W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Marki

Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95
05-270 Marki

tel. (+48 22) 781 10 03
fax: (+48 22) 781 13 78

e-mail: urzad.miasta@marki.pl
Adres do e-Doręczeń: AE:PL-52755-48295-FDUEA-19  -  aktywny od 01 października 2024 roku

www: marki.pl

NIP: 125-00-18-556, REGON: 000526009
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
/53j0jr6ujo/skrytka
/53j0jr6ujo/SkrytkaESP

Spotkania z mieszkańcami  oraz spotkanie  w sprawie skarg i wniosków z Burmistrzem Miasta Marki Jackiem Orychem oraz z jego Zastępcami odbywają się w każdy poniedziałek miesiąca w godzinach od 12.00 do 16.30 w Urzędzie Miasta Marki po uprzednim telefonicznym lub mailowym umówieniu takiego spotkania. W celu umówienia spotkania, prosimy o kontakt telefoniczny z Sekretariatem Burmistrza tel. 22 781 10 03.

Komisja Budżetowo-Gospodarcza

Komisja Budżetowo-Gospodarcza

Protokół Nr 63
z posiedzenia Komisji Budżetowo – Gospodarczej,
które odbyło się w dniu 20 września 2006 roku

O godzinie 13.00 posiedzenie Komisji otworzył Przewodniczący Tadeusz Sienkiewicz.
Po przywitaniu wszystkich zebranych i stwierdzeniu quorum (lista obecności stanowi załącznik nr 1 do protokołu) Przewodniczący Tadeusz Sienkiewicz przedstawił porządek obrad:
1. Otwarcie posiedzenia.
2. Przyjęcie wniosków w sprawie zmian w porządku obrad.
3. Wydanie opinii o projekcie uchwały w sprawie górnych stawek opłat ponoszonych przez właścicieli nieruchomości za usługi w zakresie odbierania odpadów komunalnych oraz opróżniania zbiorników bezodpływowych (Druk nr 365).
4. Wydanie opinii o projekcie uchwały w sprawie nieskorzystania z przysługującego gminie prawa pierwokupu (Druk nr 366).
5. Wydanie opinii o projekcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na odpłatne nabycie do zasobu nieruchomości gminnych, niezabudowanej nieruchomości gruntowej (Druk nr 367).
6. Wydanie opinii o projekcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na odpłatne nabycie do zasobu nieruchomości gminnych, niezabudowanej nieruchomości gruntowej (Druk nr 367).
7. Wydanie opinii o projekcie uchwały w sprawie zwolnienia z obowiązku zbycia nieruchomości w drodze przetargu (Druk nr 369).
8. Wydanie opinii o projekcie uchwały w sprawie oddania w użytkowanie wieczyste w drodze bezprzetargowej zabudowanej nieruchomości gruntowej stanowiącej mienie komunalne oraz nieodpłatne przeniesienie własności znajdujących się na niej obiektów budowlanych (Druk nr 370).
9. Wydanie opinii o projekcie uchwały w sprawie w sprawie wyrażenia zgody na odpłatne nabycie do zasobu nieruchomości gminnych, nieruchomości osób fizycznych (Druk nr 371).
10. Wydanie opinii o projekcie uchwały w sprawie dzierżawy gruntu, stanowiącego mienie komunalne (Druk nr 377).
11. Wydanie opinii o projekcie uchwały w sprawie najmu komunalnego lokalu użytkowego (Druk nr 378).
12. Sprawy różne.
13. Zamknięcie posiedzenia.

Pkt. 2 Przyjęcie wniosków w sprawie zmian w porządku obrad.

Przewodniczący Tadeusz Sienkiewicz złożył wniosek o rozszerzenie porządku obrad o trzy punkty:
- jako Pkt. 12. Wydanie opinii o projekcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na odpłatne nabycie do zasobu nieruchomości gminnych niezabudowanych nieruchomości gruntowych (Druk nr 379).
- jako Pkt. 13. Wydanie opinii o projekcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na odpłatne nabycie do zasobu nieruchomości gminnych niezabudowanych nieruchomości gruntowych (Druk nr 380).
- jako Pkt. 14. Wydanie opinii o projekcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na odpłatne nabycie do zasobu nieruchomości gminnych niezabudowanej nieruchomości gruntowej (Druk nr 381).

Następnie Przewodniczący Tadeusz Sienkiewicz zarządził głosowanie w sprawie przyjęcia porządku obrad uzupełnionego zgłoszonymi projektami uchwał.

Komisja Budżetowo – Gospodarcza jednogłośnie przyjęła porządek obrad, wraz ze zgłoszonymi zmianami (w głosowaniu brało udział 8 radnych).

Protokół - plik 180 KB.PDF

Załączniki

Powiadom znajomego