W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Marki

Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95
05-270 Marki

tel. (+48 22) 781 10 03

e-mail: urzad.miasta@marki.pl
Adres do e-Doręczeń: AE:PL-52755-48295-FDUEA-19  -  aktywny od 01 października 2024 roku

www: marki.pl

NIP: 125-00-18-556, REGON: 000526009
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
/53j0jr6ujo/skrytka
/53j0jr6ujo/SkrytkaESP

Spotkania z mieszkańcami  oraz spotkanie  w sprawie skarg i wniosków z Burmistrzem Miasta Marki Jackiem Orychem oraz z jego Zastępcami odbywają się w każdy poniedziałek miesiąca w godzinach od 12.00 do 16.30 w Urzędzie Miasta Marki po uprzednim telefonicznym lub mailowym umówieniu takiego spotkania. W celu umówienia spotkania, prosimy o kontakt telefoniczny z Sekretariatem Burmistrza tel. 22 781 10 03.

Zarządzenie Nr 0152/109/2003 Burmistrza

Zarządzenie Nr 0152/109/2003 Burmistrza

Zarządzenie Nr 0152/109/2003

Burmistrza Miasta Marki

z dnia 22 grudnia 2003 roku

 

w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Marki

 

Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym

(Dz. U. z 2001 roku Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:

 

§ 1

W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Marki wprowadzam następujące zmiany:

1)         w § 8 pkt 13 i 14  otrzymują brzmienie:

 

„13) Referat Gospodarki Nieruchomościami i Planowania Przestrzennego – sygnatura RGN,

14) Gminne Centrum Reagowania – sygnatura GCR”.

 

2)         w § 8 pkt 22 skreśla się.

 

3)         § 41 otrzymuje tytuł i brzmienie:

 

„Referat Gospodarki Nieruchomościami i Planowania Przestrzennego

 

§ 41. Do zadań referatu należy:

 

1. Z zakresu gospodarki nieruchomościami:

1) prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem gminnym zasobem nieruchomości,

 w tym:

a) podejmowanie czynności i sporządzanie dokumentacji niezbędnej do przygotowania, organizacji i przeprowadzania przetargów na sprzedaż i oddanie w wieczyste użytkowanie nieruchomości gminnych,

b) podejmowanie czynności i sporządzanie dokumentacji w sprawach dotyczących bez przetargowego zbycia nieruchomości gminnych,

2) nabywanie gruntów do gminnego zasobu nieruchomości,

3) regulacja stanów prawnych nieruchomości,

4) komunalizacja mienia,

5) prowadzenie spraw związanych z pierwokupami nieruchomości,

6) prowadzenie spraw związanych z użytkowaniem wieczystym, w tym:

a) ustanawianie prawa użytkowania wieczystego,

b) sprzedaż prawa własności na rzecz użytkowników wieczystych,

c) przekształcanie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności,

d) aktualizacja opłat rocznych,

e) udzielanie bonifikat od opłat rocznych,

7) prowadzenie spraw związanych z ustalaniem należnych gminie opłat adiacenckich, oraz jednorazowej opłaty z tytułu wzrostu wartości nieruchomości spowodowanej uchwaleniem bądź zmianą miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,

8) opracowywanie informacji o zgłoszonych żądaniach właścicieli z art. 36 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i wydanych decyzjach z art. 37 ust. 6 i 7 cyt. ustawy i przedstawianie informacji radzie miasta co najmniej raz w roku,

9) współpraca ze starostą w sprawach związanych z wywłaszczeniami oraz zwrotami nieruchomości,

10) prowadzenie spraw związanych z wypłatą odszkodowań za grunty zajęte pod gminne drogi publiczne,

11) prowadzenie spraw z zakresu scalania i podziałów nieruchomości.

 

2. Z zakresu zadań wynikających z ustawy – Prawo geodezyjne i kartograficzne:

1) prowadzenie spraw związanych z nazewnictwem ulic i placów oraz oznaczania nieruchomości, w tym:

a) sporządzanie dokumentacji niezbędnej do nadania nazw ulicom i placom,

b) wydawanie zaświadczeń o oznaczeniu nieruchomości numerem porządkowym,

2) prowadzenie spraw związanych z rozgraniczaniem nieruchomości.

 

3. Z zakresu planowania przestrzennego:

1) podejmowanie czynności mających na celu przystąpienie, sporządzenie i uchwalenie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego,

2) podejmowanie czynności mających na celu przystąpienie, sporządzenie i uchwalenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,

3) dokonywanie prognozy skutków uchwalenia miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,

4) prowadzenie rejestru planów miejscowych oraz wniosków o ich sporządzenie lub zmianę,

5) wydawanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, w tym:

a) decyzji o lokalizacji celu publicznego,

b) decyzji o warunkach zabudowy,

6) prowadzenie rejestru wydanych decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego o znaczeniu powiatowym i gminnym oraz rejestru wydanych decyzji o  warunkach zabudowy,

7) dokonywanie analizy zmian w zagospodarowaniu przestrzennym gminy i przedstawianie analizy radzie miasta co najmniej raz w kadencji,

8) wydawanie wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,

9) opracowywanie wieloletnich programów sporządzania planów miejscowych.

 

4. Z zakresu bieżących czynności referatu:

1) prowadzenie sprawozdawczości z zakresu działania referatu,

2) przygotowywanie projektów uchwał rady w sprawach związanych z zakresem działania referatu,

3) współpraca z innymi referatami.”

 

4 § 42 otrzymuje tytuł i brzmienie:

Gminne Centrum Reagowania”.

 

§ 42. Do zadań centrum należy:

1) monitorowanie występujących klęsk żywiołowych i prognozowanie rozwoju sytuacji,

2) realizowanie procedur i programów reagowania kryzysowego,

3) opracowywanie i aktualizowanie planów reagowania kryzysowego,

4) przygotowywanie warunków umożliwiających koordynację pomocy humanitarnej,

5) realizowanie polityki informacyjnej związanej ze stanem klęski żywiołowej.”

 

5) w § 45 skreśla się ustęp 6.

 

6) § 51 skreśla się.

 

7) Załącznik do zarządzenia Nr 0152/26/2003 otrzymuje brzmienie według załącznika do niniejszego zarządzenia.

 

§ 2

 

Zarządzenie wchodzi w życie po upływie 14 dni od daty ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego.

 

Burmistrz

mgr Janusz Werczyński

Powiadom znajomego