W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Marki

Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95
05-270 Marki

tel. (+48 22) 781 10 03
fax: (+48 22) 781 13 78

e-mail: urzad.miasta@marki.pl
Adres do e-Doręczeń: AE:PL-52755-48295-FDUEA-19  -  aktywny od 01 października 2024 roku

www: marki.pl

NIP: 125-00-18-556, REGON: 000526009
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
/53j0jr6ujo/skrytka
/53j0jr6ujo/SkrytkaESP

Spotkania z mieszkańcami  oraz spotkanie  w sprawie skarg i wniosków z Burmistrzem Miasta Marki Jackiem Orychem oraz z jego Zastępcami odbywają się w każdy poniedziałek miesiąca w godzinach od 12.00 do 16.30 w Urzędzie Miasta Marki po uprzednim telefonicznym lub mailowym umówieniu takiego spotkania. W celu umówienia spotkania, prosimy o kontakt telefoniczny z Sekretariatem Burmistrza tel. 22 781 10 03.

Zarządzenie Burmistrza Miasta

Zarządzenie Burmistrza Miasta

Zarządzenie Nr 0152/61/2006
Burmistrza Miasta Marki
z dnia 31 sierpnia 2006 roku

w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Marki

Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 roku Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:

§ 1

W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Marki wprowadzonym w życie zarządzeniem Nr 0152/29/2006 Burmistrza Miasta Marki z dnia 6 kwietnia 2006 roku wprowadzam następujące zmiany:
1) w § 7 pkt 21 otrzymuje brzmienie: „21) Pełnomocnik ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych – sygnatura SPA”,
2) dotychczasowe punkty 21, 22, 23, 24, 25 oznacza się odpowiednio numerami 22, 23, 24,25,26.,
3) w § 29 dodaje się punkt 11 o treści: „11) przekazywanie informacji publicznych do publikacji w Biuletynie Informacji Publicznych na warunkach określonych w ustawie,
4) w § 31 ust. 9 otrzymuje brzmienie: „9. Z zakresu kultury i sportu:
1) współpraca z organizacjami pozarządowymi,
2) ogłaszanie konkursów na finansowanie lub dofinansowania zadań gminy,
3) rozliczanie dotacji udzielanych przez gminę,
4) opracowywanie i realizacja programów z zakresu kultury i sportu.”
5) w § 31 w ust. 11 dodaje się punkt 9 o treści: „9) przekazywanie zużytego sprzętu komputerowego do utylizacji.”
6) Po § 46 dodaje się tytuł Gminne Centrum Reagowania, a następnie § 47 o treści: „§ 47. Do zadań centrum należy:
1) monitorowanie występujących klęsk żywiołowych i prognozowanie rozwoju sytuacji,
2) realizowanie procedur i programów reagowania kryzysowego,
3) opracowywanie i aktualizowanie planów reagowania kryzysowego,
4) przygotowywanie warunków umożliwiających koordynację pomocy humanitarnej,
5) realizowanie polityki informacyjnej związanej ze stanem klęski żywiołowej.
6) dotychczasowy § 47 oznacza się numerem 48,
7) po § 48 dodaje się tytuł „Pełnomocnik ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych”, a następnie § 49 o treści: „§ 49. Do zadań pełnomocnika należy w szczególności:
1) koordynowanie realizacji Rocznych Programów Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Programów Przeciwdziałania Narkomanii,
2) koordynowanie działalności Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych,
3) koordynowanie działalności właściwych komórek Urzędu Miasta oraz organizacji pozarządowych działających na polu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych,
4) przedstawianie burmistrzowi i radzie miasta sprawozdań z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Programu Przeciwdziałania Narkomanii,
5) prowadzenie rejestru wydatków finansowanych ze środków pochodzących z opłat za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,
6) nadzór nad funkcjonowaniem Punktu Konsultacyjnego i Świetlicy Środowiskowej,
7) zawieranie umów z osobami zatrudnianymi w Punkcie Konsultacyjnym i w Świetlicy Środowiskowej,
8) współpraca z sądem w zakresie kierowania na przymusowe leczenie osób uzależnionych,
8) dotychczasowe § § 48, 49, 50 oznacza się odpowiednio numerami 50, 51, 52,
9) po § 52 dodaje się tytuł Inspektor Kontroli Wewnętrznej, a następnie § 53 o treści:
„§ 53. Do zadań inspektora kontroli wewnętrznej należy w szczególności:
1) opracowywanie regulaminu kontroli wewnętrznej,
2) opracowywanie instrukcji obiegu, kontroli i archiwizowania dokumentów finansowo-księgowych,
3) opracowywanie instrukcji w sprawie gospodarki majątkiem trwałym, inwentaryzacji majątku i zasad odpowiedzialności za powierzone mienie,
4) opracowywanie instrukcji w sprawie gospodarki kasowej,
5) opracowywanie instrukcji w sprawie ewidencji i kontroli druków ścisłego zarachowania,
6) opracowywanie instrukcji w sprawie ewidencji i poboru podatków i opłat,
7) opracowywanie instrukcji w sprawie ulg w spłacie zobowiązań podatkowych i umarzania zaległości,
8) opracowywanie instrukcji w sprawie przeciwdziałania wprowadzeniu do obrotu finansowego wartości majątkowych pochodzących z nielegalnych lub nieujawnionych źródeł oraz finansowaniu terroryzmu,
9) sporządzanie rocznych planów kontroli uwzględniających w szczególności coroczną kontrolę w każdej jednostce organizacyjnej gminy, a także kontrolę wynikającą z art. 127 ustawy o finansach publicznych i przedstawianie burmistrzowi do zatwierdzenia,
10) sporządzanie sprawozdań z realizacji planów kontroli,
11) przeprowadzanie kontroli wewnętrznej na podstawie upoważnienia burmistrza.
10) po § 53 dodaje się tytuł Audytor wewnętrzny, a następnie § 54 o treści: „§ 54. Do zadań audytora wewnętrznego należy w szczególności:
1) opracowywanie planów audytu,
2) wykonywanie zadań audytowych,
3) sporządzanie sprawozdań:
a) z przeprowadzonego audytu,
b) kwartalnych o stanie realizacji planu audytu oraz działań podejmowanych poza planem,
c) ze swojej działalności za rok poprzedni.
11) dotychczasowy § 51 oznacza się numerem 55.
12) Załącznik do zarządzenia nr 0152/29/2006 otrzymuje brzmienie według załącznika do niniejszego zarządzenia.

§ 2
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Burmistrz
Janusz Werczyński
Załącznik do zarządzenia - plik PDF

Załączniki

Powiadom znajomego