W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Marki

Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95
05-270 Marki

tel. (+48 22) 781 10 03

e-mail: urzad.miasta@marki.pl
Adres do e-Doręczeń: AE:PL-52755-48295-FDUEA-19  -  aktywny od 01 października 2024 roku

www: marki.pl

NIP: 125-00-18-556, REGON: 000526009
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
/53j0jr6ujo/skrytka
/53j0jr6ujo/SkrytkaESP

Spotkania z mieszkańcami  oraz spotkanie  w sprawie skarg i wniosków z Burmistrzem Miasta Marki Jackiem Orychem oraz z jego Zastępcami odbywają się w każdy poniedziałek miesiąca w godzinach od 12.00 do 16.30 w Urzędzie Miasta Marki po uprzednim telefonicznym lub mailowym umówieniu takiego spotkania. W celu umówienia spotkania, prosimy o kontakt telefoniczny z Sekretariatem Burmistrza tel. 22 781 10 03.

Informacja o pracy Burmistrza

Informacja o pracy Burmistrza

L. Dz. BM.0055/14/2007

Informacja o pracy Burmistrza Miasta Marki
od 16 maja do 12 czerwca 2007 roku

Z ZAKRESU ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

tryb pozaustawowy
1) zawarł umowę z urbanistą B. Kozakiewicz z Warszawy na wykonanie pięciu projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz projektu decyzji lokalizacyjnej (cel publiczny); wartość umowy – 3.000,00 zł,
2) zawarł umowę z Hurtownią Artykułów Przemysłowych „Bocian” z siedzibą w Markach przy ul. Jutrzenki 2 na obsługę cateringową oraz poczęstunek dla uczestników III Mareckiego Rajdu Rowerowego; wartość umowy – 4.500,00 zł,
3) zawarł umowę z Pracownią Projektową JULTREX z siedzibą w Tłuszczu przy ul. Długiej 61 na przygotowanie materiałów do sporządzenia wniosku o wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji ulic: Krymskiej, Źródlanej i Sowiej w Markach; wartość umowy – 21.350,00 zł,
4) zawarł umowę z MBT sp. z o. o. Przedsiębiorstwo Budowlano – Telekomunikacyjne z siedzibą w Markach przy ul. Okólnej 43a/43b na wykonanie chodnika w ul. Sosnowej, na odcinku od ul. Żeromskiego do ul. Kmicica; wartość umowy – 10.977,80 zł,
5) zawarł umowę z G. Wajsem z Wołomina na serwis rowerowy w trakcie III Mareckiego Rajdu Rowerowego; wartość umowy – 200,00 zł,
6) zawarł dwie umowy z J. Krupską i W. Borkowską z Marek na sprawowanie opieki medycznej w trakcie III Mareckiego Rajdu Rowerowego; wartość umów – łącznie 300,00 zł,
7) zawarł umowę z firmą Usługi Projektowe z siedzibą w Warszawie przy ul. Przemysłowej 38/4 na wykonanie projektu zagospodarowania terenu targowiska przy ul. Padarewskiego w Markach; wartość umowy – 31.720,00 zł,
8) zawarł umowę z rzeczoznawcą majątkowym A. Śmiałkowską z Warszawy na określenie wartości rynkowej nieruchomości o numerach ewidencyjnych: 8/20, 8/21, 8/13, 8/11 z obrębu 1-10 oraz 12/2 z obrębu 5-05 i 115/1, 115/2, 115/3 z obrębu 5-02; wartość umowy – 2.013,00 zł,
9) zawarł umowę z uprawnionym geodetą D. Demusiakiem z Warszawy na wykonanie mapy podziałowej działek o numerach ewidencyjnych: 143/4 z obrębu 1-03 oraz 52 i 53/1 z obrębu 1-12; wartość umowy – 5.000,00 zł,
10) zawarł umowę z firmą SMA System Monitorowania Alarmów z siedzibą w Warszawie przy ul. Rzymowskiego 30 na monitorowanie obiektu przy ul. Braci Briggsów 11 w Markach; wartość umowy – 120,00 zł/miesięcznie,
11) zawarł umowę z Agencją Artystyczną BAS PLUS z siedzibą w Pile przy ul. Dąbrowskiego 8 na koncert Moniki Brodki w dniu 17 czerwca 2007 roku na terenie Klubu Sportowego przy ul. Wspólnej, w trakcie festynu miejskiego; wartość umowy – 18.500,00 zł,
