W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Marki

Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95
05-270 Marki

tel. (+48 22) 781 10 03

e-mail: urzad.miasta@marki.pl
Adres do e-Doręczeń: AE:PL-52755-48295-FDUEA-19  -  aktywny od 01 stycznia 2025 roku

www: marki.pl

NIP: 125-00-18-556, REGON: 000526009
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
/53j0jr6ujo/skrytka
/53j0jr6ujo/SkrytkaESP

Spotkania z mieszkańcami  oraz spotkanie  w sprawie skarg i wniosków z Burmistrzem Miasta Marki Jackiem Orychem oraz z jego Zastępcami odbywają się w każdy poniedziałek miesiąca w godzinach od 12.00 do 16.30 w Urzędzie Miasta Marki po uprzednim telefonicznym lub mailowym umówieniu takiego spotkania. W celu umówienia spotkania, prosimy o kontakt telefoniczny z Sekretariatem Burmistrza tel. 22 781 10 03.

Zgłoszenie pobytu stałego

Zgłoszenie pobytu stałego
Sposób załatwienia sprawy: Wydanie zaświadczenia o zameldowania na pobyt stały.

Wymagane dokumenty:
- dowód osobisty lub paszport,
- wypełniony druk: zgłoszenie pobytu stałego

Przy zameldowaniu na pobyt stały lub czasowy trwający należy przedstawić potwierdzenie pobytu w lokalu, dokonane przez właściciela lub inny podmiot dysponujący tytułem prawnym do lokalu na formularzu pobytu stałego lub czasowego, oraz, do wglądu, dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu tego właściciela lub podmiotu. Dokumentem potwierdzającym tytuł prawny do lokalu może być umowa cywilno-prawna, wypis z księgi wieczystej, decyzja administracyjna lub orzeczenie sądu.

Dodatkowe informacje: Zaświadczenie o zameldowania na pobyt stały ważne jest do chwili zmiany miejsca zameldowania.

Opłaty: Opłacie skarbowej nie podlega.
Termin załatwienia: Od ręki.

Jednostka odpowiedzialna:
Wydział Spraw Obywatelskich- Inspektor ds. ewidencji ludności
Marki, Al. Piłsudskiego 95 pok. 2
Telefon:(22) 418-81-38, 781-10-03, 22 129-11-75
Godziny przyjęć:
Poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek: 8:00 - 16:00
Środa: 10:00 – 18:00

Tryb odwoławczy: Nie występuje.
Podstawa prawna: Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (Dz. U. 2010.217.1427)

Załączniki

Powiadom znajomego