W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Marki

Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95
05-270 Marki

tel. (+48 22) 781 10 03
fax: (+48 22) 781 13 78

e-mail: urzad.miasta@marki.pl
Adres do e-Doręczeń: AE:PL-52755-48295-FDUEA-19  -  aktywny od 01 października 2024 roku

www: marki.pl

NIP: 125-00-18-556, REGON: 000526009
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
/53j0jr6ujo/skrytka
/53j0jr6ujo/SkrytkaESP

Spotkania z mieszkańcami  oraz spotkanie  w sprawie skarg i wniosków z Burmistrzem Miasta Marki Jackiem Orychem oraz z jego Zastępcami odbywają się w każdy poniedziałek miesiąca w godzinach od 12.00 do 16.30 w Urzędzie Miasta Marki po uprzednim telefonicznym lub mailowym umówieniu takiego spotkania. W celu umówienia spotkania, prosimy o kontakt telefoniczny z Sekretariatem Burmistrza tel. 22 781 10 03.

Zarządzenie Nr 0152/12/2005

Zarządzenie Nr 0152/12/2005

Zarządzenie Nr 0152/ 12 /2005
Burmistrza Miasta Marki
z dnia 10 marca 2005 roku

w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Marki

Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 roku Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:

§ 1

W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Marki wprowadzonym w życie zarządzeniem Nr 0152/1/2003 Burmistrza Miasta Marki z dnia 24 stycznia 2003 roku wprowadzam następujące zmiany:
1) w § 8 dodaje się punkt 22 o treści: „ .22) Samodzielne stanowisko – inspektor kontroli wewnętrznej – sygnatura KW.”
2) w § 16 ust. 1 dodaje się punkt 4 o treści: „4) inspektor kontroli wewnętrznej.”
3) po § 50 dodaje się tytuł „Inspektor kontroli wewnętrznej”, a następnie § 51 o treści: „§ 51. Do zadań inspektora kontroli wewnętrznej należy w szczególności:
1) opracowanie regulaminu kontroli wewnętrznej,
2) opracowanie instrukcji obiegu, kontroli i archiwizowania dokumentów finansowo-księgowych,
3) opracowanie instrukcji w sprawie gospodarki majątkiem trwałym, inwentaryzacji majątku i zasad odpowiedzialności za powierzone mienie,
4) opracowanie instrukcji w sprawie gospodarki kasowej,
5) opracowanie instrukcji w sprawie ewidencji i kontroli druków ścisłego zarachowania,
6) opracowanie instrukcji w sprawie ewidencji i poboru podatków i opłat,
7) opracowanie instrukcji w sprawie ulg w spłacie zobowiązań podatkowych i umarzania zaległości,
8) opracowanie instrukcji w sprawie przeciwdziałania wprowadzeniu do obrotu finansowego wartości majątkowych pochodzących z nielegalnych lub nieujawnionych źródeł oraz finansowaniu terroryzmu,
9) sporządzanie rocznych planów kontroli uwzględniających w szczególności coroczną kontrolę w każdej jednostce organizacyjnej gminy, a także kontrolę wynikającą z art. 127 ustawy o finansach publicznych i przedstawianie burmistrzowi do zatwierdzenia,
10) sporządzanie sprawozdań z realizacji planów kontroli,
11) przeprowadzanie kontroli wewnętrznej na podstawie upoważnienia burmistrza.
4) załącznik do zarządzenia nr 0152/109/2003 otrzymuje brzmienie według załącznika do niniejszego zarządzenia.

§ 2

Zarządzenie wchodzi w życie po upływie 14 dni od daty ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego.


Powiadom znajomego