W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Marki

Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95
05-270 Marki

tel. (+48 22) 781 10 03

e-mail: urzad.miasta@marki.pl
Adres do e-Doręczeń: AE:PL-52755-48295-FDUEA-19  -  aktywny od 01 stycznia 2025 roku

www: marki.pl

NIP: 125-00-18-556, REGON: 000526009
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
/53j0jr6ujo/skrytka
/53j0jr6ujo/SkrytkaESP

Spotkania z mieszkańcami  oraz spotkanie  w sprawie skarg i wniosków z Burmistrzem Miasta Marki Jackiem Orychem oraz z jego Zastępcami odbywają się w każdy poniedziałek miesiąca w godzinach od 12.00 do 16.30 w Urzędzie Miasta Marki po uprzednim telefonicznym lub mailowym umówieniu takiego spotkania. W celu umówienia spotkania, prosimy o kontakt telefoniczny z Sekretariatem Burmistrza tel. 22 781 10 03.

Ogłoszenie o naborze kandydatów

Ogłoszenie o naborze kandydatów

Na podstawie art. 3 a ust. 2 ustawy z dnia 22 marca 1990 r o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami) oraz Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 sierpnia 2005 roku w sprawie zasad wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w urzędach gmin, starostwach powiatowych i urzędach marszałkowskich (Dz. U. Nr 146, poz. 1223).

BURMISTRZ MIASTA MARKI

ogłasza otwarty konkurs na stanowisko urzędnicze
podinspektor ds. windykacji należności podatkowych
umowa o pracę na zastępstwo – na czas usprawiedliwionej nieobecności pracownika, który przebywa na długotrwałym zwolnieniu lekarskim

Kandydaci przystępujący do konkursu powinni spełniać następujące kryteria formalne.
1. Wykształcenie – wyższe, ekonomiczne.
2. Minimum roczne doświadczenie zawodowe w jednostkach budżetowych.
3. Brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym.

Zakres zadań na stanowisku:
1. Windykacja należności podatkowych (sporządzanie tytułów wykonawczych do Urzędu Skarbowego, prowadzenie ewidencji tytułów wykonawczych).
2. Sporządzanie wniosków o wpis hipoteki przymusowej – współpraca z Sądem Rejonowym w Wołominie.
3. Prowadzenie spraw z zakresu udzielania pomocy publicznej dla przedsiębiorców na ich wniosek.
4. Sporządzanie sprawozdań dot. udzielonej pomocy publicznej.
5. Prowadzenie postępowań podatkowych na wniosek podatnika sprawach stosowania ulg podatkowych.
6. Współpraca z Urzędem Skarbowym w zakresie ulg dot. naliczonego podatku od spadku, zasiedzenia, darowizn i czynności cywilno prawnych.

Wymagania pożądane:
1. Wiedza i doświadczenie z zakresu prowadzenia windykacji należności.
2. Znajomość przepisów ustawy ordynacja podatkowa i ustawy o podatkach i opłatach lokalnych.
3. Znajomość rachunkowości budżetowej.
4. Obsługa komputera (pakiet biurowy Office 97, 2000, XP).
5. Umiejętność analitycznego myślenia.
6. Umiejętność współpracy w zespole.
7. Komunikatywność.

Wnioski kandydatów przystępujących do konkursu powinny zawierać:
1. CV i list motywacyjny.
2. Kopię świadectw pracy i ew. opinie o dotychczasowej pracy zawodowej.
3. Kopię dyplomu ukończenia studiów wyższych oraz kopie dokumentów o ukończonych kursach podnoszących kwalifikacje.
4. Oświadczenie o korzystaniu w pełni z praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.
5. Aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na określonym stanowisku.
6. Adres i telefon kontaktowy.
7. Pisemne oświadczenie o przystąpieniu do konkursu i klauzula o treści: wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych(Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 i Nr 153, poz. 1271).

Termin i miejsce składania wymaganych dokumentów:
1. Oferty wraz z wymaganymi załącznikami należy składać w nieprzekraczalnym terminie 14 dni od dnia ogłoszenia konkursu tj. do dnia 21 września 2005 roku w godz. 8.00 do 16.00 w Kancelarii Urzędu Miejskiego w Markach , Al. Piłsudskiego 95 .
2. Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, opatrzonej napisem :
„Nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze – podinspektor ds. windykacji należności podatkowych”, adres i telefon składającego ofertę.

Po upływie terminu do złożenia dokumentów, w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Marki podana zostanie lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze.

Informacja o wyniku naboru podana będzie do publicznej wiadomości na stronie internetowej www.marki.pl, w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Marki oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta Marki w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata albo zakończenia procedury naboru, w przypadku gdy w jego wyniku nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata.


Lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze kandydatów na stanowisko urzędnicze - podinspektor ds. windykacji należności podatkowych.
 więcej >


Powiadom znajomego