W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Marki

Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95
05-270 Marki

tel. (+48 22) 781 10 03
fax: (+48 22) 781 13 78

e-mail: urzad.miasta@marki.pl
Adres do e-Doręczeń: AE:PL-52755-48295-FDUEA-19  -  aktywny od 01 października 2024 roku

www: marki.pl

NIP: 125-00-18-556, REGON: 000526009
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
/53j0jr6ujo/skrytka
/53j0jr6ujo/SkrytkaESP

Spotkania z mieszkańcami  oraz spotkanie  w sprawie skarg i wniosków z Burmistrzem Miasta Marki Jackiem Orychem oraz z jego Zastępcami odbywają się w każdy poniedziałek miesiąca w godzinach od 12.00 do 16.30 w Urzędzie Miasta Marki po uprzednim telefonicznym lub mailowym umówieniu takiego spotkania. W celu umówienia spotkania, prosimy o kontakt telefoniczny z Sekretariatem Burmistrza tel. 22 781 10 03.

Komisja Rewizyjna

Komisja Rewizyjna

Protokół nr 36
z posiedzenia Komisji Rewizyjnej,
które odbyło się w dniach:
29 grudnia 2004 roku oraz 5 stycznia 2005 roku.

O godzinie 12.30 posiedzenie Komisji otworzyła i przywitała wszystkich zebranych Wiceprzewodnicząca Elżbieta Świniarska Po stwierdzeniu quorum (listy obecności stanowią załącznik nr 1 do protokołu) przedstawiła porządek obrad:

1. Otwarcie posiedzenia.
2. Rozpatrzenie wniosków w sprawie zmian do porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu Nr 18 z posiedzenia Komisji z dnia 11 lutego 2004 roku oraz protokołu Nr 35 z dnia 13 grudnia 2004 roku.
4. Zapoznanie się z treścią protokołów z kontroli kosztów obsługi administracyjno – technicznej w mareckich szkołach i przyjęcie w.w. protokołów.
5. Zapoznanie się przez członków Komisji z wstępną wersją sprawozdania dla Rady Miasta z kontroli kosztów obsługi administracyjno-technicznej w szkołach mareckich.
6. Wydanie opinii na temat pisma skierowanego do Rady Miasta przez ks. Proboszcza Parafii p.w. Św. Izydora w Markach.
7. Sprawy różne.
8. Zamknięcie posiedzenia.

Pkt 2. Rozpatrzenie wniosków w sprawie zmian do porządku obrad.

Nie zgłoszono żadnych wniosków.

Wiceprzewodnicząca Elżbieta Świniarska przekazała prowadzenie obrad Przewodniczącej Komisji.

Pkt 3. Przyjęcie protokołu Nr 18 z posiedzenia Komisji z dnia 11 lutego 2004 roku oraz protokołu Nr 35 z dnia 13 grudnia 2004 roku.

Przewodnicząca Komisji Małgorzata Babiuch – Hall poddała pod głosowanie protokół Nr 18 z dnia 11 lutego 2004 roku.

Protokół Nr 18 przyjęty został jednogłośnie.

Przewodnicząca Komisji Małgorzata Babiuch – Hall poddała pod głosowanie protokół Nr 35 z dnia 13 grudnia 2004 roku.

Protokół Nr 35 przyjęty został jednogłośnie.

Pkt 4. Zapoznanie się z treścią protokołów z kontroli kosztów obsługi administracyjno – technicznej w mareckich szkołach i przyjęcie w.w. protokołów.

Przewodnicząca Komisji Małgorzata Babiuch – Hall rozdała członkom Komisji, opracowane przez siebie protokoły kontroli poszczególnych szkół.
Komisja uzgodniła, że należy przerwać posiedzenie Komisji, po to aby członkowie Komisji mogli zapoznać się z treścią protokołów.

Przewodnicząca Komisji Małgorzata Babiuch – Hall zarządziła przerwanie posiedzenia Komisji Rewizyjnej do godz. 14.00 w dniu 5 stycznia 2005 roku.

W dniu 5 stycznia 2005 roku o godz. 14.00 Przewodnicząca Komisji Małgorzata Babiuch – Hall wznowiła posiedzenie Komisji.

Przewodnicząca Komisji poddała pod głosowanie Protokół z kontroli przeprowadzonej w Zespole Szkół Nr 1 w Markach (kopia protokołu z kontroli stanowi załącznik nr 2 do protokołu z posiedzenia Komisji).

Głosowanie
za przyjęciem protokołu – 5
przeciw – 0
wstrzymujących się – 0

Protokół z kontroli kosztów obsługi administracyjno – technicznej w Zespole Szkół Nr 1 w Markach został przyjęty jednogłośnie.

