Zgłoszenie pobytu stałego
Sposób załatwienia sprawy: Wydanie zaświadczenia o zameldowania na pobyt stały.

Wymagane dokumenty:
- dowód osobisty lub paszport,
- wypełniony druk: zgłoszenie pobytu stałego

Przy zameldowaniu na pobyt stały lub czasowy trwający należy przedstawić potwierdzenie pobytu w lokalu, dokonane przez właściciela lub inny podmiot dysponujący tytułem prawnym do lokalu na formularzu pobytu stałego lub czasowego, oraz, do wglądu, dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu tego właściciela lub podmiotu. Dokumentem potwierdzającym tytuł prawny do lokalu może być umowa cywilno-prawna, wypis z księgi wieczystej, decyzja administracyjna lub orzeczenie sądu.

Dodatkowe informacje: Zaświadczenie o zameldowania na pobyt stały ważne jest do chwili zmiany miejsca zameldowania.

Opłaty: Opłacie skarbowej nie podlega.
Termin załatwienia: Od ręki.

Jednostka odpowiedzialna:
Wydział Spraw Obywatelskich- Inspektor ds. ewidencji ludności
Marki, Al. Piłsudskiego 95 pok. 2
Telefon:(22) 418-81-38, 781-10-03, 22 129-11-75
Godziny przyjęć:
Poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek: 8:00 - 16:00
Środa: 10:00 – 18:00

Tryb odwoławczy: Nie występuje.
Podstawa prawna: Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (Dz. U. 2010.217.1427)



Załączniki:

px_zameldowanie.stale.26.03.2018.pdf