W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95
05-270 Marki

tel. (+48 22) 781 10 03

e-mail: urzad.miasta@marki.pl
Adres do e-Doręczeń: AE:PL-52755-48295-FDUEA-19  -  aktywny od 01 stycznia 2025 roku

www: marki.pl

NIP: 125-00-18-556, REGON: 000526009
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
/53j0jr6ujo/skrytka
/53j0jr6ujo/SkrytkaESP

Spotkania z mieszkańcami  oraz spotkanie  w sprawie skarg i wniosków z Burmistrzem Miasta Marki Jackiem Orychem oraz z jego Zastępcami odbywają się w każdy poniedziałek miesiąca w godzinach od 12.00 do 16.30 w Urzędzie Miasta Marki po uprzednim telefonicznym lub mailowym umówieniu takiego spotkania. W celu umówienia spotkania, prosimy o kontakt telefoniczny z Sekretariatem Burmistrza tel. 22 781 10 03.

PE-I.7440.16.2024.KP z 03.02.2025 - Obwieszczenie Marszałka Województwa Mazowieckiego

W nawiązaniu do wniosku z dnia 20.12.2024 r., znak: KW/RP4120/24/000128 spółki Operator Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A. z siedzibą w Warszawie w sprawie zatwierdzenia projektu robót geologicznych dla określenia warunków geologiczno-inżynierskich do zadania pn. „Przystosowanie do tłokowania gazociągu DN500 Tłocznia Rembelszczyzna – Stacja Gazowa Wola Karczewska, na odcinku Tłoczni Rembelszczyzna do Stacji Gazowej Ząbki”, Marszałek Województwa Mazowieckiego informuje, że przedmiotowe postępowanie nie może być zakończone w terminie określonym w obwieszczeniu z dnia 22.01.2025 r. Zgodnie z art. 36 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego (dalej Kpa), o każdym przypadku niezałatwienia sprawy w terminie organ administracji publicznej jest obowiązany zawiadomić strony, podając przyczyny zwłoki, wskazując nowy termin załatwienia sprawy oraz pouczając o prawie do wniesienia ponaglenia. Ten sam obowiązek ciąży na organie administracji publicznej również w przypadku zwłoki w załatwieniu sprawy z przyczyn niezależnych od organu.

Biorąc pod uwagę czas niezbędny do ponownej analizy opracowania, a także konieczność oczekiwania na wyrażenie opinii przez właściwych w sprawie wójtów i burmistrzów - termin 14 dni od dnia doręczenia projektu rozstrzygnięcia oraz możliwość wypowiedzenia się co do zebranych dowodów, materiałów oraz zgłoszonych żądań, a także do złożenia dodatkowych wyjaśnień mogących mieć znaczenie w sprawie oraz zwrot upublicznień obwieszczeń zawiadamiam, że termin załatwienia sprawy zostaje przedłużony do dnia 9 maja 2025 roku.

PE-I.7440.16.2024.KP z 03.02.2025

Załączniki

Powiadom znajomego