W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Marki

Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95
05-270 Marki

tel. (+48 22) 781 10 03
fax: (+48 22) 781 13 78

e-mail: urzad.miasta@marki.pl
Adres do e-Doręczeń: AE:PL-52755-48295-FDUEA-19  -  aktywny od 01 października 2024 roku

www: marki.pl

NIP: 125-00-18-556, REGON: 000526009
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
/53j0jr6ujo/skrytka
/53j0jr6ujo/SkrytkaESP

Spotkania z mieszkańcami  oraz spotkanie  w sprawie skarg i wniosków z Burmistrzem Miasta Marki Jackiem Orychem oraz z jego Zastępcami odbywają się w każdy poniedziałek miesiąca w godzinach od 12.00 do 16.30 w Urzędzie Miasta Marki po uprzednim telefonicznym lub mailowym umówieniu takiego spotkania. W celu umówienia spotkania, prosimy o kontakt telefoniczny z Sekretariatem Burmistrza tel. 22 781 10 03.

Komisja Rewizyjna

Komisja Rewizyjna

Protokół nr 37
z posiedzenia Komisji Rewizyjnej,
które odbyło się w dniu 10 stycznia 2005 roku.

O godzinie 9.00 posiedzenie Komisji otworzyła i przywitała wszystkich zebranych Przewodnicząca Małgorzata Babiuch – Hall. Po stwierdzeniu quorum (lista obecności stanowi załącznik nr 1 do protokołu) przedstawiła porządek obrad:
1. Otwarcie posiedzenia.
2. Rozpatrzenie wniosków w sprawie zmian do porządku obrad.
3. Zapoznanie się z uwagami dyrektorów szkół do protokołów z kontroli oraz sformułowanie wniosków pokontrolnych w sprawie kosztów obsługi administracyjno – technicznej szkół.
4. Zapoznanie się z ustaleniami dotyczącymi obsługi technicznej przedszkoli miejskich.
5. Sprawy różne.
6. Zamknięcie posiedzenia.

Pkt 2. Rozpatrzenie wniosków w sprawie zmian do porządku obrad.

Nie zgłoszono żadnych wniosków.

Pkt 3. Zapoznanie się z uwagami dyrektorów szkół do protokołów z kontroli oraz sformułowanie wniosków pokontrolnych w sprawie kosztów obsługi administracyjno – technicznej szkół.

Przewodnicząca Komisji Małgorzata Babiuch – Hall odczytała wyjaśnienia dotyczące protokołu kontroli:
- Pana Jana Puściana Dyrektora Zespołu Szkół Nr 1
(kopia wyjaśnienia stanowi załącznik nr 2 do protokołu),
- Pani Grażyny Podwysockiej Dyrektora Zespołu Szkół Nr 2
(kopia wyjaśnienia stanowi załącznik nr 3 do protokołu),
- Pani Anny Jusińskiej Dyrektora Szkoły Podstawowej Nr 1
(kopia wyjaśnienia stanowi załącznik nr 4 do protokołu),
- Pani Danuty Stefaniak Wicedyrektora Szkoły Podstawowej Nr 2
(kopia wyjaśnienia stanowi załącznik nr 5 do protokołu),
- Pani Ewy Dziwulskiej Dyrektora Szkoły Podstawowej Nr 3
(kopia wyjaśnienia stanowi załącznik nr 6 do protokołu),
- Pani Magdaleny Osińskiej Dyrektora Szkoły Podstawowej Nr 4
(kopia wyjaśnienia stanowi załącznik nr 7 do protokołu).

Członkowie Komisji zapoznali się z treścią Sprawozdania z kontroli kosztów obsługi administracyjnej i technicznej w szkołach prowadzonych przez miasto Marki według stanu na 1 września 2003 roku (kopia Sprawozdania stanowi załącznik nr 8 do protokołu).
Komisja postanowiła, że głosowanie w sprawie przyjęcia treści Sprawozdania dla Rady Miasta odbędzie się na kolejnym posiedzeniu Komisji Rewizyjnej.

Pkt 4. Zapoznanie się z ustaleniami dotyczącymi obsługi technicznej przedszkoli miejskich.

Przewodnicząca Komisji Małgorzata Babiuch – Hall przedstawiła wstępne zestawienie danych dotyczących obsługi technicznej w przedszkolach.
W związku z tym, że informacje uzyskane od dyrektorów przedszkoli okazały się niekompletne Komisja postanowiła wystosować pisma do dyrektorów o uzupełnienie brakujących danych.

Pkt 5. Sprawy różne.

Przewodnicząca Komisji Małgorzata Babiuch – Hall przypomniała, że 13 grudnia 2004 roku Komisja Rewizyjna wystąpiła do Burmistrza z wnioskiem o pozyskanie informacji na temat warunków, na jakich działające na terenie miasta zakłady opieki zdrowotnej gotowe są świadczyć usługi z zakresu medycyny szkolnej na terenie szkół.

Komisja Rewizyjna zapoznała się z:
- wystąpieniami Burmistrza do NZOZ „Marecki Ośrodek Zdrowia” sp. z o.o. i NZOZ „Eskulap” sp. z o.o. (kopie pism stanowią załącznik nr 9 do protokołu),
- odpowiedzią NZOZ „Marecki Ośrodek Zdrowia” sp. z o.o. (kopia – załącznik nr 10 do protokołu),
- odpowiedzią NZOZ „Eskulap” sp. z o.o. (kopia – załącznik nr 11 do protokołu).

Zastępca Burmistrza Krzysztof Wnuk udzielił wyjaśnień na temat: medycyny szkolnej, możliwości pozyskania terenu na parking przy Urzędzie Miasta oraz możliwości zorganizowania selektywnej zbiórki śmieci na terenie miasta Marki.
Zastępca Burmistrza zobowiązał się do pozyskania dodatkowych informacji na temat omawianych spraw.

Pkt 6. Zamknięcie posiedzenia.

O godzinie 12.30 Przewodnicząca Małgorzata Babiuch – Hall zamknęła posiedzenie Komisji Rewizyjnej.

Protokołowała
Małgorzata Mincberg

Powiadom znajomego