W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Marki

Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95
05-270 Marki

tel. (+48 22) 781 10 03
fax: (+48 22) 781 13 78

e-mail: urzad.miasta@marki.pl
Adres do e-Doręczeń: AE:PL-52755-48295-FDUEA-19  -  aktywny od 01 października 2024 roku

www: marki.pl

NIP: 125-00-18-556, REGON: 000526009
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
/53j0jr6ujo/skrytka
/53j0jr6ujo/SkrytkaESP

Spotkania z mieszkańcami  oraz spotkanie  w sprawie skarg i wniosków z Burmistrzem Miasta Marki Jackiem Orychem oraz z jego Zastępcami odbywają się w każdy poniedziałek miesiąca w godzinach od 12.00 do 16.30 w Urzędzie Miasta Marki po uprzednim telefonicznym lub mailowym umówieniu takiego spotkania. W celu umówienia spotkania, prosimy o kontakt telefoniczny z Sekretariatem Burmistrza tel. 22 781 10 03.

Komisja Rewizyjna

Komisja Rewizyjna

PROTOKÓŁ NR 40
z posiedzenia Komisji Rewizyjnej,
które odbyło się w dniu 16 lutego 2005 roku

O godzinie 9.00 posiedzenie Komisji otworzyła i przywitała wszystkich zebranych Przewodnicząca Małgorzata Babiuch – Hall (lista obecności stanowi załącznik nr 1 do protokołu).

Porządek obrad:
1. Otwarcie posiedzenia.
2. Przyjęcie wniosków w sprawie zmian do porządku obrad.
3. Przyjęcie treści Protokołów: Nr 31 z dnia 20 października 2004 roku, Nr 34 z dnia 29 listopada 2004 roku oraz Nr 39 z dnia 21 stycznia 2005 roku.
4. Omówienie wstępnej wersji protokołów z kontroli kosztów obsługi administracyjno – technicznej Przedszkoli Miejskich Nr 1, 2 i 3.
5. Ustalenie składu zespołu kontrolnego dla przeprowadzenia kontroli kosztów wywozu nieczystości stałych i płynnych z budynków komunalnych gminy miasto Marki.
6. Sprawy różne.
7. Zamknięcie posiedzenia.

Pkt. 2 Przyjęcie wniosków w sprawie zmian do porządku obrad.

Przewodnicząca Komisji Małgorzata Babiuch – Hall zgłosiła wniosek o przesunięcie pkt. 3 „Przyjęcie treści Protokołów: Nr 31 z dnia 20 października 2004 roku, Nr 34 z dnia 29 listopada 2004 roku oraz Nr 39 z dnia 21 stycznia 2005 roku” na koniec posiedzenia, aby w trakcie przerwy członkowie Komisji mogli zapoznać się z ich treścią.

Komisja przyjęła w/w wniosek.

Pkt. 4 Omówienie wstępnej wersji protokołów z kontroli kosztów obsługi administracyjno - technicznej Przedszkoli Miejskich Nr 1, 2 i 3.

Przewodnicząca Komisji Małgorzata Babiuch – Hall poinformowała członków Komisji, że przygotowana przez nią wstępna wersja protokołów z kontroli kosztów obsługi administracyjno – technicznej w Przedszkolach Miejskich, opiera się na niezbyt rzetelnych i niepełnych informacjach złożonych przez dyrektorów kontrolowanych placówek. Wystąpienie do dyrektorów o zweryfikowanie przekazanych Komisji materiałów nie dało oczekiwanych rezultatów. Dodatkowe wątpliwości są związane ze środkiem specjalnym, z którego pokrywana jest część wydatków placówek, a który nie podlega księgowaniu przez Referat Oświaty.
W podsumowaniu przedstawionych okoliczności Przewodnicząca Małgorzata Babiuch – Hall zwróciła się do Komisji z prośbą o podjęcie decyzji w sprawie dalszego przebiegu kontroli.

W wyniku przeprowadzonej dyskusji, jak również wyjaśnień udzielonych przez Zastępcę Burmistrza Krzysztofa Wnuka, Komisja postanowiła przerwać obrady nad tym punktem porządku obrad do czasu uzyskania od dyrektorów przedszkoli dodatkowych wyjaśnień i informacji.

Pkt. 5 Ustalenie składu zespołu kontrolnego dla przeprowadzenia kontroli kosztów wywozu nieczystości stałych i płynnych z budynków komunalnych gminy miasto Marki.

