W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Marki

Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95
05-270 Marki

tel. (+48 22) 781 10 03
fax: (+48 22) 781 13 78

e-mail: urzad.miasta@marki.pl
Adres do e-Doręczeń: AE:PL-52755-48295-FDUEA-19  -  aktywny od 01 października 2024 roku

www: marki.pl

NIP: 125-00-18-556, REGON: 000526009
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
/53j0jr6ujo/skrytka
/53j0jr6ujo/SkrytkaESP

Spotkania z mieszkańcami  oraz spotkanie  w sprawie skarg i wniosków z Burmistrzem Miasta Marki Jackiem Orychem oraz z jego Zastępcami odbywają się w każdy poniedziałek miesiąca w godzinach od 12.00 do 16.30 w Urzędzie Miasta Marki po uprzednim telefonicznym lub mailowym umówieniu takiego spotkania. W celu umówienia spotkania, prosimy o kontakt telefoniczny z Sekretariatem Burmistrza tel. 22 781 10 03.

Komisja Rewizyjna

Komisja Rewizyjna

Protokół nr 25
z posiedzenia Komisji Rewizyjnej,
które odbyło się w dniu 8 września 2004 roku

O godzinie 14.00 posiedzenie Komisji otworzyła i przywitała wszystkich zebranych Przewodnicząca Małgorzata Babiuch – Hall (lista obecności stanowi załącznik nr 1 do protokołu).
Porządek obrad:
1. Otwarcie posiedzenia.
2. Analiza informacji Burmistrza Miasta o przebiegu wykonania budżetu Gminy za I półrocze 2004 roku.
3. Sprawy różne.
4. Zamknięcie posiedzenia.

Pkt 2. Analiza informacji Burmistrza Miasta o przebiegu wykonania budżetu Gminy za I półrocze 2004 roku.

Informacja Burmistrza Miasta o przebiegu wykonania budżetu Gminy za I półrocze 2004 roku stanowi załącznik nr 2 do protokołu.

Burmistrz Janusz Werczyński omówił Informację o przebiegu wykonania budżetu za I półrocze. Szczegółowo przedstawił zmiany planu dochodów, realizację dochodów, zmiany planu wydatków i realizację planu wydatków w I półroczu 2004 roku.

Członkowie Komisji Rewizyjnej przeanalizowali Informację o przebiegu wykonania budżetu oraz Zarządzenia Burmistrza i Uchwały Rady Miasta w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Miasta na 2004 rok. Ponadto zgłosili szczegółowe pytania i uwagi, które wyjaśnił Burmistrz, Zastępca Burmistrza i Skarbnik.

Przewodnicząca Komisji zwróciła się z prośbą o przygotowanie informacji dotyczących realizacji inwestycji zaplanowanych do wykonania w 2004 roku oraz zestawienia zbytych nieruchomości gminnych w I półroczu 2004 roku.

Pkt 3. Sprawy różne.

Nie zgłoszono żadnych spraw.

Pkt 4. Zamknięcie posiedzenia.

O godzinie 16.00 przewodnicząca Komisji Małgorzata Babiuch – Hall zamknęła posiedzenie Komisji Rewizyjnej.

Protokołowała
Małgorzata Mincberg
Przewodnicząca Komisji
dr Małgorzata Babiuch - Hall

Powiadom znajomego