W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Marki

Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95
05-270 Marki

tel. (+48 22) 781 10 03
fax: (+48 22) 781 13 78

e-mail: urzad.miasta@marki.pl
Adres do e-Doręczeń: AE:PL-52755-48295-FDUEA-19  -  aktywny od 01 października 2024 roku

www: marki.pl

NIP: 125-00-18-556, REGON: 000526009
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
/53j0jr6ujo/skrytka
/53j0jr6ujo/SkrytkaESP

Spotkania z mieszkańcami  oraz spotkanie  w sprawie skarg i wniosków z Burmistrzem Miasta Marki Jackiem Orychem oraz z jego Zastępcami odbywają się w każdy poniedziałek miesiąca w godzinach od 12.00 do 16.30 w Urzędzie Miasta Marki po uprzednim telefonicznym lub mailowym umówieniu takiego spotkania. W celu umówienia spotkania, prosimy o kontakt telefoniczny z Sekretariatem Burmistrza tel. 22 781 10 03.

komisja rewizyjna

komisja rewizyjna

Protokół nr 26
z posiedzenia Komisji Rewizyjnej,
które odbyło się w dniu 13 września 2004 roku

O godzinie 9.00 posiedzenie Komisji otworzyła i przywitała wszystkich zebranych Przewodnicząca Małgorzata Babiuch – Hall (lista obecności stanowi załącznik nr 1 do protokołu).
Porządek obrad:
1. Otwarcie posiedzenia.
2. Przygotowanie opinii o informacji Burmistrza Miasta o przebiegu wykonania budżetu Gminy za I półrocze 2004 roku kontynuacja.
3. Sprawy różne.
4. Zamknięcie posiedzenia.

Pkt 2. Przygotowanie opinii o informacji Burmistrza Miasta o przebiegu wykonania budżetu Gminy za I półrocze 2004 roku.

Informacja Burmistrza Miasta o przebiegu wykonania budżetu Gminy za I półrocze 2004 roku stanowi załącznik nr 2 do protokołu nr 25 z posiedzenia Komisji z dnia 8 września 2004 roku.

Pani Maria Królak Kierownik Referatu Zarządu Dróg przedstawiła dane dotyczące realizacji zadań oświetlenia drogowego w 2004 roku (zestawienie stanowi załącznik nr 2 do protokołu).

Burmistrz Janusz Werczyński omówił realizację zadań inwestycyjnych z zakresu: budowy wodociągów i kanalizacji – Dział 400 i Dział 900; ulice, place, drogi – Dział 600; budynek Urzędu – Dział 750; oświata – Dział 801; obiekty sportowe – Dział 926 (zestawienie stanowi załącznik nr 3 do protokołu).

Komisja Rewizyjna zapoznała się również z wykazem sprzedanych w I półroczu 2004 roku nieruchomości gminnych (wykaz stanowi załącznik nr 4 do protokołu).

Na pytania sformułowane przez Członków Komisji odpowiedzi udzielili Burmistrz i Skarbnik.

Pkt 3. Sprawy różne.

Nie zgłoszono żadnych spraw.

Pkt 4. Zamknięcie posiedzenia.

O godzinie 11.00 Przewodnicząca Komisji Małgorzata Babiuch – Hall zamknęła posiedzenie Komisji Rewizyjnej.

Protokołowała
Małgorzata Mincberg
Przewodnicząca Komisji
dr Małgorzata Babiuch - Hall

Powiadom znajomego