Przyjmowanie zgłoszeń przypadków nieprawidłowości w Urzędzie Miasta Marki

na podstawie art. 26 ust. 1 dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej L305, 26.11.2019 r.) w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii można dokonywać:

1)    Bezpośrednio w Urzędzie Miasta Marki Al. Marsz. J. Piłsudskiego 95 Marki Sekretarzowi Miasta;

2)    Za pośrednictwem adresu mailowego sygnalista@marki.pl;

3)    Listownie na adres Sekretarz Miasta Urząd Miasta Marki Al. Marsz. J. Piłsudskiego 95; 05-270 Marki z dopiskiem: „PS - nie otwierać, do rąk własnych”;

4)    Poprzez złożenie informacji w zaklejonej kopercie w Kancelarii Urzędu Miasta Marki, parter budynku, pok. 13 z opisem: Sekretarz Miasta Marki „PS - nie otwierać, do rąk własnych”.