Rada Miasta Marki - XXXII sesja
Rada Miasta Marki - XXXII sesja |
Na podstawie art. 20 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 roku Nr 142, poz. 1591) zwołuję XXXII sesję Rady Miasta Marki na dzień 14 września 2005 roku o godzinie 13.00 z następującym porządkiem obrad: 1. Otwarcie sesji. 2. Przedstawienie porządku obrad. 3. Rozpatrzenie wniosków w sprawie zmian do porządku obrad. 4. Przyjęcie protokołu z XXXI sesji z dnia 29 czerwca 2005 roku. 5. Informacja z działalności Burmistrza Miasta Marki (Druk nr 255). 6. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie nadania imienia Zespołowi Szkół nr 1 w Markach (Druk nr 256). 7. Wydanie opinii o projekcie uchwały zmieniającej uchwałę nr XXV/185/2005 Rady Miasta Marki z dnia 9 lutego 2005 roku w sprawie budżetu Miasta Marki na 2005 rok (Druk nr 254). Wykaz dokumentów dotyczących projektowanej uchwały udostępnionych do wglądu w Urzędzie: - pismo z krajowego Biura Wyborczego nr DWW-580/12/05, - pismo z Referatu Zarządu Dróg nr ZD.5540/10/2005, - pismo z Przedszkola Miejskiego nr 2, - pismo z Referatu Ochrony Środowiska Gospodarki Wodnej i Rolnictwa nr ROŚ 0717/120/2005, - pisma z gminnych jednostek oświatowych w sprawie zwiększenia środków na zakup licencji programu PABS 4,0 - pismo z Referatu Inwestycji nr R.I. 0717/31/05, - pismo z Referatu Zarządu Mieniem Komunalnym z dnia 5 i 29 sierpnia 2005 roku, - informacja z Referatu Oświaty w sprawie dochodów jednostek oświatowych. 8. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie uchylenia uchwały Nr XXVIII/205/2005 Rady Miasta Marki z dnia 27 kwietnia 2005 roku (Druk nr 249). Wykaz dokumentów dotyczących projektowanej uchwały udostępnionych do wglądu w Urzędzie: - kserokopia uchwały Nr XXVIII/205/2005 Rady Miasta Marki z dnia 27.04.2005r. 9. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na użyczenie części nieruchomości komunalnej (Druk nr 248). Wykaz dokumentów dotyczących projektowanej uchwały udostępnionych do wglądu w Urzędzie: - wzór umowy użyczenia – załącznik nr 1, - załącznik graficzny określający granice użyczanego terenu, - szkic – projekt zagospodarowania terenu. 10. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie nieodpłatnego nabycia do gminnego zasobu udziału w prawie własności zabudowanej nieruchomości gruntowej położonej w Markach przy ul. Piłsudskiego 142 (Druk 250). 11. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zbycie w trybie bezprzetargowym niezabudowanej nieruchomości gruntowej, stanowiącej mienie komunalne, na rzecz właściciela nieruchomości przyległej (Druk nr 243). Wykaz dokumentów dotyczących projektowanej uchwały udostępnionych do wglądu w Urzędzie: - kserokopia wyciągu z operatu ustalającego cenę nieruchomości, - informacja z rejestru gruntów dla nieruchomości komunalnej - dz. nr 130/9 obręb 5-12 - informacja z rejestru gruntów dla nieruchomości przyległej - dz. nr 130/36 obręb 5-12 - mapa – szkic terenu, - kserokopia pisma właściciela dz. 130/26 o zbycie na jego rzecz dz. 130/9, - kserokopia pisma tut. Urzędu znak RGN 7240/190/2005 z dnia 30.06.2005r. 12. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zbycie w trybie bezprzetargowym nieruchomości gruntowej, stanowiącej mienie komunalne, na rzecz właściciela nieruchomości przyległej (Druk nr 244). Wykaz dokumentów dotyczących projektowanej uchwały udostępnionych do wglądu w Urzędzie: - kserokopia tytułu własności Gminy do dz. 140/2 z obrębu 1-03, - kserokopia wyciągu z operatu ustalającego cenę nieruchomości, - informacja z rejestru gruntów dla nieruchomości przyległej - dz. nr 139/8 i 139/9 z obr. 1-03, - mapa – szkic terenu, - kserokopia pisma z dnia 10.07.1997r. właścicieli dz. 139/9 i 139/8 o wykup działki nr 140/2 wraz z załącznikami, w tym decyzją zezwalającą na zagospodarowanie nieruchomości gminnej (dawna działka nr 140), - kserokopia wystąpienia właścicieli dz. nr 139/9 i 139/8 z dnia 02.06.2003r., - kserokopia pisma tut. Urzędu znak RGN 7240/269/2003 z dnia 11.06.2003r., - kserokopia pisma z dnia 07.12.2004r. właścicieli dz. 139/9 i 139/8, - kserokopia pisma tut. Urzędu znak RGN 7224/1/2005 z dnia 06.01.2005r. 13. