W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Marki

Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95
05-270 Marki

tel. (+48 22) 781 10 03
fax: (+48 22) 781 13 78

e-mail: urzad.miasta@marki.pl
Adres do e-Doręczeń: AE:PL-52755-48295-FDUEA-19  -  aktywny od 01 października 2024 roku

www: marki.pl

NIP: 125-00-18-556, REGON: 000526009
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
/53j0jr6ujo/skrytka
/53j0jr6ujo/SkrytkaESP

Spotkania z mieszkańcami  oraz spotkanie  w sprawie skarg i wniosków z Burmistrzem Miasta Marki Jackiem Orychem oraz z jego Zastępcami odbywają się w każdy poniedziałek miesiąca w godzinach od 12.00 do 16.30 w Urzędzie Miasta Marki po uprzednim telefonicznym lub mailowym umówieniu takiego spotkania. W celu umówienia spotkania, prosimy o kontakt telefoniczny z Sekretariatem Burmistrza tel. 22 781 10 03.

Dostarczenie materiałów eksploatacyjnych tuszów i tonerów do drukarek i kserokopiarek znajdujących się w Urzędzie Miasta Marki

Gmina Miasto Marki – Urząd Miasta Marki z siedzibą przy al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95, 05-270 Marki, zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej 30 000 Euro na: ,,dostarczenie materiałów eksploatacyjnych tuszów i tonerów do drukarek i kserokopiarek znajdujących się w Urzędzie Miasta Marki ".

Zapytanie ofertowe do pobrania - Zapytanie ofertowe
Formularz ofertowy do pobrania - formularz ofertowy
Projekt umowy do pobrania - Projekt umowy

Ofertę należy przesłać w terminie do dnia 8 grudnia 2021 roku do godziny 16:00 za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres informatyk@marki.pl wysłany dokument stanowiący załącznik pewien być wypełniony (w zakresie cen jednostkowych brutto oraz wartości brutto) i podpisany przez upoważnionego przedstawiciela Dostawcy. 

Pytania związanie z zapytaniem ofertowym
pytanie 1   - 
Czy tonery - zamienniki muszą być wyposażone w chipy ?
odpowiedź -
Tak Każdy toner według umowy musi być wyposażony w chip.

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - PDF

Załączniki

Projekt umowy pdf, 1.1 MB
PDF pdf, 423 kB

Powiadom znajomego