W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Marki

Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95
05-270 Marki

tel. (+48 22) 781 10 03
fax: (+48 22) 781 13 78

e-mail: urzad.miasta@marki.pl
Adres do e-Doręczeń: AE:PL-52755-48295-FDUEA-19  -  aktywny od 01 października 2024 roku

www: marki.pl

NIP: 125-00-18-556, REGON: 000526009
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
/53j0jr6ujo/skrytka
/53j0jr6ujo/SkrytkaESP

Spotkania z mieszkańcami  oraz spotkanie  w sprawie skarg i wniosków z Burmistrzem Miasta Marki Jackiem Orychem oraz z jego Zastępcami odbywają się w każdy poniedziałek miesiąca w godzinach od 12.00 do 16.30 w Urzędzie Miasta Marki po uprzednim telefonicznym lub mailowym umówieniu takiego spotkania. W celu umówienia spotkania, prosimy o kontakt telefoniczny z Sekretariatem Burmistrza tel. 22 781 10 03.

Protokół Nr 15

Protokół Nr 15

Protokół Nr 15

z posiedzenia Komisji Rewizyjnej,

które odbyło się w dniu 19 listopada 2003 roku

 

 

            O godz. 1100  posiedzenie Komisji otworzyła i przywitała wszystkich zebranych Przewodnicząca Komisji Małgorzata Babiuch (lista obecności stanowi załącznik Nr 1 do protokołu).

            Porządek obrad:

  1. Otwarcie posiedzenia.
  2. Przedstawienie porządku obrad.
  3. Rozpatrzenie zmian porządku obrad.
  4. Przedstawienie protokołu kontroli MOZ przez zespół kontrolujący.
  5. Sformułowanie stanowiska Komisji Rewizyjnej w ww. sprawie w celu przedstawienia go Radzie Miasta.
  6. Zamknięcie posiedzenia.

 

Pkt. 3. Wnioski w sprawie zmian w porządku obrad.

 

Nie zgłoszono żadnych wniosków, porządek obrad został przyjęty jednomyślnie.

 

Pkt. 4. Przedstawienie protokołu kontroli MOZ przez zespół kontrolujący.

 

Radna Elżbieta Świniarska, przewodnicząca zespołu kontrolującego, odczytała treść protokołu pokontrolnego (stanowi on załącznik nr 2 do niniejszego protokołu) i zwróciła uwagę, że pod protokołem brak podpisu jednego z członków zespołu kontrolującego – radnego Grzegorza Młodzianowskiego.

 

Radny Młodzianowski stwierdził, że nie był obecny na dwóch ostatnich zebrań roboczych zespołu kontrolującego, w trakcie których sporządzany był protokół pokontrolny i zgłasza zastrzeżenia do jego treści.

 

Przewodnicząca Małgorzata Babiuch zapytała radnego Młodzianowskiego o przyczyny nieuczestniczenia w końcowej fazie pracy zespołu kontrolnego.

Radny Młodzianowski wyjaśnił, że jego nieobecność była spowodowana dwudniowym wyjazdem w sprawach osobistych.

 

Przewodnicząca Małgorzata Babiuch stwierdziła, że nie ma podstaw, aby zmieniać treść samego protokołu pokontrolnego, gdyż nieobecność radnego w trakcie sporządzania tego dokumentu nie była spowodowana brakiem zawiadomienia o miejscu i terminie spotkania w tej sprawie.  Zaproponowała, by radny Młodzianowski zgłosił swoje zastrzeżenia  w formie zdania odrębnego załączonego do protokołu. Radny Młodzianowski wyraził na to zgodę. 

 

Przewodnicząca poprosiła radnego Młodzianowskiego o przedstawienie swoich zastrzeżeń do tyczących treści protokołu pokontrolnego.

 

Radny Grzegorz Młodzianowski zgłosił dwa zastrzeżenia. Pierwsze dotyczyło pominięcia w protokole sprawy malowania pomieszczeń MOZ przez ekipę remontową Urzędu Miasta Marki. Radny Młodzianowski stwierdził ponadto,  że w trakcie czynności kontrolnych nie usłyszał od Burmistrza przekonującego wyjaśnienia, dlaczego taki remont przeprowadzono na koszt miasta, a nie MOZ. Drugie zastrzeżenie dotyczyło nieumieszczenia w protokole informacji nt. podstaw, na jakich zakupiono w grudniu 2000 oraz styczniu 2001 tonometr aplanacyjny, kompresor bezolejowy oraz lampę szczelinową.

 

Radna Elżbieta Świniarska zwróciła uwagę, że te dwie sprawy były szczegółowo wyjaśniane w trakcie czynności kontrolnych. Zespół zapoznał się z odpowiednimi dokumentami oraz wyjaśnieniami zarówno burmistrza, jak i dyrektora MOZ.

 

Przewodnicząca Małgorzata Babiuch zanotowała uwagi radnego Grzegorza Młodzianowskiego, a następnie odczytała ich treść (dokument ten stanowi załącznik  nr 3 do niniejszego protokołu), prosząc radnego Młodzianowskiego o stwierdzenie, czy w takiej formie mogą być umieszczone jako załącznik do protokołu pokontrolnego. Radny Grzegorz Młodzianowski wyraził swoją zgodę.

 

Przewodnicząca Małgorzata Babiuch zapytała radnego Grzegorza Młodzianowskiego, czy brak w protokole wskazanych przez niego informacji, zmienia jego ocenę stanu faktycznego opisanego w protokole oraz wnioski końcowe zespołu kontrolnego.

Radny Młodzianowski stwierdził, że zgadza się z oceną stanu faktycznego oraz wnioskami zespołu.

 

Przewodnicząca zapytała radnego Młodzianowskiego, czy zgadza się podpisać protokół uzupełniony o ww. załącznik. Radny Młodzianowski wyraził swoją zgodę. 

 

Pkt. 5. Sformułowanie stanowiska Komisji Rewizyjnej w ww. sprawie w celu przedstawienia go Radzie Miasta.

 

Przewodnicząca Komisji zgłosiła wniosek o przyjęcie protokołu pokontrolnego wraz z załącznikami i zarządziła glosowanie w tej sprawie.

 

Wniosek przyjęto jednomyślnie w głosowaniu jawnym: 5 głosów za, 0  głosów przeciw, 0 głosów wstrzymujących się.

 

Przewodnicząca Małgorzata Babiuch zapytała członków Komisji, czy zawarte w protokole opis stanu faktycznego oraz wnioski końcowe mogą zostać przedstawione Radzie Miasta jako stanowisko Komisji w  tej sprawie.  Członkowie Komisji jednomyślnie wyrazili na to zgodę.

 

Pkt. 6.  Zamknięcie posiedzenia.

 

O godzinie 1115 Przewodnicząca Komisji Małgorzata Babiuch zamknęła posiedzenie Komisji Rewizyjnej

 

 

                                                               Przewodnicząca Komisji

                                                               dr Małgorzata Babiuch 

Powiadom znajomego