12) zawarł umowę z firmą Usługi Wodno – Kanalizacyjne, Roboty Drogowe z siedzibą w Warszawie przy ul. Konwisarskiej 68 na wykonanie odwodnienia odcinka ul. Żytniej w Markach; wartość umowy – 18.277,38 zł,
13) zawarł umowę z T. Barbarską z Zielonki na sporządzenie opisu taksacyjnego działek o numerach ewidencyjnych: 51/9, 50/9, 49/9 z obrębu 1-10; wartość umowy – 720,00 zł,
14) zawarł umowę z firmą Usługi Ogólnobudowlane z siedzibą w Ostrołęce przy ul. Sikorskiego 18/4 na wykonanie robót dodatkowych przy modernizacji zbiornika chłonno – retencyjnego przy ul. Kasztanowej w Markach; wartość umowy – 5.841,86 zł,
15) zawarł umowę z firmą MAREM – KONTRAKT s.c. z siedzibą w Brwinowie przy ul. Kampinoskiej 6 na wymianę wykładziny w budynku UM Marki; wartość umowy – 28.987,20 zł,
16) zawarł umowę z firmą Kosztorysowanie – Projektowanie – Nadzór w Budownictwie Wodnym i Melioracji z siedzibą w Wołominie przy ul. Batorego 6 na wykonanie dokumentacji projektowej budowy przepustu z klapą zwrotną na wejściu rowu melioracyjnego do rzeki Czarnej; wartość umowy – 7.830,00 zł,
17) zawarł umowę z firmą BUDBAUM sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku przy ul. WOP 9b na wykonanie robót dodatkowych przy rozbudowie Szkoły Podstawowej nr 3 w Markach; wartość umowy – 98.182,39 zł,
18) zawarł umowę z E. Popławską z Warszawy na weryfikację kosztorysu ofertowego na budowę wodociągu w ul. Hallera w Markach; wartość umowy – 300,00 zł,
19) zawarł umowę z firmą STD Nasiłowski z siedzibą w Zielonce przy ul. Poniatowskiego 63h na przebudowę wodociągu w ul. Hallera; wartość umowy – 18.757,10 zł,
20) zawarł umowę z firmą HYDRO – INSTAL z siedzibą w Markach przy ul. Szczęśliwej 23a na budowę przyłącza wodociągowego do budynku komunalnego w Markach przy ul. Lisa Kuli 71; wartość umowy – 8.540,00 zł,
21) zawarł umowę z firmą MBT sp. z o. o. Przedsiębiorstwo Budowlano – Telekomunikacyjne z siedzibą w Markach przy ul. Okólnej 43a/43b na wykonanie studni chłonnej w ul. Wczasowej w Markach; wartość umowy – 10.936,88 zł,
22) zawarł umowę z firmą GRUPA PROEKS z siedzibą w Warszawie przy ul. Walecznych 48/8 na wykonanie ekspertyzy, dotyczącej stanu technicznego tzw. „Fabryki Briggsów” w Markach; wartość umowy – 26.840,00 zł,
23) zawarł umowę z firmą Usługi Transportowe, Roboty Ziemne i Drogowe z siedzibą w Markach przy ul. Spokojnej 3 na rozbiórkę części budynku przy ul. Piłsudskiego 142; wartość umowy – 20.740,00 zł,

wszczęcie postępowań o dokonanie zamówień publicznych

24) postanowił wszcząć postępowanie przetargowe w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie nawierzchni jezdni w ul. Partyzantów w Markach z betonu asfaltowego na istniejącej podbudowie; termin składania ofert – 29 maja 2007 roku,
25) postanowił wszcząć postępowanie przetargowe w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie nawierzchni ul. Braci Briggsów w Markach; termin składania ofert – 29 maja 2007 roku,
26) postanowił wszcząć postępowanie przetargowe w trybi4e przetargu nieograniczonego na wykonanie nawierzchni jezdni w ul. Zielenieckiej w Markach z betonu asfaltowego; termin składania ofert – 29 maja 2007 roku,
27) postanowił wszcząć postępowanie przetargowe w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie nawierzchni jezdni w ul. B. Prusa w Markach z betonu asfaltowego na istniejącej podbudowie; termin składania ofert – 4 czerwca 2007 roku,
28) postanowił wszcząć postępowanie przetargowe w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie nawierzchni jezdni w ul. Wrzosowej w Markach (od ul. Cisowej do ul. Żurawinowej) z betonu asfaltowego na istniejącej podbudowie; termin składania ofert – 4 czerwca 2007 roku,

