Zarządzenie Burmistrza Miasta Zarządzenie Nr 0152/61/2006 Burmistrza Miasta Marki z dnia 31 sierpnia 2006 roku
w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Marki
Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 roku Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1
W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Marki wprowadzonym w życie zarządzeniem Nr 0152/29/2006 Burmistrza Miasta Marki z dnia 6 kwietnia 2006 roku wprowadzam następujące zmiany: 1) w § 7 pkt 21 otrzymuje brzmienie: „21) Pełnomocnik ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych – sygnatura SPA”, 2) dotychczasowe punkty 21, 22, 23, 24, 25 oznacza się odpowiednio numerami 22, 23, 24,25,26., 3) w § 29 dodaje się punkt 11 o treści: „11) przekazywanie informacji publicznych do publikacji w Biuletynie Informacji Publicznych na warunkach określonych w ustawie, 4) w § 31 ust. 9 otrzymuje brzmienie: „9. Z zakresu kultury i sportu: 1) współpraca z organizacjami pozarządowymi, 2) ogłaszanie konkursów na finansowanie lub dofinansowania zadań gminy, 3) rozliczanie dotacji udzielanych przez gminę, 4) opracowywanie i realizacja programów z zakresu kultury i sportu.” 5) w § 31 w ust. 11 dodaje się punkt 9 o treści: „9) przekazywanie zużytego sprzętu komputerowego do utylizacji.” 6) Po § 46 dodaje się tytuł Gminne Centrum Reagowania, a następnie § 47 o treści: „§ 47. Do zadań centrum należy: 1) monitorowanie występujących klęsk żywiołowych i prognozowanie rozwoju sytuacji, 2) realizowanie procedur i programów reagowania kryzysowego, 3) opracowywanie i aktualizowanie planów reagowania kryzysowego, 4) przygotowywanie warunków umożliwiających koordynację pomocy humanitarnej, 5) realizowanie polityki informacyjnej związanej ze stanem klęski żywiołowej. 6) dotychczasowy § 47 oznacza się numerem 48, 7) po § 48 dodaje się tytuł „Pełnomocnik ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych”, a następnie § 49 o treści: „§ 49. Do zadań pełnomocnika należy w szczególności: 1) koordynowanie realizacji Rocznych Programów Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Programów Przeciwdziałania Narkomanii, 2) koordynowanie działalności Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, 3) koordynowanie działalności właściwych komórek Urzędu Miasta oraz organizacji pozarządowych działających na polu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych, 4) przedstawianie burmistrzowi i radzie miasta sprawozdań z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Programu Przeciwdziałania Narkomanii, 5) prowadzenie rejestru wydatków finansowanych ze środków pochodzących z opłat za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych, 6) nadzór nad funkcjonowaniem Punktu Konsultacyjnego i Świetlicy Środowiskowej, 7) zawieranie umów z osobami zatrudnianymi w Punkcie Konsultacyjnym i w Świetlicy Środowiskowej, 8) współpraca z sądem w zakresie kierowania na przymusowe leczenie osób uzależnionych, 8) dotychczasowe § § 48, 49, 50 oznacza się odpowiednio numerami 50, 51, 52, 9) po § 52 dodaje się tytuł Inspektor Kontroli Wewnętrznej, a następnie § 53 o treści: „§ 53. Do zadań inspektora kontroli wewnętrznej należy w szczególności: 1) opracowywanie regulaminu kontroli wewnętrznej, 2) opracowywanie instrukcji obiegu, kontroli i archiwizowania dokumentów finansowo-księgowych, 3) opracowywanie instrukcji w sprawie gospodarki majątkiem trwałym, inwentaryzacji majątku i zasad odpowiedzialności za powierzone mienie, 4) opracowywanie instrukcji w sprawie gospodarki kasowej, 5) opracowywanie instrukcji w sprawie ewidencji i kontroli druków ścisłego zarachowania, 6) opracowywanie instrukcji w sprawie ewidencji i poboru podatków i opłat, 7) opracowywanie instrukcji w sprawie ulg w spłacie zobowiązań podatkowych i umarzania zaległości, 8) opracowywanie instrukcji w sprawie przeciwdziałania wprowadzeniu do obrotu finansowego wartości majątkowych pochodzących z nielegalnych lub nieujawnionych źródeł oraz finansowaniu terroryzmu, 9) sporządzanie rocznych planów kontroli uwzględniających w szczególności coroczną kontrolę w każdej jednostce organizacyjnej gminy, a także kontrolę wynikającą z art. 127 ustawy o finansach publicznych i przedstawianie burmistrzowi do zatwierdzenia, 10) sporządzanie sprawozdań z realizacji planów kontroli, 11) przeprowadzanie kontroli wewnętrznej na podstawie upoważnienia burmistrza. 10) po § 53 dodaje się tytuł Audytor wewnętrzny, a następnie § 54 o treści: „§ 54. Do zadań audytora wewnętrznego należy w szczególności: 1) opracowywanie planów audytu, 2) wykonywanie zadań audytowych, 3) sporządzanie sprawozdań: a) z przeprowadzonego audytu, b) kwartalnych o stanie realizacji planu audytu oraz działań podejmowanych poza planem, c) ze swojej działalności za rok poprzedni. 11) dotychczasowy § 51 oznacza się numerem 55. 12) Załącznik do zarządzenia nr 0152/29/2006 otrzymuje brzmienie według załącznika do niniejszego zarządzenia.
§ 2
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz Janusz Werczyński Załącznik do zarządzenia - plik PDF |