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zbycie w trybie bezprzetargowym nieruchomości gruntowej, stanowiącej mienie komunalne, na rzecz właściciela nieruchomości przyległej (Druk nr 245). Wykaz dokumentów dotyczących projektowanej uchwały udostępnionych do wglądu w Urzędzie: - kserokopia tytułu własności Gminy do dz. 35/5 i 35/4 z obrębu 1-03, - kserokopia wyciągu z operatu ustalającego cenę nieruchomości, - informacja z rej. gruntów dla nieruchomości przyległej - dz. nr 33/5 i 34/1 obręb 5-05, - mapa – szkic terenu, - kserokopia pisma właściciela dz. 33/5 i 34/1 o zbycie nieruchomości gminnej, - kserokopia pisma tut. Urzędu znak RGN 7240/408/2003 z dnia 07.10.2003r., - kserokopia pisma właścicieli dz. 33/5 i 34/1 z dnia 22.02.2005r. wraz z załącznikami, - kserokopia pisma tut. Urzędu znak RGN 7224/3/2005 z dnia 01.03.2005r. 14. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na przyznanie prawa własności nieruchomości zamiennej w ramach odszkodowania przysługującego za nieruchomości przejęte pod drogi publiczne (Druk 246). Wykaz dokumentów dotyczących projektowanej uchwały udostępnionych do wglądu w Urzędzie: - kserokopia decyzji podziałowej Nr 0153/2702/2004, - kserokopia protokołu z negocjacji z dnia 18.07.2005r., - kserokopia aktu notarialnego Rep. A Nr 2926/2005 – oświadczenie o zrzeczeniu się roszczenia, - wycena działek nr 24/4 i 58/1 z obrębu 1-09, - szkic działek z nowym układem drogowym, - wcześniejsza korespondencja dotycząca wykonania ul. Żwirowej w nowych liniach rozgraniczających prowadzona z właścicielami dz. nr 58, 24 i 25 z obrębu 1-09 (pismo właściciela dz. nr 25 i 59/1 z obrębu 1-09 z dnia 10.10.2003r. i z dnia 05.11.2003r. wraz z odpowiedziami tutejszego Urzędu – pisma znak RAB/73590/150/2003,RGN 7240/451/2003 i RGN 7240/452/2003, notatki służbowe z dnia 1 grudnia 2003r. i z dnia 2 grudnia 2003r.). 15. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie sprzedaży w trybie nieograniczonego przetargu ustnego niezabudowanych nieruchomości gruntowych stanowiących mienie komunalne (Druk nr 247). Wykaz dokumentów dotyczących projektowanej uchwały udostępnionych do wglądu w Urzędzie: - szkic działek 2 szt. (rejon ul. Lisa Kuli i ul. Główna). 16. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na ustanowienie na rzecz Zakładu Energetycznego Warszawa – Teren S.A. z siedzibą w Warszawie prawa użytkowania działki numer ewidencyjny 52/3 w obrębie geodezyjnym 4-11 stanowiącej mienie komunalne (Druk nr 253). 17. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wyrażenia opinii o projekcie planu aglomeracji Warszawa (Druk nr 241). Wykaz dokumentów dotyczących projektowanej uchwały udostępnionych do wglądu w Urzędzie: - kserokopia pisma Wojewody Mazowieckiego z dnia 26.04.2005, - kserokopia pisma tut. Urzędu znak RGN 7240/177/05 z dnia 22.06.2005r, 18. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie przyjęcia Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych Miasta Marki na lata 2005 – 2010 (Druk 252). Wykaz dokumentów dotyczących projektowanej uchwały udostępnionych do wglądu w Urzędzie: - fragment ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej. 19. Interpelacje i zapytania radnych. 20. Sprawy różne. 21. Zamknięcie posiedzenia. Sesja odbędzie się w sali Urzędu Stanu Cywilnego w Markach. Przewodnicząca Rady Miasta Maria Przybysz-Piwko Protokół Nr 32 z XXXII sesji Rady Miasta Marki, |