W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Marki

Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95
05-270 Marki

tel. (+48 22) 781 10 03

e-mail: urzad.miasta@marki.pl
Adres do e-Doręczeń: AE:PL-52755-48295-FDUEA-19  -  aktywny od 01 października 2024 roku

www: marki.pl

NIP: 125-00-18-556, REGON: 000526009
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
/53j0jr6ujo/skrytka
/53j0jr6ujo/SkrytkaESP

Spotkania z mieszkańcami  oraz spotkanie  w sprawie skarg i wniosków z Burmistrzem Miasta Marki Jackiem Orychem oraz z jego Zastępcami odbywają się w każdy poniedziałek miesiąca w godzinach od 12.00 do 16.30 w Urzędzie Miasta Marki po uprzednim telefonicznym lub mailowym umówieniu takiego spotkania. W celu umówienia spotkania, prosimy o kontakt telefoniczny z Sekretariatem Burmistrza tel. 22 781 10 03.

Informacja o pracy Burmistrza

Informacja o pracy Burmistrza

L. Dz. BM.0055/10/2007

DRUK Nr 27

Informacja o pracy Burmistrza
od 16 stycznia do 12 lutego 2007 roku

Z ZAKRESU ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

tryb pozaustawowy
1) zawarł umowę z firmą Usługi Projektowe z siedzibą w Warszawie przy ul. Przemysłowej 38/4 na wykonanie projektu budowlanego pomieszczenia na agregat prądotwórczy w budynku urzędu; wartość umowy – 2.440,00 zł,
2) zawarł umowę z firmą Zakład Robót Ogólnobudowlanych W. Drózd z siedzibą w Warszawie przy ul. Lewinowskiej 25 na wykonanie ogrodzenia przy urzędzie (II część);
wartość umowy – 12.451,30 zł,

rozstrzygnięcia postępowań o dokonanie zamówień publicznych
3) unieważnił postępowanie przetargowe w trybie zapytania o cenę na dostawę artykułów biurowych dla Urzędu Miasta Marki w roku 2007; podstawa unieważnienia: art. 93 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych – w terminie wpłynęła tylko jedna ważna oferta,
4) rozstrzygnął postępowanie przetargowe w trybie przetargu nieograniczonego na wywóz nieczystości stałych z terenu posesji komunalnych; wpłynęły w terminie 4 ważne oferty:
1. JURANT sp.j., Zielonka ul. Ossowska 73; cena – 161.193,36 zł,
2. MPO sp. z o. o., Warszawa ul. Obozowa 43; cena – 142.259,80 zł,
3. BYŚ , Warszawa ul. Arkuszowa 43; cena – 180.226,52 zł,
4. AG-COMPLEX sp. z o. o., Warszawa ul. Marywilska 44; cena – 160.438,58 zł.
Wybrano ofertę nr 2, złożoną przez Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m. st. Warszawie z siedzibą przy ul. Obozowej 43, z którym następnie została zawarta stosowna umowa,

Z ZAKRESU INWESTYCJI

5) zawarł umowę z współwłaścicielami działki nr ewid. 33 z obrębu 5-09 przy ul. Piłsudskiego, w zakresie wyrażenia zgody na dysponowanie ww. nieruchomością, w celu wybudowania kolektora sanitarnego DN 800 mm, odprowadzającego ścieki z Marek do warszawskiego systemu kanalizacji; opłata za udostępnienie – 6.000,00 zł,

Z ZAKRESU ZARZĄDU MIENIEM KOMUNALNYM

6) zawarł 126 umów najmu lokali mieszkalnych, w związku z kupnem nieruchomości – Administracja Budynków Mieszkalnych sukc. K. Whitehead’a,
7) zawarł umowy najmu lokali użytkowych:
• lokalu o powierzchni 20 m2 w budynku Zespołu Szkół Nr 2 w Markach, z przeznaczeniem na gabinet stomatologiczny,
• lokalu o powierzchni 51 m2 w budynku przy ul. Piłsudskiego 45 (sklep spożywczy),
• lokalu o powierzchni 18 m2 w budynku przy ul. Piłsudskiego 86 (zakład pogrzebowy),
• lokalu o powierzchni 60 m2 w budynku przy ul. Piłsudskiego 86 (zakład pogrzebowy),
• lokalu o powierzchni 8,5 m2 w budynku przy ul. Braci Briggsów 11 (magazyn),
• lokalu o powierzchni 34 m2 w budynku przy ul. Piłsudskiego 76 (sklep),
• lokalu o powierzchni 34 m2 w budynku przy ul. Piłsudskiego 37,
• lokalu o powierzchni 34 m2 w budynku przy ul. Piłsudskiego 76 (zakład optyczny),
• lokalu o powierzchni 15 m2 w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 w Markach (sklepik szkolny),
• lokalu o powierzchni 17 m2 w budynku przy ul. Piłsudskiego 80,
• lokalu o powierzchni 170,35 m2 w budynku przy ul. Piłsudskiego 43,
8) zawarł umowy dzierżawy:
• gruntu o pow. 28 m2, stanowiącego część działki nr ewid. 199/5, położonej przy ul. Piłsudskiego w obrębie 5-08 (kiosk),
• gruntu o pow. 42 m2, stanowiącego część działki o nr ewid. 199/5 z obr. 5-08 , położonej przy ul. Piłsudskiego (sklep spożywczy),
• gruntu o pow. 56 m2, stanowiącego część działki o nr ewid. 199/8 z obr. 3-08, położonej przy ul. Piłsudskiego 39a (cukiernia),
• gruntu o pow. 900 m2, stanowiącego część działki o nr ewid. 285/2 z obr. 5-02 , położonej przy ul. Piłsudskiego 49 (sklepy),
• gruntu o pow. 42 m2, położonego przy ul. Paderewskiego 2 (zakład pogrzebowy),

