W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Marki

Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95
05-270 Marki

tel. (+48 22) 781 10 03

e-mail: urzad.miasta@marki.pl
Adres do e-Doręczeń: AE:PL-52755-48295-FDUEA-19  -  aktywny od 01 października 2024 roku

www: marki.pl

NIP: 125-00-18-556, REGON: 000526009
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
/53j0jr6ujo/skrytka
/53j0jr6ujo/SkrytkaESP

Spotkania z mieszkańcami  oraz spotkanie  w sprawie skarg i wniosków z Burmistrzem Miasta Marki Jackiem Orychem oraz z jego Zastępcami odbywają się w każdy poniedziałek miesiąca w godzinach od 12.00 do 16.30 w Urzędzie Miasta Marki po uprzednim telefonicznym lub mailowym umówieniu takiego spotkania. W celu umówienia spotkania, prosimy o kontakt telefoniczny z Sekretariatem Burmistrza tel. 22 781 10 03.

Informacja o pracy Burmistrza

Informacja o pracy Burmistrza

Informacja o pracy Burmistrza
od 13 lutego do 12 marca 2007 roku

Z ZAKRESU ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

tryb pozaustawowy
1) zawarł umowę z „Lecznicą dla zwierząt” przy ul. Piłsudskiego 95 w Markach, w zakresie udzielenia pomocy weterynaryjnej przy zdarzeniach i akcjach ratunkowych z udziałem bezpańskich i dzikich zwierząt; wartość umowy – 200,00 zł/miesięcznie,
2) zawarł 20 umów z osobami, doręczającymi decyzje wymiarowe podatku od nieruchomości; wynagrodzenie umowne – 3,50 zł brutto/za doręczenie decyzji,
3) zawarł umowę z firmą ERECTA 2 sp. z o. o. Budowlane Biuro Inżynierskie z siedzibą w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 12 na sprawowanie nadzoru autorskiego nad rozbudową Szkoły Podstawowej Nr 3 w Markach; wartość umowy – 16.080,00 zł,
4) zawarł umowę ze Zbigniewem Boguszem z Warszawy na sporządzanie kosztorysów i nadzór inwestorski nad robotami z zakresu zarządu mieniem komunalnym; wartość umowy – 24.000,00 zł,
5) zawarł umowę z firmą INFO – SYSTEM s.c. z siedzibą w Legionowie przy ul. Piłsudskiego 31/240 na serwis oprogramowania „Pakiet dla administracji”; wartość umowy – 11.590,00 zł,
6) zawarł umowę z urbanistą Bogumiłą Kozakiewicz na sporządzenie siedmiu projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz dwóch decyzji, dotyczących lokalizacji inwestycji na cel publiczny; wartość umowy – 4.500,00 zł,
7) zawarł umowę z firmą Usługi Kominiarskie z siedzibą w Legionowie przy ul. Rycerskiej 1/7 na czyszczenie i konserwację przewodów kominowych w budynkach mieszkalnych i użyteczności publicznej; wartość umowy – 24.062,80 zł,
8) zawarł umowę z Adamem Zalejskim z Warszawy na oczyszczanie z odpadów stałych szamb przy budynkach mieszkalnych (ul. Wspólna 30, Piłsudskiego 109, 109b, 109c, 113); wartość umowy – 2.000,00 zł,
9) zawarł umowę z Jerzym Sabala z Warszawy na przeprowadzenie dezynfekcji w budynku wielorodzinnym przy ul. Okólnej 34; wartość umowy – 500,00 zł,

wszczęcie postępowań o dokonanie zamówień publicznych

10) postanowił wszcząć postępowanie przetargowe w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę artykułów biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Marki; termin składania ofert – 27 lutego 2007 roku,
11) postanowił wszcząć postępowanie przetargowe w trybie przetargu nieograniczonego na modernizację wentylacji mechanicznej nawiewno – wywiewnej w pomieszczeniach zaplecza Szkoły Podstawowej Nr 2 w Markach; termin składania ofert – 8 marca 2007 roku,
12) postanowił wszcząć postępowanie przetargowe w trybie przetargu nieograniczonego na budowę kanału sanitarnego w ul. Walewskiej wraz z przyłączami; termin składania ofert – 15 marca 2007 roku,
13) postanowił wszcząć postępowanie przetargowe w trybie przetargu nieograniczonego na budowę sieci wodociągowej na terenie miasta Marki. Zamówienie zostało podzielone na trzy części: część I – ul. Gorzowska, część II – ul. Sokola, Żurawia, Bociania, Jastrzębia, Gołębia, Skowronia, część III – ul. Ks. Skorupki; termin składania ofert – 12 kwietnia 2007 roku,
14) „Wodociąg Marecki” sp. z o. o. ogłosił przetarg nieograniczony na budowę zbiornika wody czystej na Stacji Uzdatniania Wody w Markach”; termin składania ofert – 16 marca 2007 roku,