Przewodnicząca Komisji poddała pod głosowanie Protokół z kontroli przeprowadzonej w Zespole Szkół Nr 2 w Markach (kopia protokołu z kontroli stanowi załącznik nr 3 do protokołu z posiedzenia Komisji).

Głosowanie
za przyjęciem protokołu – 5
przeciw – 0
wstrzymujących się – 0

Protokół z kontroli kosztów obsługi administracyjno – technicznej w Zespole Szkół Nr 2 w Markach został przyjęty jednogłośnie.

Przewodnicząca Komisji poddała pod głosowanie Protokół z kontroli przeprowadzonej w Szkole Podstawowej Nr 1 w Markach (kopia protokołu z kontroli stanowi załącznik nr 4 do protokołu z posiedzenia Komisji).

Głosowanie
za przyjęciem protokołu – 5
przeciw – 0
wstrzymujących się – 0

Protokół z kontroli kosztów obsługi administracyjno – technicznej w Szkole Podstawowej Nr 1 w Markach został przyjęty jednogłośnie.

Przewodnicząca Komisji poddała pod głosowanie Protokół z kontroli przeprowadzonej w Szkole Podstawowej Nr 2 w Markach (kopia protokołu z kontroli stanowi załącznik nr 5 do protokołu z posiedzenia Komisji).

Głosowanie
za przyjęciem protokołu – 5
przeciw – 0
wstrzymujących się – 0

Protokół z kontroli kosztów obsługi administracyjno – technicznej w Szkole Podstawowej Nr 2 w Markach został przyjęty jednogłośnie.

Przewodnicząca Komisji poddała pod głosowanie Protokół z kontroli przeprowadzonej w Szkole Podstawowej Nr 3 w Markach (kopia protokołu z kontroli stanowi załącznik nr 6 do protokołu z posiedzenia Komisji).

Głosowanie
za przyjęciem protokołu – 5
przeciw – 0
wstrzymujących się – 0

Protokół z kontroli kosztów obsługi administracyjno – technicznej w Szkole Podstawowej Nr 3 w Markach został przyjęty jednogłośnie.

Przewodnicząca Komisji poddała pod głosowanie Protokół z kontroli przeprowadzonej w Szkole Podstawowej Nr 4 w Markach (kopia protokołu z kontroli stanowi załącznik nr 7 do protokołu z posiedzenia Komisji).

Głosowanie
za przyjęciem protokołu – 5
przeciw – 0
wstrzymujących się – 0

Protokół z kontroli kosztów obsługi administracyjno – technicznej w Szkole Podstawowej Nr 4 w Markach został przyjęty jednogłośnie.

Przewodnicząca Komisji Małgorzata Babiuch – Hall poinformowała, że na następne posiedzenie Komisji przygotuje treść sprawozdania – dla Rady Miasta – z kontroli kosztów obsługi administracyjnej i technicznej w szkołach prowadzonych przez Miasto Marki według stanu na dzień 1 września 2003 roku.

Pkt 5. Zapoznanie się przez członków Komisji z wstępną wersją sprawozdania dla Rady Miasta z kontroli kosztów obsługi administracyjno-technicznej w szkołach mareckich.

Przewodnicząca Komisji przedstawiła wstępną wersję sprawozdania dla Rady Miasta z kontroli kosztów obsługi administracyjnej i technicznej mareckich szkół i poddała w.w. tekst pod dyskusję. Członkowie Komisji ustalili, że ostateczny tekst sprawozdania zostanie ustalony po zapoznaniu się z uwagami dyrektorów do protokołów z kontroli.

Pkt. 6. Wydanie opinii na temat pisma skierowanego do Rady Miasta przez ks. Proboszcza Parafii p.w. Św. Izydora w Markach.

Przewodnicząca Komisji odczytała pismo ks. Henryka Drożdża Proboszcza Parafii Św. Izydora w Markach dotyczące określenia obwodów szkolnych na terenie miasta Marki w taki sposób, aby ułatwiały pracę duszpasterską (kopia pisma stanowi załącznik 8 do protokołu).

Po krótkiej dyskusji Przewodniczącą Komisji zarządziła głosowanie w sprawie wydania opinii o wniosku ks. Proboszcza.

Głosowanie
za wydaniem negatywnej opinii – 5
przeciw – 0
wstrzymujących się – 0

Komisja Rewizyjna wydała negatywną opinię w sprawie zmiany obwodów szkół zgodnie z propozycją zawartą w piśmie ks. Henryka Drożdża.


Pkt 6. Sprawy różne.

Nie zgłoszono żadnych spraw.

Pkt 7. Zamknięcie posiedzenia.

W dniu 5 stycznia 2004 roku o godzinie 1800 Przewodnicząca Małgorzata Babiuch – Hall zamknęła posiedzenie Komisji Rewizyjnej.

Protokołowała
Małgorzata Mincberg

Powiadom znajomego