Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.

Kontakt

Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95
05-270 Marki

tel. (+48 22) 781 10 03

e-mail: urzad.miasta@marki.pl
Adres do e-Doręczeń: AE:PL-52755-48295-FDUEA-19  -  aktywny od 01 stycznia 2025 roku

www: marki.pl

NIP: 125-00-18-556, REGON: 000526009
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
/53j0jr6ujo/skrytka
/53j0jr6ujo/SkrytkaESP

Spotkania z mieszkańcami  oraz spotkanie  w sprawie skarg i wniosków z Burmistrzem Miasta Marki Jackiem Orychem oraz z jego Zastępcami odbywają się w każdy poniedziałek miesiąca w godzinach od 12.00 do 16.30 w Urzędzie Miasta Marki po uprzednim telefonicznym lub mailowym umówieniu takiego spotkania. W celu umówienia spotkania, prosimy o kontakt telefoniczny z Sekretariatem Burmistrza tel. 22 781 10 03.

Ogłoszenie o zamówieniu

Ogłoszenie o zamówieniu

Ogłoszenie o zamówieniu na dostawę produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 3 w Markach w roku 2020.
Termin składania ofert: 09.12.2019 r. do godziny 13:00 miejsce: Szkoła Podstawowa nr 3 w Markach, ul. Pomnikowa 21, 05-260 Marki (sekretariat).

Ogłoszenie o zamówieniu- plik PDF

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - plik PDF

Załącznik nr 1-3 do SIWZ [Formularze] - plik ZIP

Załącznik nr 4 do SIWZ [Projekt umowy] - plik PDF

Sprostowanie - plik PDF

Informacja z sesji otwarcia ofert - plik PDF

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w części nr 1 - plik PDF

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - plik PDF

Załączniki

Powiadom znajomego