W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Marki

Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95
05-270 Marki

tel. (+48 22) 781 10 03
fax: (+48 22) 781 13 78

e-mail: urzad.miasta@marki.pl
Adres do e-Doręczeń: AE:PL-52755-48295-FDUEA-19  -  aktywny od 01 października 2024 roku

www: marki.pl

NIP: 125-00-18-556, REGON: 000526009
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
/53j0jr6ujo/skrytka
/53j0jr6ujo/SkrytkaESP

Spotkania z mieszkańcami  oraz spotkanie  w sprawie skarg i wniosków z Burmistrzem Miasta Marki Jackiem Orychem oraz z jego Zastępcami odbywają się w każdy poniedziałek miesiąca w godzinach od 12.00 do 16.30 w Urzędzie Miasta Marki po uprzednim telefonicznym lub mailowym umówieniu takiego spotkania. W celu umówienia spotkania, prosimy o kontakt telefoniczny z Sekretariatem Burmistrza tel. 22 781 10 03.

Zajęcie pasa drogowego celem umieszczenia reklamy

Zajęcie pasa drogowego celem umieszczenia reklamy

Karta informacyjna usługi i wniosek do pobrania - https://marki.miasto.plus/


OPIS USŁUGI
Usługa umożliwia złożenie wniosku o uzgodnienie lokalizacji reklamy na obiekcie będącym własnością gminy lub w ciągu drogi gminnej.

Za zajęcie pasa drogowego bez zezwolenia zarządcy drogi, z przekroczeniem terminu zajęcia określonego w zezwoleniu zarządcy drogi, o powierzchni większej niż określona w zezwoleniu, zarządca drogi pobiera karę pieniężną w wysokości dziesięciokrotnej wielkości należności opłaty na podstawie art. 40 ust. 12 ustawy o drogach publicznych. W przypadku zamiaru pozostawienia reklamy w pasie drogowym dłużej niż termin określony w posiadanej decyzji to opisaną powyżej procedurę należy powtórzyć na 30 dni przed terminem kończącej się decyzji.


KOGO DOTYCZY USŁUGA
Wnioskodawcy

WYMAGANE DOKUMENTY
Wniosek o wydanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego celem umieszczenia reklamy
Załącznik nr 1 – Wzór graficzny reklamy – 1 egzemplarz 
Załącznik nr 2 – Plan sytuacyjno-wysokościowy w skali 1:00 lub 1:1000 z zaznaczeniem proponowanej  lokalizacji – 3 egzemplarze
Załącznik nr 3 – Pełnomocnictwo udzielone przez inwestora do reprezentowania go przez osobę trzecią w sprawach związanych z zajęciem pasa drogowego – 1 egzemplarz
Załącznik nr 4 – Dowód wpłaty za pełnomocnictwo
Załącznik nr 5 – Inne (zależnie od charakteru zamierzonej inwestycji zarządca drogi może zażądać dodatkowych dokumentów)

OPŁATY
Wydawanie decyzji NIE PODLEGA OPŁACIE SKARBOWEJ (tabela część II poz.44 pkt 2 ppkt 9 zał. do ustawy o opłacie skarbowej).
Za złożenie pełnomocnictwa – 17,00 zł (tabela część IV załącznika do ustawy o opłacie skarbowej)
Za zajęcie pasa drogowego POBIERA SIĘ OPŁATY NA PODSTAWIE UCHWAŁY nr XVI/212/2019 Rady Miasta Marki z dnia 27 listopada 2019 r. w sprawie ustalenia wysokości stawek opłat za zajęcie 1 m2 pasa drogowego na drogach gminnych (Dz. U. Województwa Mazowieckiego z 2019 roku, poz. 14521).
Numer konta: 91 8015 0004 0195 6412 2021 0001

Powiadom znajomego