Z ZAKRESU INICJATYW UCHWAŁODAWCZYCH
ORAZ SPRAW ORGANIZACYJNYCH

9) przyjął następujące projekty uchwał i skierował je do Przewodniczącej Rady, celem nadania im biegu:
• w sprawie nieskorzystania z przysługującego Gminie prawa pierwokupu (Druk nr 24),
• w sprawie przyjęcia „Strategii zrównoważonego rozwoju miasta Marki do 2020 roku” (Druk nr 25),
• w sprawie ustalenia na terenie miasta Marki liczby punktów sprzedaży napojów alkoholowych (Druk nr 26),
• w sprawie programu współpracy Miasta Marki z organizacjami pozarządowymi oraz z innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego w roku 2007 (Druk nr 28),
• w sprawie wyrażenia zgody na odpłatne nabycie do zasobu nieruchomości gminnych, niezabudowanej nieruchomości gruntowej (Druk nr 29),
• w sprawie nieskorzystania z przysługującego gminie prawa pierwokupu (Druk nr 30),
• w sprawie Gminnego Programu Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na rok 2007 (Druk nr 31),
10) wydał Zarządzenia:
• Nr 2/2007 w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych w zakresie kultury fizycznej i sportu,
• Nr 3/2007 w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych w zakresie pomocy społecznej,
• Nr 4/2007 w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację w formie wsparcia zadania publicznego z zakresu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych,

11) wydał następujące decyzje administracyjne:
699 decyzji podatkowych, w tym:
• 685 decyzji ustalających wymiar podatku,
• 14 decyzje zmieniających wysokość podatku,
25 decyzji o wykreśleniu wpisu z ewidencji działalności gospodarczej,

13 decyzje z zakresu gosp. nieruchomościami i planowania przestrzennego, w tym:
• 12 decyzji zatwierdzających podział nieruchomości,
• 1 decyzja odszkodowawcza,
104 decyzje z zakresu zarządu dróg, w tym:
• 26 decyzji zezwalających na zajęcie pasa drogi,
• 36 decyzji zezwalających na umieszczenie urządzenia w pasie drogi (do celów projektowych),
• 25 decyzji zezwalających na umieszczenie urządzenia w pasie drogi,
• 17 decyzji zezwalających na lokalizację zjazdu,
8 decyzji z zakresu ochrony środowiska, w tym:
• 5 decyzji w sprawie zezwolenia na wycięcie drzewa,
• 3 decyzje w sprawie środowiskowych uwarunkowań dla przedsięwzięcia,

12) ogłosił otwarty konkurs ofert na realizację zadań publicznych w zakresie kultury fizycznej i sportu, którego przedmiotem jest upowszechnianie kultury fizycznej i sportu wśród dzieci, młodzieży i dorosłych na terenie Miasta Marki wraz z utrzymaniem stadionu sportowego przy ul. Wspólnej 12 w roku 2007; termin składania ofert – 16 lutego 2007 roku,

Z ZAKRESU PROFILAKTYKI I ROZWIĄZYWANIA
PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH

13) ogłosił otwarty konkurs ofert na realizację w formie wsparcia zadania publicznego z zakresu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych, którego przedmiotem jest prowadzenie zajęć opiekuńczo - wychowawczych i socjoterapeutycznych oraz dożywianie dzieci w świetlicach środowiskowych w roku 2007; termin składania ofert - 5 marca 2007 roku,

Z ZAKRESU POMOCY SPOŁECZNEJ

14) rozstrzygnął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na świadczenie usług opiekuńczych dla klientów OPS; w terminie

wpłynęła 1 ważna oferta, złożona przez Agencję Służby Społecznej z siedzibą w Warszawie przy ul. Kwiatowej 7a; cena za realizację przedmiotu zamówienia – 99.000,00 zł;

następnie została zawarta stosowna umowa,
15) wydał 592 decyzje, w tym:
• 22 decyzje w sprawie dodatków mieszkaniowych,
• 526 decyzji w sprawie świadczeń z pomocy społecznej,
• 44 decyzje dotyczące świadczeń rodzinnych,

Informacja - plik do pobrania 109 KB.PDF

Załączniki

Powiadom znajomego