W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Marki

Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95
05-270 Marki

tel. (+48 22) 781 10 03
fax: (+48 22) 781 13 78

e-mail: urzad.miasta@marki.pl
Adres do e-Doręczeń: AE:PL-52755-48295-FDUEA-19  -  aktywny od 01 października 2024 roku

www: marki.pl

NIP: 125-00-18-556, REGON: 000526009
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
/53j0jr6ujo/skrytka
/53j0jr6ujo/SkrytkaESP

Spotkania z mieszkańcami  oraz spotkanie  w sprawie skarg i wniosków z Burmistrzem Miasta Marki Jackiem Orychem oraz z jego Zastępcami odbywają się w każdy poniedziałek miesiąca w godzinach od 12.00 do 16.30 w Urzędzie Miasta Marki po uprzednim telefonicznym lub mailowym umówieniu takiego spotkania. W celu umówienia spotkania, prosimy o kontakt telefoniczny z Sekretariatem Burmistrza tel. 22 781 10 03.

Komisja Rewizyjna

Komisja Rewizyjna

Protokół nr 29
z posiedzenia Komisji Rewizyjnej,
które odbyło się w dniu 6 października 2004 roku.

O godzinie 14.00 posiedzenie Komisji otworzyła i przywitała wszystkich zebranych Przewodnicząca Małgorzata Babiuch – Hall. Po stwierdzeniu quorum (lista obecności stanowi załącznik nr 1 do protokołu) przedstawiła porządek obrad:
1.Otwarcie posiedzenia.
2.Rozpatrzenie wniosków w sprawie zmian do porządku obrad.
3.Przedstawienie protokołu pokontrolnego dotyczącego sposobu wykorzystania i kosztów utrzymania etatów w szkołach.
4.Przyjęcie protokołów Nr 25, 26, 27.
5.Analiza spraw będących przedmiotem posiedzenia zorganizowanego wspólnie z Komisją Zdrowia, Bezpieczeństwa Publicznego i Ochrony Środowiska.
6.Sprawy różne.

Pkt 2. Rozpatrzenie wniosków w sprawie zmian do porządku obrad.

Nie zgłoszono żadnych wniosków.

Pkt 3. Przyjęcie protokołu pokontrolnego dotyczącego sposobu wykorzystania i kosztów utrzymania etatów w szkołach.

Treść protokołu stanowi załącznik nr 2 do protokołu.

Przewodnicząca Komisji Małgorzata Babiuch – Hall odczytała treść protokołu.
Przewodnicząca przypomniała również zadania jakie komisja winna zrealizować do końca roku 2004. Wśród zadań komisji wymieniła: kontrolę z wykorzystania dotacji, kontrola wywozu nieczystości z obiektów komunalnych na terenie miasta Marki w zakresie prowadzonych postępowań w trybie zamówienia publicznego, kontrola etatów w szkołach.

Przewodnicząca Komisji Małgorzata Babiuch – Hall poprosiła o przedstawienie uwag.

Członkowie Komisji Rewizyjnej omówili, kwestię związaną z kosztami utrzymania instalacji grzewczych w szkołach, utrzymania etatów pracowników odpowiedzialnych za czystość w budynkach szkolnych. Poruszono także, kwestię związaną z organizacją posiłków w placówkach oświatowych.

Radny Bogusław Dąbkowski zgłosił poprawkę do protokołu polegającą na uwzględnieniu w treści, zapisu dotyczącego konieczności przeanalizowania zakresu zadań realizowanych w ramach etatów oraz umów.

Komisja Rewizyjna pozytywnie zaopiniowała zgłoszoną poprawkę przez Radnego Bogusława Dąbkowskiego.

Przwodnicząca Komisji Rewizyjnej Małgorzata Babiuch – Hall przystąpiła do głosowania nad przyjęciem protokołu, dotyczącego sposobu wykorzystania i utrzymania etatów w szkole podstawowej Nr 1.

Głosowanie:
Protokół został przyjęty jednogłośnie.

Pkt 4. Przyjęcie protokołów Nr 25, 26, 27.

Przewodnicząca Komisji Małgorzata Babiuch – Hall przystąpiła do głosowania nad przyjęciem protokołu Nr 25 z posiedzenia Komisji Rewizyjnej, które odbyło się w dniu 8 września 2004 roku.

Głosowanie:
Protokół Nr 25 został przyjęty jednogłośnie.

Przewodnicząca Komisji Małgorzata Babiuch – Hall przystąpiła do głosowania nad przyjęciem protokołu Nr 26 z posiedzenia Komisji Rewizyjnej, które odbyło się w dniu 13 września 2004 roku.

Głosowanie:
Protokół Nr 26 został przyjęty jednogłośnie.

Przewodnicząca Komisji Małgorzata Babiuch – Hall przystąpiła do głosowania nad przyjęciem protokołu Nr 27 z posiedzenia Komisji Rewizyjnej, które odbyło się w dniu 14 września 2004 roku.

Głosowanie:
Protokół Nr 27 został przyjęty jednogłośnie.

Pkt 5. Analiza spraw będących przedmiotem posiedzenia zorganizowanego wspólnie z Komisją Zdrowia, Bezpieczeństwa Publicznego i Ochrony Środowiska.

Przewodnicząca Komisji Małgorzata Babiuch – Hall zgosiła wniosek o skierowanie wniosku do Rady Miasta Marki o zdjęcię z planu pracy Komisji Rewizyjnej 2004 roku dwóch zadań.

Przewodnicząca Komsji Małgorzata Babiuch – Hall przystąpiła do głosowania nad przyjęciem zgłoszonego wniosku.

Głosowanie:
Wniosek został przyjęty jednogłośnie.

Członkowie Komisji omówili podział zadań związanych z porządkiem posiedzenia z udziałem Komisji Zdrowia, Bezpieczeństwa Publicznego i Ochrony Środowiska, które zostało zaplanowane w dniu 13 października 2004 roku.

Pkt 6. Sprawy różne.

Komisja Rewizyjna postanowiła zgłosić Burmistrzowi wniosek o ustawienie toalet publicznych w pobliżu cmentarza w okresie święta zmarłych oraz przedłożyć propozycję rozwiązania problemów zaległych zobowiązań podatkowych. Propozycja dotyczyć będzie umorzenia zadłużeń podatkowych wobec gminy osobom, które wykonają na rzecz gminy prace porządkowe ulic i terenów publicznych.

Pkt 7. Zamknięcie posiedzenia.

O godzinie 17.20 Przewodnicząca Małgorzata Babiuch – Hall zamknęła posiedzenie Komisji Rewizyjnej.

Protokołowała
Agnieszka Lipka

Powiadom znajomego