Rada Miasta Marki - XXXVII sesja
Rada Miasta Marki - XXXVII sesja |
Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 roku Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) zwołuję XXXVII sesję Rady Miasta Marki na dzień 1 lutego 2006 roku o godzinie 13.00 z następującym porządkiem obrad: 1. Otwarcie sesji. 2. Przedstawienie porządku obrad. 3. Rozpatrzenie wniosków w sprawie zmian do porządku obrad. 4. Przyjęcie protokołu z XXXVI sesji z dnia 21 grudnia 2005 roku. 5. Informacja Pani Danuty Lużyńskiej, Szefowej Sztabu WOŚP w Markach, o przebiegu XIV Finału WOŚP w naszym mieście. 6. Informacja z działalności Burmistrza Miasta Marki (Druk nr 305). 7. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie budżetu Miasta Marki na 2006 rok: a) prezentacja projektu budżetu, b) przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej, c) przedstawienie opinii Komisji Budżetowo – Gospodarczej, d) przedstawienie stanowiska Burmistrza, e) dyskusja. 8. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany uchwały nr XXI/157/2004 Rady Miasta Marki z dnia 17 listopada 2004 roku w sprawie emisji obligacji komunalnych (Druk nr 306). 9. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie przyjęcia „Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Marki na lata 2005 – 2013” (Druk nr 271). 10. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie nadania nazw ulicom w Markach (Druk nr 295). Wykaz dokumentów dotyczących projektowanej uchwały udostępnionych do wglądu w Urzędzie: - fragment ustawy z dnia z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym, - wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Marki – lokalizacja i przebieg ulicy Tadeusza Różewicza, - wypis z rejestru gruntów określający tytuł prawny dla działek 114 i 85 w obr. 1-13, - wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Marki – lokalizacja i przebieg ulicy Jana Brzechwy, - wypis z rejestru gruntów określający tytuł prawny dla działek 47/1 i 47/2 w obr. 1-13, - kopia pisma do współwłaścicieli działki 77/2 o wyrażenie zgody pisemnej na nadanie nazwy drodze wewnętrznej – ul. Jana Brzechwy, - zgody właścicieli terenu w sprawie nadania nazwy drodze, - wniosek mieszkańców o nadanie nazwy ulicy. 11. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na odpłatne nabycie do zasobu nieruchomości gminnych, niezabudowanej nieruchomości gruntowej (Druk nr 302). Wykaz dokumentów dotyczących projektowanej uchwały udostępnionych do wglądu w Urzędzie: - decyzja podziałowa Nr 0153/490/2000 wraz z mapą KEM Mar –5-06-22/99, - pismo P. Elżbiety Pietrzyk o ustalenie odszkodowania za dz. nr 40/1, 40/3 oraz wykup działki nr 40/2 z obrębu 5-06, - pismo tut. Urzędu znak RGN 72201/30/2005 z dn. 10.05.2005r- zaproszenie na negocjacje, - Protokół z negocjacji z dnia 1 czerwca 2005r., - pismo tut. Urzędu z dnia 7 czerwca 2005r. – przekazanie stanowiska Burmistrza w sprawie ustaleń protokołu negocjacji, - pismo z dnia 1.08.2005r. P. Elżbiety Pietrzyk, - pismo tut. Urzędu z dnia 10.08.2005r. – zaproszenie na ponowne negocjacje, - Protokół z negocjacji z dnia 28.09.2005r., - pismo P. Pietrzyk z dnia 26.10.2005r. 12. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zamiany nieruchomości bez obowiązku dokonywania dopłat (Druk nr 303). Wykaz dokumentów dotyczących projektowanej uchwały udostępnionych do wglądu w Urzędzie: - kserokopia protokołu z negocjacji z dnia 16.01.2006r., - kserokopia mapy z projektem podziału działki nr ewid. 41 i 42 z obrębu 5-08, - wyciąg z operatu szacunkowego. 13. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie nieskorzystania z przysługującego Gminie prawa pierwokupu (Druk nr 301). Wykaz dokumentów dotyczących projektowanej uchwały udostępnionych do wglądu w Urzędzie: - kserokopia aktu notarialnego Rep. A 1038/2005, - informacja z rejestru ewidencji gruntów dla dz. 66/11 z obrębu 1-10, - szkic sytuacyjny działki, - wyciąg z ustawy o gospodarce nieruchomościami ( art.109 – 111 ). 14. 12. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie nieskorzystania z przysługującego Gminie prawa pierwokupu (Druk nr 304). Wykaz dokumentów dotyczących projektowanej uchwały udostępnionych do wglądu w Urzędzie: - kserokopia aktu notarialnego Rep. A 90/2006, - informacja z rejestru ewidencji gruntów dla działek nr 292/1, 292/3, 292/4 i 292/5 (dawna 292) z obrębu 1-12, - mapa działki. 15. Interpelacje i zapytania radnych. 16. Sprawy różne. 17. Zamknięcie posiedzenia. Sesja odbędzie się w sali obrad Urzędu Miasta Marki. Przewodnicząca Rady Miasta Maria Przybysz-Piwko Protokół Nr 37 z XXXVII sesji Rady Miasta Marki - plik PDF 153 KB |