W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Marki

Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95
05-270 Marki

tel. (+48 22) 781 10 03
fax: (+48 22) 781 13 78

e-mail: urzad.miasta@marki.pl
Adres do e-Doręczeń: AE:PL-52755-48295-FDUEA-19  -  aktywny od 01 października 2024 roku

www: marki.pl

NIP: 125-00-18-556, REGON: 000526009
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
/53j0jr6ujo/skrytka
/53j0jr6ujo/SkrytkaESP

Spotkania z mieszkańcami  oraz spotkanie  w sprawie skarg i wniosków z Burmistrzem Miasta Marki Jackiem Orychem oraz z jego Zastępcami odbywają się w każdy poniedziałek miesiąca w godzinach od 12.00 do 16.30 w Urzędzie Miasta Marki po uprzednim telefonicznym lub mailowym umówieniu takiego spotkania. W celu umówienia spotkania, prosimy o kontakt telefoniczny z Sekretariatem Burmistrza tel. 22 781 10 03.

Zarządzenie Burmistrza Miasta Marki

Zarządzenie Burmistrza Miasta Marki

Zarządzenie Nr 0152/62/2008
Burmistrza Miasta Marki
z dnia 25.08.2008
w sprawie powołania komisji likwidacyjnej.

Na podstawie art. 4 ust. 1, 2 I art. 26 ustawy z dnia 20 września 1994 roku o rachunkowości (tj. 2002 – Dz. U. nr 76 poz. 694 z późn. zm) zarządzam co następuje:

§ 1

Powołuję stałą Komisję Likwidacyjną w składzie:
1) Bożena Mędrzycka -— przewodnicząca,
2) Krystyna Jasińska
3) Adam Stachoń

§ 2

Przedmiotem likwidacji będą uszkodzone, zniszczone i zużyte środki trwałe oraz pozostałe środki trwałe, które są majątkiem gminy

§ 3

Przewodniczący Komisji Likwidacyjnej na podstawie otrzymanego pisemnego wniosku O zużyciu lub uszkodzeniu środka trwałego lub pozostałych środków trwałych przystępuje niezwłocznie do organizacji likwidacji zgłoszonego majątku.

§ 4

Komisja na podstawie oględzin lub - w uzasadnionych przypadkach, np. w przypadku likwidacji sprzętu elektronicznego – w oparciu o opinię rzeczoznawców dostarczoną przez wnioskodawcę likwiduje majątek wymieniony w § 2 i sporządza z tej czynności protokół w dwóch egzemplarzach. Oryginał przekuje do księgowości, kopię do Wydziału Organizacyjnego. W protokóle należy wska-zać sposób likwidacji.

§ 5

Traci moc zarządzenie nr 5/1996 z dnia 1 października 1996 z późniejszymi zmianami.

§ 6

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Powiadom znajomego