W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Marki

Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95
05-270 Marki

tel. (+48 22) 781 10 03
fax: (+48 22) 781 13 78

e-mail: urzad.miasta@marki.pl
Adres do e-Doręczeń: AE:PL-52755-48295-FDUEA-19  -  aktywny od 01 października 2024 roku

www: marki.pl

NIP: 125-00-18-556, REGON: 000526009
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
/53j0jr6ujo/skrytka
/53j0jr6ujo/SkrytkaESP

Spotkania z mieszkańcami  oraz spotkanie  w sprawie skarg i wniosków z Burmistrzem Miasta Marki Jackiem Orychem oraz z jego Zastępcami odbywają się w każdy poniedziałek miesiąca w godzinach od 12.00 do 16.30 w Urzędzie Miasta Marki po uprzednim telefonicznym lub mailowym umówieniu takiego spotkania. W celu umówienia spotkania, prosimy o kontakt telefoniczny z Sekretariatem Burmistrza tel. 22 781 10 03.

BI 271.3.2020 ,,Dostarczenie materiałów eksploatacyjnych tuszów i tonerów do drukarek i kserokopiarek znajdujących się w Urzędzie Miasta Marki ''

BI 271.3.2020

Zapytanie ofertowe ,,Dostarczenie materiałów eksploatacyjnych tuszów i tonerów do drukarek i kserokopiarek znajdujących się w Urzędzie Miasta Marki ''.
Ofertę należy przesłać w terminie do dnia 10 grudnia 2020 roku do godziny 14:00 za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres informatyk@marki.pl wysłany dokument stanowiący załącznik powinien być wypełniony (w zakresie cen jednostkowych brutto oraz wartości brutto) i podpisany przez upoważnionego przedstawiciela Dostawcy.

Zapytanie ofertowe zgodnie z art. 4 pkt 8, ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz.U z 2019 r. poz. 1843 z późn.  zm.)
Zapytanie ofertowe do pobrania - Zapytanie ofertowe

Formularz ofertowy wraz z użytkowanymi urządzeniami
Formularz do pobrania - Formularz ofertowy
W formularzu ofertowym nastąpiła pomyłka związana  wycenianym rodzajem tonera.
błąd w dokumencie poniżej
Oryginał/ zamiennik – proszę skreślić rodzaj tonerów który Państwo wycenili
prawidłowo poniżej  
Oryginał/ zamiennik - proszę nie skreślać ,,rodzaj tonera’’  który Państwo wycenili, a skreślić odrzucony przez Państwa przy wycenie. 

Formularz ofertowy poprawiony wraz z użytkowanymi urządzeniami
Formularz do pobrania - Formularz ofertowy poprawiony
Oba formularze po prawidłowym wypełnieniu będą traktowane równorzędnie,

Projekt Umowy
Projekt do pobrania - Wzór umowy

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Zawiadomienie do pobrania - zawiadomienie_PDF


Załączniki

Wzór umowy pdf, 1.11 MB

Powiadom znajomego