rozstrzygnięcia postępowań o dokonanie zamówień publicznych
15) rozstrzygnął postępowanie przetargowe w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę artykułów biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Marki (zamówienie obejmuje okres 2 lat). Wpłynęło w terminie 8 ofert – w ofertach podano ceny jednostkowe za artykuły biurowe wyszczególnione w specyfikacji:

1. VARIA Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe, Warszawa ul. Nowowiejska 20; cena – 2.977,47 zł (),
2. PAPIEROZYB sp.j., Warszawa ul. Oliwka 1; cena – 1.316,05 zł,
3. GANDOLF, Warszawa ul. Oszmiańska 7; cena – 1.274,03 zł,
4. POLMARK Eksport – Import, Marki ul. Rejtana 19b/28a; cena – 2.484,12 zł,
5. OFFI – PAP sp. z o. o., Warszawa ul. Samogłoska 7; cena – 1.289,54 zł,
6. ERA CLASSIC, Warszawa ul. Dzwonkowa 46; cena – 1.810,83 zł,
7. LYRECO POLSKA, Komorów ul. Sokołowska 33; cena – 1.372,68 zł,
8. Artykuły Biurowe i Przemysłowe, Warszawa ul. Piotra Skargi 61/38; cena – 1.547,35 zł,
Wybrano ofertę Nr 3, złożoną przez firmę GANDOLF Andrzej Kulesza, z siedzibą w Warszawie przy ul. Oszmiańskiej 7; następnie została zawarta stosowna umowa.

Z ZAKRESU ZARZĄDU MIENIEM KOMUNALNYM

16) zawarł 57 umów najmu lokali mieszkalnych, w związku z kupnem nieruchomości – Administracja Budynków Mieszkalnych sukc. K. Whitehead’a,
17) zawarł umowy, dotyczące spłaty w ratach zaległości czynszowych z tytułu wynajmu:
• lokalu mieszkalnego przy ul. Paderewskiego 4,
• lokalu mieszkalnego przy ul. Barskiej 4,
18) zawarł umowy najmu lokali użytkowych:
• lokalu o powierzchni 96 m2 w budynku przy ul. Fabrycznej 3 w Markach,
• lokalu o powierzchni 40 m2 w budynku przy ul. Fabrycznej 3 w Markach,
19) zawarł umowy dzierżawy:
• gruntu o pow. 62,70 m2, stanowiącego część działki nr ewid. 15 , położonej przy ul. Lisa Kuli w obrębie 4-10 ,
• gruntu o pow. 12,5 m2, stanowiącego część działki o nr ewid. 2/33 z obr. 1-10, położonej przy ul. Maratońskiej w Markach,
• gruntu o pow. 230 m2, stanowiącego część działki o nr ewid. 15/22 z obr. 3-03, położonej przy ul. Zakole w Markach,
• gruntu o pow. 650 m2, stanowiącego część działki o nr ewid. 15/22 z obr. 3-03, położonej przy ul. Zakole w Markach,
• gruntu o pow. 70 m2, stanowiącego część działki nr ewid. 199/5, położonej przy ul. Paderewskiego 4 w Markach,
• gruntu o pow. 450 m2, stanowiącego część działki nr ewid. 31/1 z obr. 4-06, położonego w rejonie ul. Piłsudskiego, Stawowej, Jana Pawła II w Markach,

