Przyjmowanie zgłoszeń przypadków nieprawidłowości w Urzędzie Miasta Marki

na podstawie art. 26 ust. 1 dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej L305, 26.11.2019 r.) w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii można dokonywać:

1. Bezpośrednio w Urzędzie Miasta Marki Al. Marsz. J. Piłsudskiego 95 Marki Sekretarzowi Miasta;

2. Za pośrednictwem adresu mailowego sygnal@marki.pl w zaszyfrowanym pliku. Hasło do pliku należy przekazać Sekretarzowi Miasta lub pracownikowi Biura Kadr osobiście, osobnym mailem lub telefonicznie.

3. Listownie na adres Sekretarz Miasta Urząd Miasta Marki Al. Marsz. J. Piłsudskiego 95; 05-270 Marki z dopiskiem: „PS - nie otwierać, do rąk własnych”;

4. Poprzez złożenie informacji w zaklejonej kopercie w Kancelarii Urzędu Miasta Marki, parter budynku, pok. 13 z opisem: Sekretarz Miasta Marki „PS - nie otwierać, do rąk własnych”.



Załączniki:

Zarządzenie sygnalista