W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Marki

Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95
05-270 Marki

tel. (+48 22) 781 10 03
fax: (+48 22) 781 13 78

e-mail: urzad.miasta@marki.pl
Adres do e-Doręczeń: AE:PL-52755-48295-FDUEA-19  -  aktywny od 01 października 2024 roku

www: marki.pl

NIP: 125-00-18-556, REGON: 000526009
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
/53j0jr6ujo/skrytka
/53j0jr6ujo/SkrytkaESP

Spotkania z mieszkańcami  oraz spotkanie  w sprawie skarg i wniosków z Burmistrzem Miasta Marki Jackiem Orychem oraz z jego Zastępcami odbywają się w każdy poniedziałek miesiąca w godzinach od 12.00 do 16.30 w Urzędzie Miasta Marki po uprzednim telefonicznym lub mailowym umówieniu takiego spotkania. W celu umówienia spotkania, prosimy o kontakt telefoniczny z Sekretariatem Burmistrza tel. 22 781 10 03.

komisja rewizyjna - protokół nr 18

komisja rewizyjna - protokół nr 18

Protokół nr 18
z posiedzenia Komisji Rewizyjnej,
które odbyło się w dniu 11 lutego 2004 roku

O godzinie 15.00 posiedzenie Komisji otworzyła i przywitała wszystkich zebranych Przewodnicząca Małgorzata Babiuch (lista obecności stanowi załącznik nr 1 do protokołu).

Porządek obrad:
1. Otwarcie posiedzenia.
2. Przyjęcie protokołów posiedzeń Komisji z 3 grudnia i 10 grudnia 2003.
3. Przegląd dokumentacji otrzymanej ze szkół i przedszkoli będącej podstawą czynności kontrolnych Komisji.
4. Sprawy różne.
5. Zamknięcie posiedzenia.

Pkt 2. Przyjęcie protokołów posiedzeń Komisji z 3 grudnia i 10 grudnia 2003.

Przewodnicząca Komisji Małgorzata Babiuch odczytała teksty protokołów posiedzeń Komisji z dnia 3 grudnia oraz 10 grudnia 2003 roku i poprosiła członków Komisji o zgłaszanie poprawek. Żadnych poprawek merytorycznych nie zgłoszono.

Protokół posiedzenia z dnia 3 grudnia 2003 roku przyjęto jednomyślnie (4 – za; 0 - przeciw; 0 – wstrz. się).
Protokół posiedzenia z dnia 10 grudnia 2003 roku przyjęto jednomyślnie (4 – za; 0 - przeciw; 0 – wstrz. się).

Pkt 3. Przegląd dokumentacji otrzymanej ze szkół i przedszkoli, będącej podstawą czynności kontrolnych Komisji.

Komisja dokonała przeglądu dokumentacji przesłanej przez dyrektorów szkół i przedszkoli dotyczącej kosztów obsługi administracyjno-technicznej placówek oraz kosztów zastępstw – sprawdzono, czy dostarczona dokumentacja jest kompletna, tj. czy zawiera wszystkie informacje, o które Komisja prosiła. Stwierdzono, że uzupełnienia wymagają dokumenty przesłane przez Dyrekcję Przedszkola Miejskiego nr 1, Przedszkola Miejskiego nr 3, Szkoły Podstawowej Nr 1, Szkoły Podstawowej nr 2, Szkoły Podstawowej nr 4, Zespołu Szkół nr 1 oraz Zespołu Szkół nr 2.

Komisja postanowiła też zwrócić się do Referatu Oświaty z wnioskiem o udostępnienie następujących danych (tekst wniosku stanowi załącznik nr 2 do protokołu):
- całkowite koszty (brutto) etatów dydaktycznych oraz całkowite koszty wynagrodzeń dla pracowników dydaktycznych za godziny ponadwymiarowe i zastępstwa w roku 2002 i 2003 w każdej ze szkół publicznych w Markach;
- całkowite koszty utrzymania pracowników dydaktycznych w przedszkolach miejskich;
- całkowite koszty utrzymania etatów administracyjnych i obsługi technicznej w roku 2002 i 2003 w każdej ze szkół publicznych w Markach;
- całkowite koszty umów na zadania z zakresu obsługi administracyjno-technicznej w każdej ze szkół publicznych w Markach

Pkt. 4. Sprawy różne.
Nie zgłoszono żadnych spraw.

Pkt 5. Zamknięcie posiedzenia.
O godzinie 17.30 Przewodnicząca Komisji Małgorzata Babiuch zamknęła posiedzenie Komisji Rewizyjnej.

Powiadom znajomego