Z ZAKRESU INICJATYW UCHWAŁODAWCZYCH
ORAZ SPRAW ORGANIZACYJNYCH

20) przyjął następujące projekty uchwał i skierował je do Przewodniczącej Rady, celem nadania im biegu:
• w sprawie uchylenia uchwały Rady Miasta Marki nr IV/22/2007 z dnia 24 stycznia 2007 roku, zmieniającej uchwałę nr III/11/2006 Rady Miasta Marki z dnia 27 grudnia 2006 roku w sprawie wydatków budżetu miasta Marki, które nie wygasają z upływem roku budżetowego 20006 (Druk nr 32),
• w sprawie przyjęcia „Stanowiska Rady Miasta Marki w sprawie budowy drogi ekspresowej S-8” (Druk nr 33),
• w sprawie zgody na zaciągnięcie zobowiązania finansowego wykraczającego poza rok budżetowy 2007, związanego z realizacją projektu „Utworzenie ogólnodostępnej strefy rekreacji dziecięcej w Markach oraz wdrożenie programu profilaktyczno – edukacyjnego dla dzieci” (Druk nr 34),
• w sprawie zatwierdzenia taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków na terenie Miasta Marki w okresie od 1 czerwca 2007 roku do 31 maja 2008 roku (Druk nr 35),
• w sprawie utworzenia jednostki budżetowej miasta Marki o nazwie „Miejskie Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych” w Markach (Druk nr 36),
• w sprawie utworzenia jednostki budżetowej pod nazwą: Miejski Zespół Ekonomiczno – Administracyjny w Markach (Druk 37),
• w sprawie wstąpienia kandydata z tej samej listy na miejsce radnego w związku z wygaśnięciem mandatu (Druk nr 38),

21) wydał Zarządzenia:
• Nr 5/2007 w sprawie wprowadzenia układu wykonawczego budżetu Miasta Marki na 2007 rok,
• Nr 6/2007 w sprawie powołania komisji konkursowej do przeprowadzenia eliminacji gminnych konkursu plastycznego pod hasłem „Kiedy dzwonię po straż pożarną”,
• Nr 7/2007 w sprawie powołania Komisji Przetargowej (zadanie pt. „Budowa sieci wodociągowej na terenie miasta Marki”),

22) wydał następujące decyzje administracyjne:
14.234 decyzje podatkowe, w tym:
• 14.189 decyzji ustalających wymiar podatku,
• 45 decyzji zmieniających wysokość podatku,
19 decyzji z zakresu ewidencji działalności gospodarczej, w tym:
• 17 decyzji w sprawie likwidacji działalności gospodarczej,
• 1 decyzję w sprawie odmowy dokonania wpisu,
• 1 decyzję zezwalającą na sprzedaż napojów alkoholowych,
12 decyzji z zakresu gosp. nieruchomościami i planowania przestrzennego, w tym:
• 6 decyzji zatwierdzających podział nieruchomości,
• 6 decyzji zatwierdzających podział nieruchomości,
115 decyzji z zakresu zarządu dróg, w tym:
• 36 decyzji zezwalających na zajęcie pasa drogi,
• 29 decyzji zezwalających na umieszczenie urządzenia w pasie drogi (do celów projektowych),
• 34 decyzje zezwalające na umieszczenie urządzenia w pasie drogi,
• 16 decyzji zezwalających na lokalizację zjazdu,
11 decyzji z zakresu ochrony środowiska, w tym:
• 6 decyzji w sprawie zezwolenia na wycięcie drzewa,
• 1 decyzję w sprawie umorzenia postępowania,
• 4 decyzje w sprawie środowiskowych uwarunkowań dla przedsięwzięcia,
2 decyzje w sprawie przyznania zasiłków szkolnych

23) rozstrzygnął otwarty konkurs ofert na realizację zadań publicznych w zakresie kultury fizycznej i sportu - upowszechnianie kultury fizycznej i sportu wśród dzieci, młodzieży i dorosłych na terenie Miasta Marki wraz z utrzymaniem stadionu sportowego przy ul. Wspólnej 12 w roku 2007. Wpłynęła w terminie 1 oferta, złożona przez Mareckie Towarzystwo Sportowe MARCOVIA 2000; wnioskowana kwota dofinansowania – 300.000,00 zł; przyznano dofinansowanie w wysokości 280.000,00 zł; następnie została zawarta stosowna umowa,

Z ZAKRESU PROFILAKTYKI I ROZWIĄZYWANIA
PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH

24) wydał zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych (piwo) w lokalu gastronomicznym SOFRA w Centrum Handlowym M1,

Z ZAKRESU POMOCY SPOŁECZNEJ

25) wydał 343 decyzje, w tym:
• 27 decyzji w sprawie dodatków mieszkaniowych,
• 237 decyzji w sprawie świadczeń z pomocy społecznej,
• 74 decyzje dotyczące świadczeń rodzinnych,
• 5 decyzji w sprawie zaliczek alimentacyjnych.

Informacja - plik do pobrania 113 KB.PDF

Załączniki

Powiadom znajomego