rozstrzygnięcia postępowań o dokonanie zamówień publicznych

29) rozstrzygnął przetarg nieograniczony na ułożenie nawierzchni ul. Zagłoby w Markach z destruktu (frezu asfaltowego). Wpłynęły w terminie 3 oferty:
1. Spółdzielnia Robót Budowlano – Drogowych, Tłuszcz ul. Zaściankowa 1; cena – 47.861,82 zł,
2. PHU BRUK – BUD, Wołomin ul. Kasprzykiewicza 131; cena – 51.250,98 zł,
3. PW STRADA sp. j., Poświętne ul. Jana Pawła II 39; cena – 37.072,75 zł.
Wybrano ofertę nr 3, złożoną przez Przedsiębiorstwo Wielobranżowe STRADA sp. j. z siedzibą w Poświętnym przy ul. Jana Pawła II 39. Następnie została zawarta stosowna umowa,
30) rozstrzygnął przetarg nieograniczony na ułożenie nawierzchni ul. Wołodyjowskiego w Markach z destruktu (frezu asfaltowego). Wpłynęły w terminie 3 oferty:
1. Spółdzielnia Robót Budowlano – Drogowych, Tłuszcz ul. Zaściankowa 1; cena – 27.060,82 zł,
2. PHU BRUK – BUD, Wołomin ul. Kasprzykiewicza 131; cena – 33.216,94 zł,
3. PW STRADA sp. j., Poświętne ul. Jana Pawła II 39; cena – 26.352,00 zł.
Wybrano ofertę nr 3, złożoną przez Przedsiębiorstwo Wielobranżowe STRADA sp. j. z siedzibą w Poświętnym przy ul. Jana Pawła II 39. Następnie została zawarta stosowna umowa,
31) rozstrzygnął przetarg nieograniczony na wykonanie nawierzchni ul. Zielenieckiej w Markach. Wpłynęło w terminie 5 ofert:
1. PLANETA sp. z o. o., Warszawa ul. Zdziarska 21; cena – 223.286,90 zł,
2. PPHiO POLHILD I, Kobyłka ul. Sienkiewicza 13; cena – 154.157,92 zł,
3. POL – AQUA Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych, Piaseczno ul. Dworska 1; cena – 236.090,63 zł,
4. Spółdzielnia Robót Budowlano – Drogowych, Tłuszcz ul. Zaściankowa 1; cena – 154.545,25 zł,
5. FEDRO sp. z o. o., Osieck ul. Kolejowa 1; cena – 234.506,46 zł.
Wybrano ofertę nr 2, złożoną przez Przedsiębiorstwo Produkcji, Handlu i Obrotu POLHILD I z siedzibą w Kobyłce przy ul. Sienkiewicza 13. Następnie została zawarta stosowna umowa,
32) rozstrzygnął przetarg nieograniczony na wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych, grysami i emulsją asfaltową przy użyciu remontera, na drogach na terenie miasta Marki, w latach 2007 – 2008. Wpłynęła w terminie jedna ważna oferta, złożona przez Przedsiębiorstwo Robót Drogowych TRAKT – POL z siedzibą w Warszawie przy ul. Kotłowej 2: cena ofertowa – 66.000,00 zł w roku 2007 i 109.800,00 zł w roku 2008. Następnie została zawarta stosowna umowa,
33) rozstrzygnął przetarg nieograniczony na wykonanie nawierzchni ul. Partyzantów w Markach. Wpłynęły w terminie 2 oferty:
1. PPHiO POLHILD I, Kobyłka ul. Sienkiewicza 13; cena – 46.543,01 zł,
2. Spółdzielnia Robót Budowlano – Drogowych, Tłuszcz ul. Zaściankowa 1; cena – 44.970,96 zł,
Wybrano ofertę nr 2, złożoną przez Spółdzielnię Robót Budowlano – Drogowych z siedzibą w Tłuszczu przy ul. Zaściankowej 1. Następnie została zawarta stosowna umowa,
34) rozstrzygnął przetarg nieograniczony na wykonanie nawierzchni ul. Braci Briggsów w Markach. Wpłynęły w terminie 2 oferty:
1. POL – AQUA Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych, Piaseczno ul. Dworska 1; cena – 138.791,84 zł,
2. Spółdzielnia Robót Budowlano – Drogowych, Tłuszcz ul. Zaściankowa 1; cena – 48.204,03 zł,
3. PW STRADA sp. j., Poświętne ul. Jana Pawła II 39; cena – 30.435,95 zł.
Wybrano ofertę nr 3, złożoną przez Przedsiębiorstwo Wielobranżowe STRADA sp. j. z siedzibą w Poświętnym przy ul. Jana Pawła II 39. Następnie została zawarta stosowna umowa,

