Informacja o pracy Burmistrza
Informacja o pracy Burmistrza L. Dz. BM.0055/10/2007 DRUK Nr 27 Informacja o pracy Burmistrza od 16 stycznia do 12 lutego 2007 roku Z ZAKRESU ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH tryb pozaustawowy 1) zawarł umowę z firmą Usługi Projektowe z siedzibą w Warszawie przy ul. Przemysłowej 38/4 na wykonanie projektu budowlanego pomieszczenia na agregat prądotwórczy w budynku urzędu; wartość umowy – 2.440,00 zł, 2) zawarł umowę z firmą Zakład Robót Ogólnobudowlanych W. Drózd z siedzibą w Warszawie przy ul. Lewinowskiej 25 na wykonanie ogrodzenia przy urzędzie (II część); wartość umowy – 12.451,30 zł, rozstrzygnięcia postępowań o dokonanie zamówień publicznych 3) unieważnił postępowanie przetargowe w trybie zapytania o cenę na dostawę artykułów biurowych dla Urzędu Miasta Marki w roku 2007; podstawa unieważnienia: art. 93 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych – w terminie wpłynęła tylko jedna ważna oferta, 4) rozstrzygnął postępowanie przetargowe w trybie przetargu nieograniczonego na wywóz nieczystości stałych z terenu posesji komunalnych; wpłynęły w terminie 4 ważne oferty: 1. JURANT sp.j., Zielonka ul. Ossowska 73; cena – 161.193,36 zł, 2. MPO sp. z o. o., Warszawa ul. Obozowa 43; cena – 142.259,80 zł, 3. BYŚ , Warszawa ul. Arkuszowa 43; cena – 180.226,52 zł, 4. AG-COMPLEX sp. z o. o., Warszawa ul. Marywilska 44; cena – 160.438,58 zł. Wybrano ofertę nr 2, złożoną przez Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m. st. Warszawie z siedzibą przy ul. Obozowej 43, z którym następnie została zawarta stosowna umowa, Z ZAKRESU INWESTYCJI 5) zawarł umowę z współwłaścicielami działki nr ewid. 33 z obrębu 5-09 przy ul. Piłsudskiego, w zakresie wyrażenia zgody na dysponowanie ww. nieruchomością, w celu wybudowania kolektora sanitarnego DN 800 mm, odprowadzającego ścieki z Marek do warszawskiego systemu kanalizacji; opłata za udostępnienie – 6.000,00 zł, Z ZAKRESU ZARZĄDU MIENIEM KOMUNALNYM 6) zawarł 126 umów najmu lokali mieszkalnych, w związku z kupnem nieruchomości – Administracja Budynków Mieszkalnych sukc. K. Whitehead’a, 7) zawarł umowy najmu lokali użytkowych: • lokalu o powierzchni 20 m2 w budynku Zespołu Szkół Nr 2 w Markach, z przeznaczeniem na gabinet stomatologiczny, • lokalu o powierzchni 51 m2 w budynku przy ul. Piłsudskiego 45 (sklep spożywczy), • lokalu o powierzchni 18 m2 w budynku przy ul. Piłsudskiego 86 (zakład pogrzebowy), • lokalu o powierzchni 60 m2 w budynku przy ul. Piłsudskiego 86 (zakład pogrzebowy), • lokalu o powierzchni 8,5 m2 w budynku przy ul. Braci Briggsów 11 (magazyn), • lokalu o powierzchni 34 m2 w budynku przy ul. Piłsudskiego 76 (sklep), • lokalu o powierzchni 34 m2 w budynku przy ul. Piłsudskiego 37, • lokalu o powierzchni 34 m2 w budynku przy ul. Piłsudskiego 76 (zakład optyczny), • lokalu o powierzchni 15 m2 w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 w Markach (sklepik szkolny), • lokalu o powierzchni 17 m2 w budynku przy ul. Piłsudskiego 80, • lokalu o powierzchni 170,35 m2 w budynku przy ul. Piłsudskiego 43, 8) zawarł umowy dzierżawy: • gruntu o pow. 28 m2, stanowiącego część działki nr ewid. 199/5, położonej przy ul. Piłsudskiego w obrębie 5-08 (kiosk), • gruntu o pow. 42 m2, stanowiącego część działki o nr ewid. 199/5 z obr. 5-08 , położonej przy ul. Piłsudskiego (sklep spożywczy), • gruntu o pow. 56 m2, stanowiącego część działki o nr ewid. 199/8 z obr. 3-08, położonej przy ul. Piłsudskiego 39a (cukiernia), • gruntu o pow. 900 m2, stanowiącego część działki o nr ewid. 285/2 z obr. 5-02 , położonej przy ul. Piłsudskiego 49 (sklepy), • gruntu o pow. 42 m2, położonego przy