Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.

Kontakt

Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95
05-270 Marki

tel. (+48 22) 781 10 03

e-mail: urzad.miasta@marki.pl
Adres do e-Doręczeń: AE:PL-52755-48295-FDUEA-19  -  aktywny od 01 stycznia 2025 roku

www: marki.pl

NIP: 125-00-18-556, REGON: 000526009
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
/53j0jr6ujo/skrytka
/53j0jr6ujo/SkrytkaESP

Spotkania z mieszkańcami  oraz spotkanie  w sprawie skarg i wniosków z Burmistrzem Miasta Marki Jackiem Orychem oraz z jego Zastępcami odbywają się w każdy poniedziałek miesiąca w godzinach od 12.00 do 16.30 w Urzędzie Miasta Marki po uprzednim telefonicznym lub mailowym umówieniu takiego spotkania. W celu umówienia spotkania, prosimy o kontakt telefoniczny z Sekretariatem Burmistrza tel. 22 781 10 03.

WIR-I.7821.23.1.2024.EPJ

OBWIESZCZENIE WOJEWODY MAZOWIECKIEGO

Na podstawie art. 11f ust. 3, 4, 6 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 311) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r., poz. 572) - dalej Kpa, zawiadamia się,
że w dniu 26 lutego 2025 r., Wojewoda Mazowiecki wydał decyzję Nr 29/SPEC/2025, znak: WIR-1.7821.23.1.2024.EPJ uchylającą w części i w tym zakresie orzekającą co do istoty sprawy, zaś w pozostałej części utrzymującą w mocy zaskarżoną decyzję Starosty Wołomińskiego Nr33pz/2023 z dnia 7 grudnia 2023 r., znak: WAB.6740.14.23.2023, zezwalającej na realizację inwestycji drogowej polegającej na: „Budowie drogi gminnej ul. Jagiełły na odcinku od ulicy Lisa Kuli do ul. Gen. Zajączka w Markach wraz z infrastrukturą towarzyszącą",
oraz informuję
o możliwości zapoznania się przez strony postępowania z treścią decyzji oraz z dokumentacją sprawy w Wydziale Infrastruktury i Rolnictwa Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie Wydział Infrastruktury i Rolnictwa Oddział Specjalistycznej Administracji Architektoniczno-Budowlanej Delegatura-Placówka Zamiejscowa w Radomiu, ul. Żeromskiego 53, 26-600 Radom. Punkt Obsługi Klienta pokój nr 204, w następujących godzinach: poniedziałek 13-16 oraz w czwartek 8-12, po wcześniejszym umówieniu się telefonicznym pod nr 48 36-20-594. Osoby nie umówione nie będą obsługiwane.
Informacja ta ma na celu jedynie przedstawienie aktualnego stanu postępowania. Podczas jej trwania strony nie uzyskają informacji o planowanym terminie zakończenia postępowania ani nie otrzymają informacji merytorycznych.
Czas przeznaczony na zapoznanie się z aktami wynosi 30 min i nie może zostać przedłużony.

Załączniki

PDF pdf, 1.82 MB

Powiadom znajomego