W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Marki

Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95
05-270 Marki

tel. (+48 22) 781 10 03
fax: (+48 22) 781 13 78

e-mail: urzad.miasta@marki.pl
Adres do e-Doręczeń: AE:PL-52755-48295-FDUEA-19  -  aktywny od 01 października 2024 roku

www: marki.pl

NIP: 125-00-18-556, REGON: 000526009
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
/53j0jr6ujo/skrytka
/53j0jr6ujo/SkrytkaESP

Spotkania z mieszkańcami  oraz spotkanie  w sprawie skarg i wniosków z Burmistrzem Miasta Marki Jackiem Orychem oraz z jego Zastępcami odbywają się w każdy poniedziałek miesiąca w godzinach od 12.00 do 16.30 w Urzędzie Miasta Marki po uprzednim telefonicznym lub mailowym umówieniu takiego spotkania. W celu umówienia spotkania, prosimy o kontakt telefoniczny z Sekretariatem Burmistrza tel. 22 781 10 03.

Komisja Rewizyjna

Komisja Rewizyjna

PROTOKÓŁ NR 41
z posiedzenia Komisji Rewizyjnej,
które odbyło się w dniu 2 marca 2005 roku

O godzinie 13.00 posiedzenie Komisji otworzyła i przywitała wszystkich zebranych Przewodnicząca Małgorzata Babiuch – Hall (lista obecności stanowi załącznik nr 1 do protokołu).

Porządek obrad:
1. Otwarcie posiedzenia.
2. Przyjęcie wniosków w sprawie zmian do porządku obrad.
3. Omówienie Sprawozdania z kontroli kosztów obsługi administracyjnej i technicznej w szkołach prowadzonych przez Miasto Marki według stanu na dzień 1 września 2003 roku oraz Sprawozdania z kontroli liczby i kosztów zastępstw na lekcjach w okresie od 1 stycznia 2002 do 28 lutego 2003 roku .
4. Przyjęcie Protokołów z kontroli obsługi administracyjno – technicznej przedszkoli miejskich w Markach.
5. Sprawy różne.
6. Zamknięcie posiedzenia.

Pkt.2 Przyjęcie wniosków w sprawie do porządku obrad.

Nie zgłoszono żadnych wniosków.

Pkt. 3 Omówienie Sprawozdania z kontroli kosztów obsługi administracyjnej i technicznej w szkołach prowadzonych przez Miasto Marki według stanu na dzień 1 września 2003 roku oraz Sprawozdania z kontroli liczby i kosztów zastępstw na lekcjach w okresie od 1 stycznia 2002 do 28 lutego 2003 roku.

Sprawozdanie z kontroli kosztów obsługi administracyjnej i technicznej w szkołach stanowi załącznik nr 2 do protokołu.
Sprawozdanie z kontroli liczby i kosztów zastępstw stanowi załącznik nr 3 do protokołu.

Przewodnicząca Małgorzata Babiuch – Hall przywitała osoby reprezentujące kontrolowane placówki oświatowe (lista obecności stanowi załącznik nr 1 do protokołu) i zaprezentowała zebranym Sprawozdania z kontroli.
Następnie Przewodnicząca Komisji Małgorzata Babiuch - Hall poprosiła o zabranie głosu Przewodniczącą Rady Miasta Marki Marię Przybysz – Piwko.

Przewodnicząca Rady zapoznała zebranych z wnioskami z kontroli, sformułowanymi przez Radę Miasta Marki na podstawie analizy sprawozdań Komisji Rewizyjnej, zawartymi w piśmie z dnia 1 marca 2005 roku (pismo do dyrektorów szkół, zawierające wnioski z kontroli stanowi załącznik nr 4 do protokołu). Przewodnicząca Maria Przybysz – Piwko pozytywnie oceniła rzetelność dokonanych przez Komisję Rewizyjną kontroli i podkreśliła, że intencją zarówno Komisji jak i Rady przy formułowaniu wniosków z kontroli jest troska o zracjonalizowanie budżetów szkół, współpraca z dyrektorami przy opracowywaniu rozwiązań systemowych w zarządzaniu przez gminę oświatą w mieście oraz ułatwienie efektywnego zarządzania placówkami przez dyrektorów.