ul. Paderewskiego 2 (zakład pogrzebowy), Z ZAKRESU INICJATYW UCHWAŁODAWCZYCH ORAZ SPRAW ORGANIZACYJNYCH 9) przyjął następujące projekty uchwał i skierował je do Przewodniczącej Rady, celem nadania im biegu: • w sprawie nieskorzystania z przysługującego Gminie prawa pierwokupu (Druk nr 24), • w sprawie przyjęcia „Strategii zrównoważonego rozwoju miasta Marki do 2020 roku” (Druk nr 25), • w sprawie ustalenia na terenie miasta Marki liczby punktów sprzedaży napojów alkoholowych (Druk nr 26), • w sprawie programu współpracy Miasta Marki z organizacjami pozarządowymi oraz z innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego w roku 2007 (Druk nr 28), • w sprawie wyrażenia zgody na odpłatne nabycie do zasobu nieruchomości gminnych, niezabudowanej nieruchomości gruntowej (Druk nr 29), • w sprawie nieskorzystania z przysługującego gminie prawa pierwokupu (Druk nr 30), • w sprawie Gminnego Programu Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na rok 2007 (Druk nr 31), 10) wydał Zarządzenia: • Nr 2/2007 w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych w zakresie kultury fizycznej i sportu, • Nr 3/2007 w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych w zakresie pomocy społecznej, • Nr 4/2007 w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację w formie wsparcia zadania publicznego z zakresu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych, 11) wydał następujące decyzje administracyjne: 699 decyzji podatkowych, w tym: • 685 decyzji ustalających wymiar podatku, • 14 decyzje zmieniających wysokość podatku, 25 decyzji o wykreśleniu wpisu z ewidencji działalności gospodarczej, 13 decyzje z zakresu gosp. nieruchomościami i planowania przestrzennego, w tym: • 12 decyzji zatwierdzających podział nieruchomości, • 1 decyzja odszkodowawcza, 104 decyzje z zakresu zarządu dróg, w tym: • 26 decyzji zezwalających na zajęcie pasa drogi, • 36 decyzji zezwalających na umieszczenie urządzenia w pasie drogi (do celów projektowych), • 25 decyzji zezwalających na umieszczenie urządzenia w pasie drogi, • 17 decyzji zezwalających na lokalizację zjazdu, 8 decyzji z zakresu ochrony środowiska, w tym: • 5 decyzji w sprawie zezwolenia na wycięcie drzewa, • 3 decyzje w sprawie środowiskowych uwarunkowań dla przedsięwzięcia, 12) ogłosił otwarty konkurs ofert na realizację zadań publicznych w zakresie kultury fizycznej i sportu, którego przedmiotem jest upowszechnianie kultury fizycznej i sportu wśród dzieci, młodzieży i dorosłych na terenie Miasta Marki wraz z utrzymaniem stadionu sportowego przy ul. Wspólnej 12 w roku 2007; termin składania ofert – 16 lutego 2007 roku, Z ZAKRESU PROFILAKTYKI I ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH 13) ogłosił otwarty konkurs ofert na realizację w formie wsparcia zadania publicznego z zakresu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych, którego przedmiotem jest prowadzenie zajęć opiekuńczo - wychowawczych i socjoterapeutycznych oraz dożywianie dzieci w świetlicach środowiskowych w roku 2007; termin składania ofert - 5 marca 2007 roku, Z ZAKRESU POMOCY SPOŁECZNEJ 14) rozstrzygnął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na świadczenie usług opiekuńczych dla klientów OPS; w terminie wpłynęła 1 ważna oferta, złożona przez Agencję Służby Społecznej z siedzibą w Warszawie przy ul. Kwiatowej 7a; cena za realizację przedmiotu zamówienia – 99.000,00 zł; następnie została zawarta stosowna umowa, 15) wydał 592 decyzje, w tym: • 22 decyzje w sprawie dodatków mieszkaniowych, • 526 decyzji w sprawie świadczeń z pomocy społecznej, • 44 decyzje dotyczące świadczeń rodzinnych, Informacja - plik do pobrania 109 KB.PDF |