W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Marki

Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95
05-270 Marki

tel. (+48 22) 781 10 03
fax: (+48 22) 781 13 78

e-mail: urzad.miasta@marki.pl
Adres do e-Doręczeń: AE:PL-52755-48295-FDUEA-19  -  aktywny od 01 października 2024 roku

www: marki.pl

NIP: 125-00-18-556, REGON: 000526009
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
/53j0jr6ujo/skrytka
/53j0jr6ujo/SkrytkaESP

Spotkania z mieszkańcami  oraz spotkanie  w sprawie skarg i wniosków z Burmistrzem Miasta Marki Jackiem Orychem oraz z jego Zastępcami odbywają się w każdy poniedziałek miesiąca w godzinach od 12.00 do 16.30 w Urzędzie Miasta Marki po uprzednim telefonicznym lub mailowym umówieniu takiego spotkania. W celu umówienia spotkania, prosimy o kontakt telefoniczny z Sekretariatem Burmistrza tel. 22 781 10 03.

Komisja Budżetowo – Gospodarcza

Komisja Budżetowo – Gospodarcza

Protokół Nr 27
z posiedzenia Komisji Budżetowo – Gospodarczej,
które odbyła się w dniu 26 maja 2004 roku

O godzinie 13.00 posiedzenie Komisji otworzył Przewodniczący Tadeusz Sienkiewicz. Po przywitaniu wszystkich zebranych i stwierdzeniu quorum (lista obecności stanowi załącznik nr 1 do protokołu) przedstawił porządek obrad:
1. Otwarcie posiedzenia.
2. Ocena stanu technicznego dróg w mieście – praca w terenie.
3. Analiza i wnioskowanie w sprawach realizacji inwestycji drogowych i oświetleniowych na podstawie oceny stanu istniejącego.
4. Sprawy różne.
5. Zamknięcie posiedzenia.

Pkt 2. Ocena stanu technicznego dróg w mieście – praca w terenie.

Zestawienie wszystkich ulic w mieście (nazwa ulicy, długość, nawierzchnia, utwardzenia, urządzenia towarzyszące, oznakowania, latarnie, wodociąg) stanowi załącznik do protokołu nr 2

Pkt 3. Analiza i wnioskowanie w sprawach realizacji inwestycji drogowych i oświetleniowych na podstawie oceny stanu istniejącego.

W dyskusji na temat stanu dróg udział wzięli: Tadeusz Sienkiewicz, Teresa Sobolewska, Bogdan Trzemecki Bogusław Dąbkowski, Paweł Chojnowski, Zastępca Burmistrza Krzysztof Wnuk, Kierownik Referatu Zarządu Dróg Maria Królak.

Przewodniczący Tadeusz Sienkiewicz poddał pod głosowanie wniosek w sprawie rezygnacji z wykonania projektu wjazdu z ul. Wczasowej w Al. J. Piłsudskiego i przeznaczenie tych środków na urządzenie skweru Ks. Bronisława Markiewicza.

Komisja Budżetowo – Gospodarcza jednogłośnie przyjęła ten wniosek..

Pkt 4. Sprawy różne.

Nie zgłoszono żadnych spraw.

Pkt 5. Zamknięcie posiedzenia.

O godzinie 17.30 Przewodniczący Tadeusz Sienkiewicz zamknął posiedzenie Komisji.


Protokołowała: Małgorzata Mincberg

Przewodniczący Komisji
Tadeusz Sienkiewicz

Powiadom znajomego