W dyskusji nad w/w zagadnieniami udział wzięli: Dyrektor SP nr 4 Magdalena Osińska, Dyrektor ZS nr 2 Grażyna Podwysocka, Dyrektor ZS nr 1 Jan Puścian, Zastępca Burmistrza Krzysztof Wnuk, Przewodnicząca Rady Maria Przybysz – Piwko, Przewodnicząca Komisji Małgorzata Babiuch – Hall, radny Bogdan Trzemecki.

Na zakończenie dyskusji Przewodnicząca Komisji Małgorzata Babiuch – Hall podziękowała przybyłym przedstawicielom placówek oświatowych za udział w posiedzeniu Komisji Rewizyjnej.

Pkt. 4 Przyjęcie Protokołów z kontroli obsługi administracyjno – technicznej przedszkoli miejskich w Markach.

Przewodnicząca Komisji Małgorzata Babiuch – Hall zarządziła głosowanie nad przyjęciem protokołu z kontroli Przedszkola Miejskiego Nr 1 w Markach (protokół stanowi załącznik nr 5 do protokołu).

Komisja Rewizyjna jednogłośnie przyjęła w/w Protokół.

Przewodnicząca Komisji Małgorzata Babiuch – Hall zarządziła głosowanie nad przyjęciem protokołu z kontroli Przedszkola Miejskiego Nr 2 w Markach (protokół stanowi załącznik nr 6 do protokołu).

Komisja Rewizyjna jednogłośnie przyjęła w/w Protokół.

Przewodnicząca Komisji Małgorzata Babiuch – Hall zarządziła głosowanie nad przyjęciem protokołu z kontroli Przedszkola Miejskiego Nr 3 w Markach (protokół stanowi załącznik nr 7 do protokołu).

Komisja Rewizyjna jednogłośnie przyjęła w/w Protokół.

Pkt. 5 sprawy różne

1) Przewodnicząca Komisji Małgorzata Babiuch – Hall poddała pod głosowanie przyjęcie treści Protokołu Nr 38 z posiedzenia, które odbyło się w dniu 12 stycznia 2005 roku.

Komisja Rewizyjna jednogłośnie przyjęła treść w/w Protokołu.

2) Komisja postanowiła przygotować uzasadnienie do projektu uchwały w sprawie pozyskania terenu parkingu przy UM Marki od Parafii p.w. Św. Izydora w Markach.

3) Komisja zapoznała się z wystąpieniem Burmistrza Miasta Marki do Proboszcza Parafii p.w. Św. Izydora w Markach w sprawie pozyskania

terenu parkingu przy UM Marki oraz z odpowiedzią Proboszcza Henryka Drożdża na to wystąpienie (pisma stanowią załącznik nr 8 do protokołu).

4) Komisja zapoznała się z wystąpieniem Ośrodka Pomocy Dziecku i Rodzinie „Szansa” o dofinansowanie działalności (pismo stanowi załącznik nr 9 do protokołu) i uznała, że opiniowanie tego wystąpienia nie należy do kompetencji Komisji.

5) Komisja postanowiła odroczyć termin rozpoczęcia kontroli kosztów wywozu nieczystości z budynków komunalnych gminy miasto Marki, z uwagi na trwającą w Urzędzie Miasta kompleksową kontrolę Regionalnej Izby Obrachunkowej.

Pkt. 6 Zamknięcie posiedzenia.

O godzinie 16.45 Przewodnicząca Małgorzata Babiuch – Hall zamknęła posiedzenie Komisji Rewizyjnej.

Protokołowała
Elżbieta Jurczyk
Przewodnicząca Komisji Rewizyjnej
Małgorzata Babiuch - Hall

Powiadom znajomego