W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Marki

Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95
05-270 Marki

tel. (+48 22) 781 10 03
fax: (+48 22) 781 13 78

e-mail: urzad.miasta@marki.pl
Adres do e-Doręczeń: AE:PL-52755-48295-FDUEA-19  -  aktywny od 01 października 2024 roku

www: marki.pl

NIP: 125-00-18-556, REGON: 000526009
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
/53j0jr6ujo/skrytka
/53j0jr6ujo/SkrytkaESP

Spotkania z mieszkańcami  oraz spotkanie  w sprawie skarg i wniosków z Burmistrzem Miasta Marki Jackiem Orychem oraz z jego Zastępcami odbywają się w każdy poniedziałek miesiąca w godzinach od 12.00 do 16.30 w Urzędzie Miasta Marki po uprzednim telefonicznym lub mailowym umówieniu takiego spotkania. W celu umówienia spotkania, prosimy o kontakt telefoniczny z Sekretariatem Burmistrza tel. 22 781 10 03.

Zarządzenie Burmistrza Miasta Marki

Zarządzenie Burmistrza Miasta Marki

Zarządzenie Nr 0152 /82/ 2005
Burmistrza Miasta Marki
z dnia 24 listopada 2005 roku

w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przeprowadzenia nieograniczonego przetargu ustnego na sprzedaż niezabudowanych nieruchomości komunalnych

Na podstawie § 8 ust. 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2004r. w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości (Dz. U. Nr 207, poz. 2108 ) zarządzam, co następuje:

§ 1

1. Powołuję Komisję Przetargową w składzie:
Przewodniczący: Sławomir Waś
Z-ca Przewodniczącego: Danuta Woźniak
Członkowie: Justyna Szkutnik, Zenona Metera, Andrzej Wojcieszkiewicz

2. Celem Komisji jest przeprowadzenie nieograniczonego przetargu ustnego na sprzedaż 31 działek położonych w Markach w obrębie 4-04 i 4-11, wymienionych w załączniku Nr 1 do Uchwały Nr XXXII/234/2005 Rady Miasta Marki z dnia 11 października 2005r.

§ 2

Do zadań Komisji należy w szczególności :
1. przygotowanie regulaminu przetargowego
2. poinformowanie uczestników o zasadach prowadzenia przetargu
3. sporządzenie protokółu z przetargu

§ 3

W przypadku zakończenia przetargu wynikiem negatywnym Komisja Przetargowa przedstawi Burmistrzowi Miasta Marki swoje stanowisko co do ceny wywoławczej w drugim przetargu.

§ 4

Po rozstrzygnięciu przetargu Komisja rozwiązuje się.

§ 5

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Burmistrz
mgr Janusz Werczyński

Powiadom znajomego