 58/1 z obrębu 1-09,
- szkic działek z nowym układem drogowym,
- wcześniejsza korespondencja dotycząca wykonania ul. Żwirowej w nowych liniach rozgraniczających prowadzona z właścicielami dz. nr 58, 24 i 25 z obrębu 1-09 (pismo właściciela dz. nr 25 i 59/1 z obrębu 1-09 z dnia 10.10.2003r. i z dnia 05.11.2003r. wraz z odpowiedziami tutejszego Urzędu – pisma znak RAB/73590/150/2003,RGN 7240/451/2003 i RGN 7240/452/2003, notatki służbowe z dnia 1 grudnia 2003r. i z dnia 2 grudnia 2003r.).
15. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie sprzedaży w trybie nieograniczonego przetargu ustnego niezabudowanych nieruchomości gruntowych stanowiących mienie komunalne (Druk nr 247).
Wykaz dokumentów dotyczących projektowanej uchwały udostępnionych do wglądu w Urzędzie:
- szkic działek 2 szt. (rejon ul. Lisa Kuli i ul. Główna).
16. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na ustanowienie na rzecz Zakładu Energetycznego Warszawa – Teren S.A. z siedzibą w Warszawie prawa użytkowania działki numer ewidencyjny 52/3 w obrębie geodezyjnym 4-11 stanowiącej mienie komunalne (Druk nr 253).
17. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wyrażenia opinii o projekcie planu aglomeracji Warszawa (Druk nr 241).
Wykaz dokumentów dotyczących projektowanej uchwały udostępnionych do wglądu w Urzędzie:
- kserokopia pisma Wojewody Mazowieckiego z dnia 26.04.2005,
- kserokopia pisma tut. Urzędu znak RGN 7240/177/05 z dnia 22.06.2005r,
18. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie przyjęcia Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych Miasta Marki na lata 2005 – 2010 (Druk 252).
Wykaz dokumentów dotyczących projektowanej uchwały udostępnionych do wglądu w Urzędzie:
- fragment ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej.
19. Interpelacje i zapytania radnych.
20. Sprawy różne.
21. Zamknięcie posiedzenia.

Sesja odbędzie się w sali Urzędu Stanu Cywilnego w Markach.
Przewodnicząca Rady Miasta
Maria Przybysz-Piwko


Protokół Nr 32 z XXXII sesji Rady Miasta Marki,
która odbyła się w dniu 14 września 2005 roku

 więcej >


Powiadom znajomego