Z ZAKRESU ZARZĄDU MIENIEM KOMUNALNYM

35) zawarł umowy, dotyczące spłaty w ratach zaległości czynszowych z tytułu wynajmu:
• lokalu mieszkalnego przy ul. Jasnej 5,
• lokalu mieszkalnego przy ul. Piłsudskiego 43,
• lokalu mieszkalnego przy ul. Barskiej 6,
• lokalu mieszkalnego przy ul. Piłsudskiego 37,
• lokalu mieszkalnego przy ul. Fabrycznej 3,
• lokalu mieszkalnego przy ul. Piłsudskiego 45,
• lokalu mieszkalnego przy ul. Piłsudskiego 84,
• lokalu mieszkalnego przy ul. Fabrycznej 3,
36) zawarł umowę najmu lokalu użytkowego o powierzchni 148,8 m2 w budynku przy ul. Sportowej 3 w Markach,
37) zawarł umowę dzierżawy gruntu o pow. 500 m2, stanowiącego część działek nr ewid.26/11 i 26/12 , położonych przy ul. Olimpijskiej w obrębie 1-12,
38) zawarł umowę najmu budynku w Markach przy ul. Klonowej 7, należącego do Zgromadzenia św. Michała Archanioła z siedzibą w Markach, na potrzeby grupy Prewencji Policji; należność – 2.000 zł/miesiąc,

Z ZAKRESU INICJATYW UCHWAŁODAWCZYCH
ORAZ SPRAW ORGANIZACYJNYCH

39) przyjął następujące projekty uchwał i skierował je do Przewodniczącej Rady, celem nadania im biegu:
• zmieniającej uchwałę nr V/23/2007 Rady Miasta Marki z dnia 21 lutego 2007 roku w sprawie budżetu Miasta Marki na 2007 rok (Druk nr 53),
• w sprawie wyrażenia zgody na wynajem na okres 8 lat w trybie bezprzetargowym lokalu użytkowego (Druk nr 54),
• w sprawie wyrażenia zgody na ustanowienie na rzecz Zakładu Energetycznego Warszawa Teren S.A. z siedzibą w Warszawie prawa użytkowania nieruchomości stanowiących własność Gminy Miasto Marki (Druk nr 55),
• zmieniającej uchwałę nr IV/15/2003 Rady Miasta Marki z dnia 19 lutego 2003 roku w sprawie ustalenia wynagrodzenia dla burmistrza (Druk nr 56),
• w sprawie stwierdzenia wygaśnięcia mandatu radnego Rady Miasta Marki (Druk nr 57),
• w sprawie nieskorzystania z przysługującego gminie prawa pierwokupu (Druk nr 58),
• w sprawie nieskorzystania z przysługującego gminie prawa pierwokupu (Druk nr 59),
• w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż niezabudowanych nieruchomości gruntowych (Druk nr 60),
• w sprawie nadania nazwy ulicy w Markach (Druk nr 61),
• w sprawie dofinansowania inwestycji i zabezpieczenia w formie „weksla in blanco” prawidłowego wykorzystania środków z Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej (Druk nr 62),

40) wydał Zarządzenia:
• Nr 14/2007 o zmianie Zarządzenia Nr 0152/4/2004 z dnia 23 lutego 2004 roku w sprawie powołania Gminnej Komisji Urbanistyczno – Architektonicznej,
• Nr 15/2007 w sprawie ogłoszenia konkursu ofert na urzędnicze stanowiska pracy w Urzędzie Miasta Marki,
• Nr 16/2007 w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie miasta na 2007 rok,
• Nr 17/2007 w sprawie zatwierdzenia projektów organizacji szkół i przedszkoli prowadzonych przez Gminę Miasto Marki na rok szkolny 2007/2008,
• Nr 18/2007 w sprawie powołania Komisji Przetargowej (opracowanie koncepcji programowej budowy, rozbudowy i modernizacji dróg dla miasta Marki).

