Zarządzenie nr 0152/26/2003
Zarządzenie nr 0152/26/2003 Zarządzenie nr 0152/26/2003 Burmistrza Miasta Marki z dnia 25 czerwca 2003 roku w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Marki Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2002 roku nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) zarządzam, co następuje: §1 W regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Marki wprowadzam następujące zmiany: 1) w § 8 ust. 1 otrzymuje brzmienie: ,,1. W skład urzędu wchodzą następujące komórki organizacyjne: 1) Burmistrz - sygnatura BM, 2) Zastępca Burmistrza - sygnatura ZB, 3) Skarbnik - sygnatura SK, 4) Sekretarz - sygnatura SE, 5) Referat Organizacyjny - sygnatura RO, 6) Referat Prawny - sygnatura RP, 7) Referat Finansowo - Budżetowy - sygnatura RFB, 8) Referat Oświaty - sygnatura OŚW, 9) Referat Techniczny - sygnatura RT, 10) Referat Inwestycji - sygnatura RI, 11) Referat Zarządu Mieniem Komunalnym - sygnatura ZMK, 12) Referat Zarządu Dróg - sygnatura ZD, 13) Referat Architektury i Budownictwa - sygnatura RAB, 14) Referat Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami - sygnatura RGN, 15) Referat Spraw Obywatelskich - sygnatura RSO, 16) Referat Ochrony Środowiska, Gospodarki Wodnej i Rolnictwa - sygnatura ROŚ, 17) Pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych, 18) Kancelaria tajna - sygnatura KT, 19) Samodzielne stanowisko ds. obrony cywilnej i spraw ogólnoobronnych - sygnatura SOC, 20) Pełnomocnik ds. profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych - sygnatura SPA, 21) Samodzielne stanowisko - Inspektor BHP - sygnatura BHP, 22) Samodzielne stanowisko ds. windykacji należności - sygnatura WIN.” 2) w § 31 po kropce dodaje się wyrazy „stanowisko ds. środków pomocowych” . 3) w § 32 po ust. 8 dodaje się ust. 9 w brzmieniu: ,,9. Z zakresu stanowiska ds. środków pomocowych: 1) analiza możliwości korzystania przez gminę i jednostki organizacyjne gminy ze środków pomocowych, 2) sporządzanie wniosków o dotacje, 3) nadzór nad przygotowywaniem i realizowaniem projektów finansowanych ze środków pomocowych.” 4) w § 40 dodaje się pkt 13 w brzmieniu: ,,13) wykonywanie zadań dotyczących transportu zbiorowego”. 5) § 51 otrzymuje tytuł i brzmienie: „Inspektor ds. windykacji należności. § 51. Do zadań inspektora należy w szczególności: 1) prowadzenie postępowań podatkowych w sprawach związanych ze stosowaniem ulg w spłacie podatków, 2) podejmowanie czynności mających na celu zabezpieczenie zobowiązań podatkowych” 3) przygotowywanie tytułów wykonawczych dotyczących zaległości podatkowych. 6) dotychczasowy § 51 otrzymuje numer 52. 7) załącznik do zarządzenia Nr 0152/1/2003 otrzymuje brzmienie według załącznika do niniejszego zarządzenia. §2 Zarządzenie wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia opublikowania w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego. Burmistrz Mgr Janusz Werczyński |