W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Marki

Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95
05-270 Marki

tel. (+48 22) 781 10 03
fax: (+48 22) 781 13 78

e-mail: urzad.miasta@marki.pl
Adres do e-Doręczeń: AE:PL-52755-48295-FDUEA-19  -  aktywny od 01 października 2024 roku

www: marki.pl

NIP: 125-00-18-556, REGON: 000526009
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
/53j0jr6ujo/skrytka
/53j0jr6ujo/SkrytkaESP

Spotkania z mieszkańcami  oraz spotkanie  w sprawie skarg i wniosków z Burmistrzem Miasta Marki Jackiem Orychem oraz z jego Zastępcami odbywają się w każdy poniedziałek miesiąca w godzinach od 12.00 do 16.30 w Urzędzie Miasta Marki po uprzednim telefonicznym lub mailowym umówieniu takiego spotkania. W celu umówienia spotkania, prosimy o kontakt telefoniczny z Sekretariatem Burmistrza tel. 22 781 10 03.

ZAWIADOMIENIE Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska z dnia 6 grudnia 2023r. znak DOOŚ-WDŚ/ZOO.4200.26.2016.AL/AB/JSZ/SW.50

Generalny Dyrektor Ochrony Środowiska podaje do publicznej wiadomości, że w związku z toczącym się postępowaniem odwoławczym od decyzji Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Warszawie z 2 grudnia 2011 r.. znak: WOOŚ-1I.4200.15.201 I .MW, o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na „budowie północnego wylotu z Warszawy drogi ekspresowej S8 w kierunku Białegostoku na odcinku od projektowanej Wschodniej Obwodnicy Warszawy (droga S-17) do obwodnicy Radzymina”, wszyscy zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz złożyć uwagi i wnioski.

Równocześnie Generalny Dyrektor Ochrony Środowiska informuje, że:

1) dokumentacja sprawy dostępna będzie w terminie od dnia 07.12.2023 r. do dnia 27.12.2023 r. w Departamencie Ocen Oddziaływania na Środowisko Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska, Al. Jerozolimskie 136. 02-305 Warszawa, w dniach roboczych: poniedziałek - piątek, w godz.: 10.00 - 14.00. po uprzednim uzgodnieniu terminu pod numerem telefonu 22 120 29 50;

2) każdy ma prawo do składania uwag i wniosków w formie pisemnej, ustnie do protokołu lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym, w terminie określonym w punkcie 2 obwieszczenia. Uwagi i wnioski złożone po upływie tego terminu pozostaną bez rozpatrzenia;

3) miejscem składania uwag i wniosków jest Kancelaria Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska, Al. Jerozolimskie 136, 02-305 Warszawa. Ponadto uwagi i wnioski można wnosić za pośrednictwem operatora pocztowego na adres Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska oraz na adres e-mail: kancelaria@gdos.gov.pl;

4) Organem właściwym do wydania decyzji kończącej postępowanie oraz rozpatrzenia uwag i wniosków jest Generalny Dyrektor Ochrony Środowiska, a organem właściwym do wydania opinii i dokonania uzgodnień jest Mazowiecki Państwowy Wojewódzki Inspektor Sanitarny.

ZAWIADOMIENIE Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska z dnia 6 grudnia 2023r. znak DOOŚ-WDŚ/ZOO.4200.26.2016.AL/AB/JSZ/SW.50

Załączniki

Powiadom znajomego