41) wydał następujące decyzje administracyjne:
55 decyzji podatkowych, w tym:
• 31 decyzji ustalających wymiar podatku,
• 24 decyzje zmieniające wysokość podatku,
37 decyzji z zakresu ewidencji działalności gospodarczej, w tym:
• 35 decyzji w sprawie likwidacji działalności gospodarczej,
• 1 decyzję w sprawie wygaszenie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych,
• 1 decyzję zezwalającą na sprzedaż napojów alkoholowych,
115 decyzji z zakresu zarządu dróg, w tym:
• 43 decyzje zezwalające na zajęcie pasa drogi,
• 52 decyzje zezwalające na umieszczenie urządzenia w pasie drogi (do celów projektowych),
• 39 decyzji zezwalających na umieszczenie urządzenia w pasie drogi,
• 21 decyzji zezwalających na lokalizację zjazdu,
z zakresu gosp. nieruchomościami i planowania przestrzennego 8 decyzji zatwierdzających podział nieruchomości
9 decyzji z zakresu ochrony środowiska , w tym:
• 5 decyzji w sprawie zezwolenia na wycinkę drzew,
• 2 decyzje w sprawie uwarunkowań środowiskowych inwestycji,
• 2 decyzje w sprawie zezwolenia na wykonywanie działalności usługowej,
z zakresu oświaty 4 decyzje w sprawie przyznania stypendiów szkolnych,

42) zawarł porozumienie ze Starostą Powiatu Wołomińskiego w zakresie nieodpłatnego udostępnienia drukarki laserowej na potrzeby Wydziału Budownictwa w Radzyminie,

Z ZAKRESU POMOCY SPOŁECZNEJ

43) rozstrzygnął otwarty konkurs ofert na realizację zadań publicznych z zakresu pomocy społecznej:
• Zadanie Nr 1 - zorganizowanie opieki i wsparcia dla bezdomnych mężczyzn posiadających skierowanie Urzędu Miasta Marki:
a) udzielenie schronienia i zapewnienie godziwych warunków przebywania dla bezdomnych mężczyzn,
b) zapewnienie jednego ciepłego posiłku oraz niezbędnego ubrania podopiecznym,
c) zapewnienie usług opiekuńczych,
d) prowadzenie programu wspierającego wychodzenie z bezdomności i z nałogów.
Do konkursu przystąpiło Zgromadzenie Małe Dzieło Boskiej Opatrzności – Orioniści Prowincja Polska z siedzibą w Warszawie przy ul. Lindleya 12.
Miejsce wykonywania zadania - Schronisko „Don Orione” w Czarnej, przy ul. Witosa 46.
Kalkulacja przewidywanych kosztów realizacji zadania - całkowity koszt 367.198,00 zł, wnioskowana wielkość dotacji 10.000,00 zł, co stanowi 2,72 % wielkości kosztów realizacji zadania.
Oferta została przyjęta, zdecydowano o wsparciu zadania i udzieleniu dofinansowania
w kwocie 10.000,00 zł., następnie została zawarta stosowna umowa.
• Zadanie Nr 2 - prowadzenie domowej opieki hospicyjnej dla mieszkańców Gminy Miasto Marki.
Do konkursu przystąpił Ośrodek Hospicjum Domowe NZOZ Zgromadzenia Księży Marianów z siedzibą w Warszawie przy ul. Tykocińskiej 27/35.
Miejsce wykonywania zadania - dom chorego oraz siedziba oferenta.
Kalkulacja przewidywanych kosztów realizacji zadania - całkowity koszt 13.012,00 zł; wnioskowana wielkość dotacji 10.000,00 zł, co stanowi 76,85 % wielkości kosztów realizacji zadania.
Oferta została przyjęta, zdecydowano o wsparciu zadania i udzieleniu dofinansowania
w kwocie 10.000,00 zł, następnie została zawarta stosowna umowa.

44) wydał 210 decyzji, w tym:
• 20 decyzji w sprawie dodatków mieszkaniowych,
• 135 decyzji, dotyczących świadczeń z pomocy społecznej,
• 51 decyzji, dotyczących świadczeń rodzinnych,
• 4 decyzje w sprawie zaliczek alimentacyjnych.

Powiadom znajomego