W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Marki

Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95
05-270 Marki

tel. (+48 22) 781 10 03
fax: (+48 22) 781 13 78

e-mail: urzad.miasta@marki.pl
Adres do e-Doręczeń: AE:PL-52755-48295-FDUEA-19  -  aktywny od 01 października 2024 roku

www: marki.pl

NIP: 125-00-18-556, REGON: 000526009
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
/53j0jr6ujo/skrytka
/53j0jr6ujo/SkrytkaESP

Spotkania z mieszkańcami  oraz spotkanie  w sprawie skarg i wniosków z Burmistrzem Miasta Marki Jackiem Orychem oraz z jego Zastępcami odbywają się w każdy poniedziałek miesiąca w godzinach od 12.00 do 16.30 w Urzędzie Miasta Marki po uprzednim telefonicznym lub mailowym umówieniu takiego spotkania. W celu umówienia spotkania, prosimy o kontakt telefoniczny z Sekretariatem Burmistrza tel. 22 781 10 03.

protokół nr 13

protokół nr 13

Protokół nr 13

z posiedzenia Komisji Rewizyjnej

które odbyło się w dniu 22 października 2003 roku

 

O godzinie 14.00 posiedzenie Komisji otworzyła i przywitała wszystkich zebranych, Przewodnicząca Małgorzata Babiuch (lista obecności stanowi załącznik nr 1 do protokołu).

Porządek obrad:

1.       Otwarcie posiedzenia.

2.       Przedstawienie porządku obrad i rozpatrzenie wniosków w sprawie zmian w porządku obrad.

3.       Podjęcie uchwały w sprawie opinii Komisji Rewizyjnej o Informacji burmistrza Miasta Marki z wykonania budżetu na I półrocze 2003 roku.

4.       Zapoznanie się z materiałami nadesłanymi przez placówki oświatowe i ustalenie dalszego trybu i harmonogramu działań kontrolnych w tym przedmiocie.

5.       Rozpatrzenie wniosku przewodniczącej Komisji Rewizyjnej w sprawie przesunięcia kontroli kosztów wywozu nieczystości z budynków komunalnych na następny rok.

6.       Sprawy Różne.

7.       Zamknięcie posiedzenia.

 

Pkt. 2. Przedstawienie porządku obrad i rozpatrzenie wniosków w sprawie zmian w porządku obrad.

 

Nie zgłoszono żadnych wniosków. Porządek obrad został przyjęty jednomyślnie.

 

Pkt. 3. Podjęcie uchwały w sprawie opinii Komisji Rewizyjnej o Informacji burmistrza Miasta Marki z wykonania budżetu na I półrocze 2003 roku.

 

Przewodnicząca Komisji Małgorzata Babiuch przedstawiła opinię o informacji Burmistrza Miasta Marki o wykonaniu budżetu za pierwsze półrocze 2003 roku (stanowi ona załącznik nr 2 do protokołu).

 

Komisja Rewizyjna jednogłośnie pozytywnie przyjęła przedstawioną przez Przewodniczącą opinię.

 

Pkt. 4. Zapoznanie się z materiałami nadesłanymi przez placówki oświatowe i ustalenie dalszego trybu i harmonogramu działań kontrolnych w tym przedmiocie.

 

Członkowie Komisji Rewizyjnej zapoznali się z informacjami szkół i przedszkoli przygotowanymi w związku z planowaną kontrolą.

 

W przypadku przedszkoli zawierały one informacje (według stanu na 1.09.2003) na temat: liczby pracowników zatrudnionych na poszczególnych etatach pomocniczych oraz wymiaru, w jakim są zatrudnieni, skróconego wykazu obowiązków, średnich miesięcznych kosztów utrzymania tych etatów, rodzaju zadań nie związanych bezpośrednio z dydaktyką i opieką nad dziećmi, które zlecane są firmom lub osobom nie zatrudnionym w placówce i średnich miesięcznych kosztów tych zleceń  oraz dane d.t. wielkości powierzchni użytkowej placówki, liczby dzieci i nauczycieli (informacje przedszkoli stanowią załącznik nr 3 do protokołu).

 

 

W przypadku szkół:

1)       zestawienia danych dotyczących liczby zastępstw w okresie od stycznia 2002 roku do lutego 2003 roku (z wyłączeniem miesięcy wakacyjnych) zrealizowanych przez poszczególnych pracowników a także ich stanowiska.

2)       informacje (według stanu na 1.09.2003) na temat: liczby pracowników zatrudnionych na poszczególnych etatach pomocniczych oraz wymiaru, w jakim są zatrudnieni, skróconego wykazu obowiązków, średnich miesięcznych kosztów utrzymania tych etatów, rodzaju zadań nie związanych bezpośrednio z dydaktyką, które zlecane są firmom lub osobom niezatrudnionym w placówce i średnich miesięcznych kosztów tych zleceń oraz dane d.t. powierzchni użytkowej placówki, liczby uczniów i nauczycieli (zestawienie i informacje stanowią  załącznik  nr 4 do protokołu).

 

Przewodnicząca Komisji zaproponowała, aby wnikliwie przeanalizować przedłożone informacje  na spotkaniach Zespołu Kontrolnego.

 

Komisja  zaakceptowała propozycję Przewodniczącej.

 

Radna Elżbieta Świniarska  zapytała, czy nie powinno się wybrać przewodniczącego Zespołu Kontrolnego zajmującego się sprawą MZO, który będzie odpowiedzialny za orginały dokumentów, sporządzanie protokołów itp.

 

Radny Bogdan Trzemecki zgłosił kandydaturę radnej Elżbiety Świniarskiej.

 

Przewodniczącą Zespołu Kontrolnego jednogłośnie wybrana została radna Elżbieta Świniarska.

 

Pkt. 5. Rozpatrzenie wniosku Przewodniczącej Komisji Rewizyjnej w sprawie przesunięcia  kontroli kosztów wywozu nieczystości z budynków komunalnych na następny rok.

 

Przewodnicząca Komisji Rewizyjnej Małgorzata Babiuch zaproponowała, aby zwrócić się do Rady Miasta z wnioskiem w sprawie przesunięcia terminu kontroli kosztów wywozu nieczystości z budynków komunalnych na następny rok, ponieważ w bieżącym roku nie uda się wykonać tej kontroli, ze względu na znaczne obciążenie Komisji pozostałymi zadaniami umieszczonymi w planie.

 

Członkowie Komisji Rewizyjnej jednogłośnie przyjęli propozycję Przewodniczącej dotyczącej przedłożenia wniosku Radzie Miasta.

 

Pkt. 6. Sprawy różne.

 

Komisja Rewizyjna jednogłośnie przyjęła protokół z posiedzenia Komisji, które odbyło się 17 września 2003 roku.

 

Pkt. 7. Zamknięcie posiedzenia.

 

O godzinie 16 00 Przewodnicząca Małgorzata Babiuch zamknęła posiedzenie Komisji Rewizyjnej.

 

Przewodnicząca Komisji Rewizyjnej
Małgorzata Babich

Protokołowała: Małgorzata Mincberg

Powiadom znajomego