Przewodnicząca Małgorzata Babiuch – Hall poinformowała Komisję, że kontrola kosztów wywozu nieczystości stałych i płynnych z budynków komunalnych obejmować będzie m. in.:
- wykaz budynków komunalnych,
- przeprowadzone postępowania przetargowe,
- zawarte umowy,
- faktury.

Do przeprowadzenia powyższej kontroli zgłosili się: radny Bogusław Dąbkowski i radny Bogdan Trzemecki.
Komisja Rewizyjna zaakceptowała skład Zespołu Kontrolnego.

Pkt. 3 Przyjęcie treści Protokołów: Nr 31 z dnia 20 października 2004 roku, Nr 34 z dnia 29 listopada 2004 roku oraz Nr 39 z dnia 21 stycznia 2005 roku.

Przewodnicząca Małgorzata Babiuch – Hall zarządziła głosowanie nad przyjęciem treści Protokołu nr 31 z posiedzenia Komisji Rewizyjnej, które odbyło się w dniu 20 października 2004 roku.

Komisja Rewizyjna jednogłośnie przyjęła w/w Protokół.

Przewodnicząca Małgorzata Babiuch – Hall zarządziła głosowanie nad przyjęciem treści Protokołu Nr 34 z posiedzenia Komisji Rewizyjnej, które odbyło się w dniu 29 listopada 2004 roku.

Komisja Rewizyjna jednogłośnie przyjęła treść w/w Protokołu.

Przewodnicząca Małgorzata Babiuch – Hall zarządziła głosowanie nad przyjęciem treści Protokołu Nr 39 z posiedzenia Komisji Rewizyjnej, które odbyło się w dniu 24 stycznia 2005 roku.

Komisja Rewizyjna jednogłośnie przyjęła treść w/w Protokołu.

Pkt. 6 Sprawy różne

1) Przewodnicząca Małgorzata Babiuch – Hall przekazała wersję elektroniczną wszystkich opinii, protokołów i sprawozdań Komisji Rewizyjnej w celu ich opublikowania w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Marki, z wyjątkiem protokołów z kontroli, przeprowadzonych przez Komisję, które nie podlegają publikacji, natomiast są dostępne w Biurze Rady.
2) Komisja postanowiła w sprawie przygotowania projektu uchwały, dotyczącej przejęcia przez Miasto Marki terenu parkingu przy Urzędzie od Parafii p.w. Św. Izydora, zwrócić się o pomoc przy kwestach formalnych do p. Marii Kwiatkowskiej Sekretarza Miasta, natomiast przy kwestiach merytorycznych do Referatu Gospodarki Nieruchomościami i Planowania Przestrzennego.
3) Przewodnicząca Małgorzata Babiuch – Hall, zwróciła uwagę Komisji na zawarte w Planie pracy Komisji Oświaty, Kultury i Sportu na 2005 rok wystosowanie pisma do Rady Dzielnicy Targówek w sprawie ścieżek rowerowych i przypomniała zebranym treść Opinii Komisji Rewizyjnej w tej sprawie (opinia stanowi załącznik nr 2 do protokołu).
Komisja Rewizyjna postanowiła wystąpić z prośbą do Komisji Oświaty, Kultury i Sportu o wyjaśnienie intencji w/w pisma, wyrażając zaniepokojenie możliwością podjęcia zobowiązania o finansowaniu budowy ścieżek rowerowych jeszcze w bieżącym roku.
4) Przewodnicząca Małgorzata Babiuch – Hall poinformowała zebranych, że Komisja Oświaty, Kultury i Sportu w trakcie jednego ze swoich posiedzeń zajęła się projektem budowy ogródka jordanowskiego u zbiegu ulic Wspólnej i Brzozowej.
Komisja Rewizyjna postanowiła nawiązać współpracę z Komisją Oświaty w tym zakresie, mając na uwadze prowadzone już wspólnie z Komisją Zdrowia działania, w celu wyznaczenia i organizacji miejsc rekreacji i wypoczynku w całym mieście.

Pkt. 7 Zamknięcie posiedzenia.

O godzinie 16.10 Przewodnicząca Małgorzata Babiuch – Hall zamknęła posiedzenie Komisji Rewizyjnej.

Protokołowała
Elżbieta Jurczyk
Przewodnicząca Komisji Rewizyjnej
Małgorzata Babiuch - Hall

Powiadom znajomego