W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Marki

Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95
05-270 Marki

tel. (+48 22) 781 10 03
fax: (+48 22) 781 13 78

e-mail: urzad.miasta@marki.pl
Adres do e-Doręczeń: AE:PL-52755-48295-FDUEA-19  -  aktywny od 01 października 2024 roku

www: marki.pl

NIP: 125-00-18-556, REGON: 000526009
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
/53j0jr6ujo/skrytka
/53j0jr6ujo/SkrytkaESP

Spotkania z mieszkańcami  oraz spotkanie  w sprawie skarg i wniosków z Burmistrzem Miasta Marki Jackiem Orychem oraz z jego Zastępcami odbywają się w każdy poniedziałek miesiąca w godzinach od 12.00 do 16.30 w Urzędzie Miasta Marki po uprzednim telefonicznym lub mailowym umówieniu takiego spotkania. W celu umówienia spotkania, prosimy o kontakt telefoniczny z Sekretariatem Burmistrza tel. 22 781 10 03.

Opinia o sprawozdaniu Burmistrza

Opinia o sprawozdaniu Burmistrza

Opinia o sprawozdaniu
Burmistrza Miasta Marki
z wykonania budżetu w 2004 roku

Opiniowane „Sprawozdanie Burmistrza Miasta Marki z wykonania budżetu za 2004 rok” zostało przedłożone w dniu 1 kwietnia 2005, czyli w wymaganym terminie. Komisja Rewizyjna rozpatrywała je na trzech kolejnych posiedzeniach w dniach: 6, 11 i 14 kwietnia 2004.

W celu wypracowania opinii o sprawozdaniu, Komisja przeanalizowała dodatkowe dokumenty, m.in. uchwały Rady Miasta oraz zarządzenia Burmistrza w sprawie zmian w budżecie, dostępne sprawozdania finansowe jednostek organizacyjnych gminy (szkół, przedszkoli, Biblioteki Publicznej Miasta Marki i Mareckiego Ośrodka Kultury) oraz Mareckiego Stowarzyszenia Sportowego „Marcovia” korzystającego z dotacji gminy.
Ponadto Komisja zwracała się do Burmistrza i Skarbnika o udzielenie informacji uzupełniających, dotyczących m.in. stopnia realizacji inwestycji zaplanowanych na rok 2004, wysokości wynagrodzeń dyrektorów gminnych instytucji kultury, warunków dzierżawy gruntu pod halę tenisową na terenie stadionu sportowego przy ul. Wspólnej, niektórych umów na usługi z zakresu geodezji itd.

W ocenie wykonania budżetu, Komisja uwzględniła też wyniki własnych postępowań kontrolnych.

Opinia o sprawozdaniu - plik do pobrania 81.8 KB PDF

Załączniki

Powiadom znajomego