W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Marki

Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95
05-270 Marki

tel. (+48 22) 781 10 03
fax: (+48 22) 781 13 78

e-mail: urzad.miasta@marki.pl
Adres do e-Doręczeń: AE:PL-52755-48295-FDUEA-19  -  aktywny od 01 października 2024 roku

www: marki.pl

NIP: 125-00-18-556, REGON: 000526009
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
/53j0jr6ujo/skrytka
/53j0jr6ujo/SkrytkaESP

Spotkania z mieszkańcami  oraz spotkanie  w sprawie skarg i wniosków z Burmistrzem Miasta Marki Jackiem Orychem oraz z jego Zastępcami odbywają się w każdy poniedziałek miesiąca w godzinach od 12.00 do 16.30 w Urzędzie Miasta Marki po uprzednim telefonicznym lub mailowym umówieniu takiego spotkania. W celu umówienia spotkania, prosimy o kontakt telefoniczny z Sekretariatem Burmistrza tel. 22 781 10 03.

Rada rodziców

 

Prezydium Rady Rodziców:

Przewodnicząca: Marta Kuszczak - Łojewska

V-ce Przewodnicząca: Monika Poneta

Skarbnik: Aleksandra Dominiczak 

Sekretarz: Karolina Romanowska

 

e-mail: radarodzicow@sp2marki.pl

 

Przewodniczący Rady Rodziców

przy Szkole Podstawowej nr 2

w Markach podaje numer konta bankowego:

Bank Millenium

26 1160 2202 0000 0005 8815 2755
  • Dofinansowanie
  • Procedura przyznania dofinansowania wyjazdów/wycieczek przez Radę Rodziców uczniom Szkoły Podstawowej Nr 2
    z Oddziałami Integracyjnymi im. Żołnierzy AK II Rejonu Celków w Markach

    - Uczeń może otrzymać dofinansowanie na podstawie wydrukowanego i wypełnionego wniosku, który znajduje się poniżej.

    - Wypełniony wniosek należy złożyć do Przewodniczącego Rady Rodziców w terminie do 14 dni przed planowaną wycieczką.

    - Wypełniony wniosek o dofinansowanie „zielonej szkoły” należy złożyć do Przewodniczącego Rady Rodziców w terminie do 31 marca.

    - Wnioski o przyznanie dofinansowania rozpatrywane są indywidualnie, a o wyniku rozpatrzenia wniosku informowany jest rodzic/prawny opiekun i wychowawca (składający wniosek) ucznia w terminie nie przekraczającym 14 dni od dnia złożenia wniosku.

  •  


Załączniki

prezydium.docx docx, 54.9KB
komisja.docx docx, 54.9KB

Powiadom znajomego